CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

پاریس هیلتون و دوست پسرش در لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 29, 2010

پاریس هیلتون بهمراه دوست پسرش برای خرید به فروشگاهی در لوس آنجلس رفته بود

18 پاسخ to “پاریس هیلتون و دوست پسرش در لوس آنجلس”

  1. vahid said

    رنگ لباس پاریس مارو یاد لباس بعضیا انداخت

  2. delaram said

    خیلی دلم میخواد بدونم اینا چجوری باهم رفتار میکنن…

  3. صبا 222 said

    وای دیروز یه عکس از پاریس برای من فرستادن

    که توی یه فرش قرمزی دامن پیراهنش و داده بود بالا و ….
    افتاح بود فک نکنمم ساختگی باشه

    کلن که ازش بدم میومد این عکسم دیدم دیگه بدتر

  4. sAnAz said

    انگل اجتماع!!!!!!
    🙂

  5. sara_a said

    اِاِاِ پاریس به مناسب این هفته اینجوری لباس پوشیده؟؟؟:D:D

  6. فلر said

    تو عكس دوم چه افتخاري مي كنه به دوست پسرش…نه كه خيلي تحفس

  7. mohajer said

    خیلی باحال گفتین تجسم کنید پاریس ……. خیلی مضحکه!
    کفشش ولی جالبه
    ممنون

  8. noushin said

    مرسی تیپش خوبه

  9. *مهتاب گلی* said

    دوست پسرش کرایه ایه.ببینین کی گفتم.کی میاد با این دوست شه آخه.زرافه.

    اگرم دوست پسر واقعیشه دلم براش میسوزه.فردا پاریس فیلمای خصوصیشونو پخش میکنه.

  10. نرگس said

    لباسش قشنگه هاااااا …

  11. @REZ said

    من همچنان ازش خوشم میاد

  12. یکی از دیگری زاغارت تر!!!
    این پریس به درد همون دوست پسرای یکی از دیگه کله پوک تر میخورده
    حیف نیست این ازدواج کنه و فردا بچه دارم بشه!!!
    حیف اسم مادر روی این موجود گذاشت
    میخواد بره جنگ اینو پوشیده!!
    احتمالا از طرفداران جنبش س%ب%ز هست

بیان دیدگاه