CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها از جسیکا سیمپسون و دوست پسرش در فرودگاه لس آنجلس

Posted by Admin در اکتبر 12, 2010

جدیدترین عکس ها از جسیکا سیمپسون و دوست پسرش در فرودگاه لس آنجلس

 

19 پاسخ to “جدیدترین عکس ها از جسیکا سیمپسون و دوست پسرش در فرودگاه لس آنجلس”

  1. سوده said

    این توپول خانوم هنوز هم از جذابیت لازم برخورداره

  2. سارا_دارا said

    تیپش خیلی با حاله

    از فرق سرش تا نوک پاش شیکه

    خوشمان آمد

  3. @REZ said

    خیلی دوستش دارم هم جذابه هم اخلاق …..

    تیپشم اینجا قشنگه
    هنوز که هنوزه من البومIrresistible گوش میدم البوم فوق العاده زیبایی هست
    پیشنهاد میدم اگه این البوم را دارین حتما» گوش بدین!!!!!

  4. نگار said

    فکر کنم یه نموره لاغر شده مجله هه راست گفته بود!! 😀

  5. Ela said

    كار جسي درسته 😀

  6. arash said

    ماشالا پهلوونی شده برا خودش…
    ممنون

  7. vahid said

    دمش گرم روز به روز داره لاغرتر میشه

  8. بهاره said

    به نظرم بدنش فرمی داره که وقتی وزن اضافه میکنه چربی مازاد در ناحیه سینهها و گردن و صورت و پهلوهاش جمع میشه….جون با وجود اضافه وزن زیادش در ماه های اخیر همیشه پاهای نسبتا لاغر و بازو های نه چندان چاقی داشته .

  9. baran said

    به به چه کفش هایی….
    هیکلش که زیاد بد نیست اخه!

  10. amir pique-18 said

    ببخشیدا!!!!!
    خود پلنگا هم اگه میدونستن قراره پوستشون اینقدر خز بشه
    یه لباس دیگه تنشون میکردن…

  11. مهفام said

    ازش خوشم میاد قیافه اش گوگولیه

  12. درخشنده said

    قیافش خیلی نازه دوسش دارم فقط یکم دیگه لاغر کنه بیسیار بهتر میشه…
    کفشاشوووووووووووووووو…
    تیپشم بدنیست.
    ممنون

  13. Jigar bala said

    خيلييييييي ناز شده
    تيپشو دوس دارم خوبه
    مرسي

  14. ROSE said

    كيفش قشنگه

    ممنون

  15. kimia said

    چون منو یه موقع هایی یاد بریت میندازه دوستش دارم!

  16. kidssilly said

    حال نمیکنم باهاش
    تیپش خوب نیست

  17. noushin said

    مرسی تیپش خوبه ولی بیچاره خیلی چاقه هنوز

  18. ساناز said

    دوسش دارم
    با اينكه خيلي چاق شده ولي هنوزم چهره جذابي داره

بیان دیدگاه