CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

گوشی های موبایل سلبریتی ها در سال 2010

Posted by Admin در نوامبر 14, 2010

گوشی های موبایل سلبریتی ها در سال 2010

بریتنی اسپیرز
Nokia Xpress Music 5800

+++

سلنا گومز
Blackberry Curve

+++

آنجلینا جولی
Palm-Pre

+++

انریکه ایگلسیاس
Blackberry Bold 9000 Red

+++

 

مایلی سایرس
Apple iphone

+++

کیم کارداشیان
T-Mobile Sidekick LX

+++

 

اپرا وینفری
Htc Evo 4g

 

+++

لیندسی لوهان
Blackberry Bold

+++

شکیرا
Sony Ericson Xperia X8

+++

جنیفر لوپز
Blackberry Bold

+++

دیوید بکام
Motorola Razr2

 

+++

 

تهیه و ترجمه اختصاصی برای سلب فا توسط : بابک

52 پاسخ to “گوشی های موبایل سلبریتی ها در سال 2010”

  1. امیر خان said

    فقط سونی اریکسون yari

    • vahid said

      با اجازه امیر خان:
      دوستانی که فیلم دانلود میکنن فیلم کپی برابر اصل عباس کیارستمی و فیلم Going the Distance با بازی دور بریمور وجاستین لانگ با کیفیت خوب واسه دانلود اومده.

  2. رویا said

    خوشششششششششششششششششششششششششش به حالشون

  3. درخشنده said

    ممنون ادمین و بابک عزیز.
    عزیزانه دله ما همه هستن عجب گوشی های خفنی دارن ماله انریکه رو بیسیار میدوستم مخصوصا رنگش رو گوشیه خودم هم همین رنگی بود حیف دزدیدنش …

  4. شقایق said

    جالب بود مرسی

  5. O!M!G Amirhossein-19 said

    فقط 5800 بریتنی جین اسپیرز!!

  6. صبا 222 said

    مررررررررررررررسی یعنی این پست آخرش بودا خیلی خیلی اختصاصی بود

    ممنون

  7. Nicolas said

    ایول کیم.
    باز هم نقطه پایان..!!!
    مرسی پست بسیار جالبی بود.

  8. sAnAz said

    گوشي کيم خيلي خفنه
    ولي…
    فقط htc

  9. فلر said

    اه اه با مايلي هم سليقم..بايد برم تغيير گوشي بدم

  10. melisa said

    eyvale miley ke i phone 4 dare

  11. amin said

    گوشي شکيرا و اوپرا از همه بهتره.
    مرسي ادمين وبابک

  12. soo3 said

    سلام
    میخواستم ببینم میدونید که اگه به سر آدرس قبلیتون یه عدد به دلخواه اضافه کنن میتونن بلاگتون رو بدون فیلتر مشاهده کنن؟
    مثلا اینطوری: http://1.celebfa10.wordpress.com
    بجای عدد یک هر عدد دیگه ای بزنین همون صفحه بدون فیلتر باز میشه، یا حتی بلاگای قبلیتون.
    سلبفارو دوست دارم و از زحماتتونم سپاسگذارم؛در هرصورت این یه پیشنهاد بود 🙂

    • Admin said

      ممنون دوست عزیز
      اما مشکل ما عکساش هست
      چون الان همراه آدرس اصلی (ورودی ) آدرس عکس ها ( فایلز ) رو هم فیل می کنند
      با این روش یا روش های دیگه فقط نوشته ها دیده میشه و عکس ها در دسترس نیست …
      این روش ها بدرد کسانی که بلاگ های بدون عکس دارن می خوره
      با تشکر

  13. melisaa said

    ما چرا دوتا شديم؟

  14. rokhsarak said

    مرسی.پست جالبی بود

  15. vahid said

    ایول شکیرا

  16. samine said

    چه جالب گوشی من فقط شبیه گوشی اکثر این افراد محترمه چون گوشی من E71 نوکیاست.

  17. mm said

    ایول بریتنی خوش سلیقه…
    مرسسسسسسسسسسی

  18. kimia said

    عزیزم!
    گوشی من از خانواده ی گوشی بریتنی جونمه!
    واسه اون 5800 واسه من 5530!
    عین همند!چقدر خوشسلیقست!چه ساده!

  19. بابك said

    گوشياي همشون رديفه…من بيشتر طلبه T-Mobile كيم شدم… تو سريال 90210 زياد اين گوشيو دست دختر-پسراش ديدم… بعضي جاهاش كه نشون ميده گوشيو واقعا جالبه كاراش و شكلش…

    گوشي منم،مثه كيميا هم از خانواده، هم از سري گوشي بريتنيه…
    مرسي…
    >>>من بي پناهم،تو بي گناهي – دل به تو دادم ، چه اشتباهي- از تو كشيدم، شكل كبوتر – نقاشي ام رو، بگذار و بگذر- تو اين نبودي، من بد كشيدم – آخه دلت رو ،هرگز نديدم- تو بي گناهي، من بي پناهم – ايمن بماني، از اشك و آهم
    I am shelterless you are innocent, I gave my heart to you, what a wrong, I paint a pigeon from you, leave my painting and pass, you were not such this I painted badly, because I didn’t see your heart never, you are innocent I am shelterless, stay safe from my tears and woe…<<<

  20. Arash said

    ای بریتنی ناقلا به ما نارو زدی جیگر
    رفتی نوکیا خریدی نوش جونت باشه ولی کاش مثله ما سونی اریکسون داشتی
    شکیرا با سونی اریکسونش رو عشقه

  21. SaRa~ said

    گوشی منم blackberry bold 9700 هس :ی

  22. delaram said

    مرسی بابک.

  23. @REZ said

    ای چرا کسی htc hd2 نداره یعنی الکی من رفتم خریدم؟؟؟؟ حالا میرم میزنم رو دست …مایلی 4g میخرم

  24. baran said

    موتورولا که هیچ وقت خوشم نیومده اما سونی اریکسون عالیه,به به مایلی سایرس..

  25. samineh said

    هورا سلیقه من و شکیرا یکیه!

    مرسی

  26. محمدرضا said

    گوشی منم با مایلی یکیه :ی
    ولی
    از گوشی کیم خیلی خوشم اومد

  27. Juliet said

    گوشی شکیرا و اپرا و کیم و مایلی خوشگل بودننن

  28. knock_knock_aMin said

    age mishe ye poste in modeliham vase mashinashoon bezarin
    ba tashakor

  29. کاساندان said

    این سلیقه شخصیه به کسی بر نخوره لطفاً!
    کلاًنوکیا رو دوست دارم اما باید واقع بین بود.5800 بنظرم اصلاً جالب نیست عوضش X6 بسی خوش دست و دوست داشتنیه و اینکه زیاد از سونی خوشم نمی آد و بریتنی بسی در عکسش زیباست!

    ممنون

  30. merilaa said

    eeeyval che poste bahali.gushi shakira chun sonye kheyli khube male mily ham ke harf nadare

  31. آناهیتا said

    ای به این شانس … گوشی من دست اپرا چی کار می‌کنه؟ … فک کنم برم تو فکر فروش بهتره 😐

  32. شبنم said

    من بلک بری دوست دارم ولی فرق بولد با کرو رو نفهمیدم که خوب الان سرچ میکنم میفهمم.

  33. laleh said

    چه اهمیتی داره که اینا چه موبایلی دارن؟

    • مینو تاج said

      لاله جون!
      اگه بخوای اینجوری به این موضوع نگاه کنی کل مطالب جالبی که اینجا میخونی زیر سوال میره!!!!
      سوالت خیلی عجیب بود 😉

  34. مینو تاج said

    خیلی جالب بود مرسی.

  35. shadi said

    شکی همه چیزش بهترینه

    -زمان! به من آموخت که دست دادن بمعني رفاقت نيست…. بوسيدن بمعنیه سر قول ماندن نيست….. و عشق ورزيدن ضمانت تنها نشدن نيست-

    ممنونم

  36. المیرا said

    گوشی فقط بلک بری من که خیلی راضیم
    البته نوکیا هم حرف نداره

بیان دیدگاه