CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

فوتوشوت های جدید و زیبای بار رفائلی برای مجله ی Bonita de mas

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 16, 2010

فوتوشوت های جدید و زیبای بار رفائلی برای مجله ی Bonita de mas

30 پاسخ to “فوتوشوت های جدید و زیبای بار رفائلی برای مجله ی Bonita de mas”

  1. vahid said

    مگه میشه انتخاب لئو بد باشه؟

  2. فافا said

    wo0ow no.1
    badak nis,neidonam mishe dosesh dasht ya na:D

  3. sara_a said

    فتو شاپ رو ایشونم همچین خوب اثر میکنه ها

  4. kimia said

    اندامش خوبه ولی صورتش قشنگ نیست!

  5. پونه said

    چهرش بسیار شیت و بی نمکه
    ولی واقعا اندامش خوبه زیاد هم لاغر نیست یه کم پره که اندامشو خیلی خوشگل کرده
    اون قسمت شکمکش خیلی صاف و خوشگله
    سینه های پری هم داره بر عکس اکثر مانکن ها
    لباس زیر های خوبی هم پوشیده خصوصا اون ست مشکیه که خیلی باحاله…

  6. 3ta said

    به نظرم باز این جا خوب شده
    اما اصلا با چهرش حال نمی کنم هر چند اندام خوبی داره توپره!!
    یه مقداری به خاطر صورت پهن و کلا فرم صورتش شبیه ترکمن هاست..
    کلا بهش میگم نیکول افغانی چون منو یاد اون میندازه…

  7. sahel-girl said

    خیلی دوسش دارم!!اندام خیلی خوشگلی داره!!!

    ممنون

  8. @REZ said

    همه چیزه هیکلش خوبه ولی قیافش یکمی ی جوری زیاد جالب نیست

  9. amin said

    اصلا دوسش ندارم

    فک ميکنم شاتا تبليغ لباسه زيره تا مجله

  10. sasa said

    واسه یه مانکن زیادی پره
    فکر کنم لئو خودشوحروم کرده!

  11. parisa said

    inja ham khodesh ham ham andamesh marekast
    albate be ghole doostan be khater photoshop in padide rokh dadee

  12. SaRa~ said

    خوبه لئو خیلی خوش سلیقه س.. هیکل بار که حرف نداره ورزشکارم هس.. ینی 4شونگیش در حد خود لئو هس!! قیافشم دوس دارم..
    مرررسی علی آقا

  13. lucy said

    ghashang bodan

  14. Jigar bala said

    لئو خييييييييييلييييييييييي سره
    آخه لئو جونم حيف تو نيس؟!

    هيكلش خوبه
    مرسي

  15. Arash.Bs said

    در کل مزخرفه
    آدم یاد رقاصای دیسکو ها میوفته
    انگار استریپره
    خیلی بد قیافس

  16. درخشنده said

    هیکلش خوبه خیلییییییییییییی…
    چهرش جذاب نیست …
    ممنون

  17. kidssilly said

    خیییلی خوش اندام و نازززه..هیکلش توووپه!!!
    لئو که کلللی دوست بهتر داشت…حالا که اونا رو ول کرد..همییینم زیااادیشه!!!!

    وا..کجاش زشته؟؟ مگه همه باید مثل هم باشن؟؟ قیافه متفاوتی داره !!!!! زشت یعنی چی؟؟؟

  18. نیلوفری said

    شاید خوش اندام باشه
    ولی چهره بسیار دهاتی داره
    واقعا حیف لئو

    • kidssilly said

      chehre
      DAHATI
      ro mishe tosif koni
      ???
      mardom ALAKI che harfaee mizanana
      !!!!
      alanam mige
      nazare khodame
      !!!!!!!!

      • من نظر خودمو گفتم مگه به شما توهین کردم که به خودت میخری!!!!
        نه تنها من بلکه همه میگن چهره ای بسیار دهاتی داره
        چطور همه بگن کشا دهاتیه
        هیچ وقت از لحاظ چهره جذابیت نداشته
        شما به خودت نخر عزیز!!!!!!!

  19. Nafiseh said

    این کاملترین اندامیه که تا به حال دیدم

  20. samineh said

    قیافش یه خورده یخه البته با آرایش قشنگ میشه
    اندامش واقعا حرف نداره
    شاتای قشنگی بودن

    مرسی

  21. مینو تاج said

    با اینکه خیلی خوبه اما همیشه نمیدونم چرا احساس می کنم یه چیزی کم داره! فکر کنم به اندازه کافی باهوش نیست آخه ژستهاش آدم رو نمیگیره…
    چی بگم؟ اینم نظر منه دیگه P:

بیان دیدگاه