CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

باکس آفیس جدیدترین و بهترین آهنگ .موزیک ویدئو .و آلبوم روز آمریکا

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 12, 2010

باکس آفیس جدیدترین و بهترین آهنگ .موزیک ویدئو .و آلبوم روز آمریکا جمعه شبها در سلبفا با تشکر از امیر

49 پاسخ to “باکس آفیس جدیدترین و بهترین آهنگ .موزیک ویدئو .و آلبوم روز آمریکا”

  1. kidssilly said

    مرسی

  2. vahid said

    علی دست شما درد نکنه
    امیر این سری هم ازت تشکر نمیکنم باشه طلبت شاید سری بعد

  3. بابك said

    تيلور قشنگ مي خونه… آهنگاشو دوس مي داريم…
    ولي فك نمي كنم جايگاه اول حقش باشه…
    Thnx Amir Jan

    >>>براي خود زندگي كنيم نه براي نمايش دادن آن به ديگران
    Live for ourselves not for showing that to others<<<

  4. mm said

    خیلی ممنون

  5. Moein said

    مرسی این پست فوق العاده است.

  6. پونه said

    بین همه این ها پینک، ریانا، لینکین پارک

  7. alma said

    وایییییییییی چه پست فوق العادهای مرسی.
    جالبه که پینک در صدر قرار داره.
    آهنگهای شکیرا را خیلی دوست دارم.

  8. parisa said

    merc

  9. samineh said

    لوکا شکیرا را دوست دارم
    جالب بود مرسی
    کاش لینک دانلودشونم بود!!

    مرسی

  10. Hanieh khano0m said

    با همه ي انتخاب ها موافقمممممم

    متشكر

    • Hanieh khano0m said

      بچه ها!!
      اينجا كسي هس كه اهل فيلم باشه؟؟
      من ميخوام چن تا فيلم قشنگ بهم معرفي كنيد

      • kidssilly said

        azitaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        az khodesh bepors
        😉

      • samineh said

        آره عزیزم آزیتا خانوم
        خداست تو این زمینه
        همچین از فیلما و بازیگراش برات می گه که می ری تو یه دنیای دیگه

      • alma said

        بفرمایید من که خوشحال می شم.

      • آزیتا said

        هانیه جان من به شما خیر مقدم می گم…
        از پروانه عزیزم و ثمینه خوبم، هم متشکرم…
        .
        پونه خیلی خوب گفت برای شروع بشین لیست کامل کارای تیم برتون را دونه به دونه نگاه کن فقط دیدن چارلی و کارخانه شکلات سازی کافی نیست…
        شما یه کارگردان و یا یک بازیگر بزرگ و معروف رو انتخاب بکن و لیست کامل کاراش رو در بیار و شروع کن از همون شخص کل کاراش رو دیدن- هر موقع هر سوالی داشتم من هستم…
        .
        .
        ادوارد دست قیچی، سوینی تاد- آلیس در سرزمین عجایب- اسلیپی هالو- بیتل جوس- اد وود- عروس مرده- سیاره میمونها- رویای قبل از کریسمس- بتمن – بازگشت بتمن و…

        کارای اسپیلبرگ هم عالیه:
        مونیخ- ترمینال- فهرست شیندلر- ای تی – آرواره ها- سری پارک ژوراسیک- سری ایندیاناجونزها- نجات سرباز رایان- اگه می تونی من بگیر- جنگ دنیاها و…
        .
        توی عالم سینما کار خدا و کارگردان و بازیگر معرکه زیاد هستند. در مورد هر کدام قبل از دیدن اگه سوالی داشتی من هستم…

      • بابك said

        آزيتا خانوم اگه بودين يه مشاوره رايگان هم من مي خوام…
        هر چي باشه شما دو سه تا فيلم از ما بيشتر ديدين…(شوخي مي كنم)
        نمونه هاي شبيه اين فيلما اگه چيزي يادتون هست بگين ببينيم، شديد فازشو داريم اين روزا…
        11:14
        Shutter Island
        Inception
        Book of Eli
        I Am Legend
        تو هر كدوم از اين سبك فيلما بود اوكيه…
        اگه بودين ،ممنون ميشيم ، نبودين بعدا يه وقت ديگه ميگيريم، مزاحم ميشيم…
        موفق باشيد

      • amin said

        ازيتا خانوم شما فيلم 12 مرد خبيث ديديد؟ نظرتون چيه؟ چون من ديدم و خيلي خوشم اومد مخصوصا از بازي هنري فوندا.
        ممنون

      • بابك said

        امين جان من تو صفم ها داداش…
        جا نزن…

      • amin said

        باشه .پس برا منم جا بگير.

      • بابك said

        نه داداش…
        برو لباساتو عوض كن كه شيفتا عوض شد…چايي هم گذاشتم برات…
        من مي خوام برم بخوابم…

      • amin said

        اوکي پس يه ساعت ديگه بيدارت ميکنم.

      • آزیتا said

        معذرت من الان کامنت شما رو دیدم….
        آقا بابک منظور شما بیشتر فیلمای روانشناختی و غیر واقعی تر هست؟؟؟
        توی این زمینه به غیر از اینا که خودتون اشاره کردید:
        می بخشید که فارسی اسماشون رو نوشتم، گفتم یه وقت غلط املایی نداشته باشه:
        شما خودتان بزن به تخته خیلی خیلی توی این زمینه استادید من الان خیلی به ذهنم نیومد مسلما بیشترش رو دیدید:
        سری ماتریکس ها- سری ایندیاناجونز مخصوصاً4- کنستانتین- Momento(نولان)- مردان سیاه پوش1و2(ویل اسمیت)- روز استقلال(ویل اسمیت)- داوینچی کد 1 و 2- استارگیت- استاشیپ- سری جنگ ستارگان (لوکاس)- روز ششم و توتال ریکال و پاک کننده (آرنولد)- آلن علیه پردیتر- بیگانه- ژاکت- A.T- ادیسه فضایی- برخورد نزدیک از نوع سوم- صدای سفید- سری طالع نحس ها- جن گیر1 قدیمی- بچه رزمری- دروازه نهم- Splice و بیشتر کارای آرونوفسکی مثل: عدد پی- چشمه- مرثیه ای برای یک رویا- می بخشید الان حضور ذهن ندارم …

      • Hanieh khano0m said

        مرسسسسسسسسييي و متشكككككككر از لطف هممممممه ي دوستان
        خيلي خيلي ممنون آزيتا جون
        راستي من يه سوال داشتم
        به نظر شما فيلم Avatar چه جور فيلمي بود آزيتا خانوم؟!
        دوس دارم نظرتونو بدونم
        معلومه كه خيلي اهل فيلم هستيد!!

      • آزیتا said

        هانیه جان همه Avatar عالیه، چون زندگی واقعی هاوار هیوز میلیارد معروف که به بیماری وسواس دچار بود و همیشه زنان و ستاره های هالیود اون زمان عاشق اون بودن و دلشون می خواسته باهاش رابطه داشته باشند. نقش آوا گاردنر لوند رو هم کیت بلانچت عزیز بازی می کنه، این فیلم به بیوگرافی هاوارد می پردازه و شروع خط تولید هواپیمایش و …
        کارگردان کار هم که احتیاج به توضیح نداره: مارتین اسکورسیزی…
        خودت خیلی خوب به خودت نشونه دادی:
        می تونی کل کارای لئوناردو رو دسته کنی و تک تک بیینی این آدم کار بد توی پروندش نداره:
        چه کسی گیلبرت گریپ رو خورد- خاطرات بسکتبال-رمئو و ژولیت- تایتانیک- دار و دسته نیوریوکی – مردی با نقاب آهنین- اگه می تونی منو بگیر- دپارتت- الماس خونین- مجموعه دروغها- جاده انقلابی- شاتر آیلند- شاهکارش هم incition یا آغاز
        .
        .
        یا فیلمهای خود اسکورسیزی که باز خودت به هموانوردش اشاره کردی که دیگه جای حرف نداره:
        راننده تاکسی- گاو خشمگین- رفقای خوب- تنگه وحشت- و چند تا از کارای بالا که لئو توش بازی می کنه و بالا اشاره کردم…
        به هر حال الان جای انتخاب زیاد داری اگر هم اسم انگلیسی اینها را خواستی بگو چون وقت نداشتم مجبور شدم فارسی بنویسم…
        موفق باشی …

      • Amir said

        آزیتا خانوم فکر کنم avatar جیمز کامرون رو گفتن , نه Aviator دیکابریو !

      • Hanieh khano0m said

        درسته منظورم Avatar جيمز كامرون بود!!

    • پونه said

      اگه نظر منو می خوای از سه تا فیلم آبی و قرمز و سفید یا سه گانه کیشلوفسکی شروع کن
      بعد برو سراغ کارهای وودی آلن مثل ویکی کریستینا بارسلونا
      فیلم closer بازی جولیا رابرتز و جود لاو و ناتالی پورتمن
      فیلم The Unbearable Lightness of Being ار روی یکی از کتاب های میلان کوندرا ساخته شده جزء اولین کارهای ژولیت بینوش هست
      تو فیلم های ایرانی ساخته آخر بهمن قبادی خوبه البته اگه اهل موزیک باشی
      کارهای بهرام بیضایی عالی هستن بهمن فرمان آرا هم خوبه البته به غیر دوتا فیلم آخرش
      اگه تخیلی فلسفی دوست داری کارهای تیم برتون مثل فیلم دکتر پاراناسیوس خوبه

      اینا که گفتم سلیقه منه خواستم به شما هم عرفی کنم دوست من

    • آزیتا said

      چیزی که برای من توی کارای قدیمی خیلی مهمه دوبله های زیبای استادان عزیزمون هست که دیگه فقط یه چندتایی زنده هستند و همشون رفتند.
      مهین کسمایی- ژاله کاظمی- ایرج ناظریان- عزت الله مقبلی- مهدی آژیر- ایرج دوستدار- حسین معمارزاده- آذر دانشی- شهلا ناظریان و حسین عرفانی- سعید مظفری- خسرو خسرو شاهی- احمد رسول زاده- فهیمه راستکار- حمید قنبری- منوچهر اسماعیلی و ….
      .
      مگه می شه که 12 مرد خبیث و 7 دلاور بد باشه با این همه استاد بازیگری،
      The Dirty Dozen (12 مرد خبیث) دو شماره داره اولیش 1967 و دومیش 1985 من اولیش رو بیشتر دوست داشتم . دوبله قشنگ استاد چنگیز جلیلوند به جای لی ماروین توی این فیلم بیشتر از هر چیز دیگه ای جلب توجه می کنه. عاشق چارلز برانسونم با اون چهره خشن و خشک ولی دوست داشتنی…
      آقا امین اگر این مدل فیلما رو دوست داری اینها هم عالیند:
      هفت دلاور- چه کسی لبرتی والانس را کشت- کت بالو- خوب،بد، زشت- آلامو-آخرین قطار از گان هیل- جویندگان- غازهای وحشی- دختری با روبان زرد- جو کید- به خاطر چند مشت دلار- رودخانه سرخ- حرفه ای ها- شین- ماجرای نیم روز- نابخشوده- روز سرخ- بوچ کسیدی و ساندنس کید- این گروه خشن- دلیجان و ……..

      • amin said

        خيلي ممنون.بعضياش ديدم و بعضياش دارم و نديدم.راستي شنيديد مسعود کيميايي قرار جرم کار جديدشو دوبله کنه.

  11. ali24 said

    سلام بر شما دوستان خیلی ممنون

  12. Hanieh khano0m said

    مرسسسسسسسيييي پونه ي گلم
    راستش من بيشتر فيلم خارجي مي خواستم
    كاراي وودي آلن كه حرف نداره
    از بين كاراي تيم برتون “Charlie and the chocolate factory”ديدم كه خيلي خوشم اومد
    راستش خيلي دوس دارم از هنرپيشه ها و كارگردان هاي خوب فيلم ببينم ولي تا حالا زياد پيش نيومده!!

  13. آزیتا said

    مرسی امیر جان بابت این پست خوب..
    جمعه ها دلمون رو شاد می کنی…
    .
    ممنون علی

  14. kimia said

    ممنون از این پست عالی!
    ممنون

  15. @REZ said

    علی خودت به مجید بگو که چرا کامنتای منا hidden کردی من که حرف بدی نزدم من فقط جوابشا دادم ….اگر بحث پارتی بازی ایناست که جای ما اینجا نیست…….

    • رضا جان
      اصلا این حرفا نیست
      من که خبر ندارم چی شده فقط یه کامنت دیدم که پیشو نگرفتم ولی مجید بهم گفت پاک کرده تا مشکلی پیش نیاد نه از طرف شما و نه بابک ما همه اینجا باهم دوستیم و بحث اصلا پارتی بازی نیست دوست عزیز
      ما شما رو دوست داریم ولی خودت که میدونی خب همه به اینجا سر میزنن دوست نداریم بین کسی موردی پیش بیاد
      موفق باشی
      و منتظر نظرهای گرمت هستیم

      • @REZ said

        مرسی علی جون که همیشه جواب کامنتاما میدی ….من همجوری که از بابک انتقاد کردم ازش تشکر هم کردم ولی مثل اینکه ایشون ……
        ولی با این حال ازشون معذرت میخوام اگه نارحت شد
        مرسی

    • @REZ said

      همون جوری

  16. amin said

    شکيرا و پري که مثه هميشه تو جدول برترينا هستند

  17. درخشنده said

    ممنون علی و امیر جان.
    من عاشقه شکیرا و پری جون…

  18. baran said

    second to mars رو تازه آشنا شدم و گوش میدم شاید برای دوست داشتنشون زیادی زوده اما خوب بوده که!هرچند که هنوز هیچ ویدیوای ازشون ندیدم…

    ممنون

  19. سما said

    آخ جوووووون
    بلاخره رسیدم به بخش مورد علاقم
    همرو سیو میکنم واسه روزای خوب

    دستتون درد نکنه ادمین علی امیر
    از نظر من این پست بهترینه

    ریانا باید با only girl اول میشد حیف

بیان دیدگاه