CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای کریستیانو رونالدو و دوست دخترش ایرینا شایک

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 12, 2010

کریستیانو رونالدو و دوست دخترش ایرینا شایک به مهمانی Glamour Women of the Year Awards رفته بودن

49 پاسخ to “جدیدترین عکسهای کریستیانو رونالدو و دوست دخترش ایرینا شایک”

  1. asemoone said

    اول

  2. shayeghi said

    دوم
    چه بانمک و خوشمله

  3. kidssilly said

    kassssssssssssiiiiiiiiiiif
    hal be ham zaaaaaan

    dokhtere ha
    kasiiiiiiiiiiiiff
    oghdeii

    oooooogh

  4. vahid said

    کریس نمونه یه فرد موفق و زحمت کشه
    دمش گرم خیلی دوسش دارم واسه اینکه به اینجا برسه خیلی زحمت کشیده و حقشه
    امیدوارم به پیشرفتش ادامه بده
    دوست دخترش تو عکس اخر چشماش یه نموره شبیه چشمای انجی شده

    • sahel-girl said

      اصلا زحمت کش؟؟؟؟؟؟!!!!!

    • vahid said

      فکر کردی از روز اولی که به دنیا اومد خدای فوتبال بود نه نابرده رنج گنج میسر نمیشود
      یه مستند از زندگیشو تو تل خودمونم گذاشت
      ببین بین این و یه بازیکنی مثل کاکا خیلی فرقه کاکا از روز اول هر چی میخواسته داشته ولی این جون کنده تا به اینجا رسیده
      و طبیعی که حالا اونجوری زندگی کنه که از زندگیش لذت ببره

      • sahel-girl said

        درسته!!!باید لذت ببره ولی نه این که خودشو خراب کنه!!!یادمه اون اوایل که اسمش افتاد رو زبونا خیلیا عاشقش بودن!حتا یادمه وقتی عکساشو تو سلبفا میذاشتن همه کلی ازش طرفداری میکردن و قربون صدقش میرفتن!!ولی حالا همونا از این متنفر شدن!!
        من خودم عاشق بازیشم!!خیلی هم مرد جذابیه!!البته الان خیلی نسبت به قبل بهتر شده شاید یه کپی از اشلی کول باشه!!!

      • فائز said

        موافقم باهات 160 درصد

      • sahel-girl said

        فدات عزیز

      • vahid said

        ساحل تا جای اون نباشی هیچوقت نمیتونی در مورد زندگی اون قضاوت کنی
        شاید هر کس دیگه هم مثل اون بود هم از لحاظ پول هم از لحاظ فوتبال و هم از لحاظ هیکل وقیافه الان خیلی اوضاعش از این بدتر بود

      • sahel-girl said

        شاید!!ولی خوبه هر فرد سعی کنه تو زندگیش خودشو خراب نکنه!!

      • vahid said

        بله این حرف شما قبول

  5. shadi said

    نگاه دلربا
    لبخند فریبنده
    اندام لوند ایرنا منو جذب خودش میکنه
    رونالدو و ایرنا لباس تن همن
    خوشبحال رونالدو
    😉
    ممنونم
    خیلی عکسها قشنگ بودن

  6. samineh said

    چشمای دختره شبیه آنجلینا جولیه یه خورده
    بد نیست
    اما اینم یه چند صباحی هست و بعدش باید بره خونه
    این دخترا که کریسو می شناسن چرا خودشونا ضایع می کنن نمی دونم البته احتمالا معروفیت و ثروت حتی برای مدت کوتاهی اونا را راضی می کنه

    مرسی

  7. arash said

    چقدر بی حیاو ثکثیه چشاش….اندامش با آدم حرف میزنه…
    حیف که با اون پسره نچسب میپره …یه نگاهی دور و ور این سایت میکرد بد نبود…
    😀

    • آناهیتا said

      اندامش چه حرفی می‌زنه دقیقا؟ … خب برا آدم سوال پیش میاد 😀

      • arash said

        استغفرا…
        بیخیااال دختر از مجید نمیترسی از خدا بترس….
        این سوالا چیه میپرسی..
        😀

      • آناهیتا said

        خب من هرچی دقت کردم دیدم با من سکوت کرده گفتم شاید خصوصی گفته باشه 😀

      • arash said

        گوش کن با لب خاموش سخن میگوید…
        (البته تو گوش نکن زشته..)

      • پونه said

        می خواین من بگم اندامش چی میگه؟ من بلدم من می دونم
        خجالت نکشین خواستین من میگم

      • arash said

        نمیزارید که…
        اندامش میگه آرش من متنفرم از این پرتغالی بد ترکیب …
        بیا تا ذوبت کنم تو حرارت هزار درجه جهنم چشمام…
        بیا تا تو زمستون سخت و طاقت فرسا معنای گرمای کشنده کویر بشم برات…
        بیا تا نفستو بند بیارم با لرزش این لا مصبام..

        بابا همه حرفاش نا جوره نخواید که بگم
        😀

      • پونه said

        نه آرش راحت باش بیشتر بگو تا بدونیم از این لامصباش

      • آناهیتا said

        ئه؟ این همه رو تو همین دو تا عکس گفت؟ ماشالا چه بلبل زبون هم هست … 😀
        والا من ندیدم حرف بزنه فقط دیدم خوب دقت میکنه 😀

    • melisa said

      eeee alan ke deghat kardam mibinam hameye inaro dare migeee!!!!!!!:O:O

  8. ghazal said

    kheili hote dokhtaree

  9. mm said

    ایرینا از کریستیانو خیلی سره

  10. samira said

    خدايي دختره خوشگله و خيلي هم جذابه تو عكس اول معلوم كريس كلي كيف مي كنه

  11. mjyf17 said

    حالم از کریسنیانو بهم میخوره
    فکر میکنه از دماغ فیل افتاده
    مشکلات اخلاقی هم که شدیدا داره

  12. بابك said

    اصلا از كريستينا خوشم نمي ياد…
    دوست دخترش اگه جدي باشه به نظرم صورتش قشنگ تره ،تقريبا مثه دو عكس اول، ولي وقتي مي خنده…
    Thnx Bro

    >>>به ستاره ها نگاه کن. به چشمک زدنشون بخند. اما بهشون دل نبند ، چون چشمک هاشون از روی عادته
    Look at the stars, laugh to their winking, but don’t love them, because their winks are just from habit<<<

  13. sana said

    حیفه این دختره ه ه ه ه

  14. پونه said

    خود رونالدو که هیچی
    ولی این خانم خوشگل و ثکثی که من دارم می بینم حرف برای گفتن زیاد داره
    خوبه که افرادی مثل رونالدو هستن که راه رو برای این خانم های خوشگل هموار کنن
    تا که دنیا اونا رو ببینه و لذت ببره

  15. Amir said

    پدر سوخته هر چقدر خودش زشت شده اندامش خوشگل شده …

  16. delaram said

    من از فیس ایرینا خیلی خوشم میاد به نظرم فوق العاده جذابه
    کریس هم که تو استیل و بازیش تکه

    علی جان میشه کامنتامو تایید کنی؟

  17. فمی said

    دختره یه جوریه

  18. parisa said

    ajab doost dokhtare topi
    kheyli marekast
    liaghato oono nadare

  19. Hanieh khano0m said

    از خود رونالدو زياد خوشم نمياد
    ولي دوس دخترش خيلي جذاب و خوش هيكله

    متشكر

  20. amin said

    اصلا از کريس خوشم نمياد. بازيکني که غرور از سر وشکلش ميباره.فقط در پي جلب توجهه با اون اخلاق تندش.فوتباليس يعني مسي که اصلا غروري نداره و ميتونس مثه بکام و کريس خيلي کارا بکنه ولي به فوتبالش چسبيد.

  21. فرزانه said

    یه همچین دوست دختری کوفتش بشه!

  22. MaRjAn said

    دوست دخترش فوق العادس
    خیلی خیلی جذاب و زیبا
    ترکیبه صورتشو دوست دارم
    چه لبای خوشگلی داره دلم میخواد….

  23. درخشنده said

    کریس بازیش فوق العادس عاشقه بازیشم ولی شخصیت نداره.
    دوست دخترشم خیلی ملوسکه…
    ممنون

  24. hosna said

    na az khodesh khosham miad na GFash…

  25. نرگس said

    چه خانم جذابی …

  26. mohajer said

    پسره پروووو هر وقت با یکیه چقدر یه نفر میتونه پست باشه

  27. mjyf17 said

    این دوست دخترش انقدر هم که میگید مال نیستا!!!!!!
    وقتی میخنده یاد نکیر و منکر میفتم

بیان دیدگاه