CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

اکران فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I در لندن

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 11, 2010

بازیگران مجموعه فیلمهای هری پاتر برای اکران جدیدترین فیلمشون Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I و دیدار با طرفدارانشون به لندن رفته بودن

48 پاسخ to “اکران فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I در لندن”

  1. vahid said

    اون یکی دو قسمت اولشو دوست داشتم بعدش نمیدونم یا من بزرگ شدم یا اونا بزرگ شدن که دیگه خوشمان نیامد

    • آزیتا said

      دقیقا وحید منم همینطور..
      فکر می کنم یه مدت طولانی با اکران این فیلم باید این چند نفر رو تحمل کنیم. یه روز لندن فردا پاریس و فرانسه و ….

      • آزیتا said

        فرانسه اشتباه بود نباید نوشته می شد…

      • vahid said

        اره شروع شد
        راستی ازیتا خانم شبتون به خیر
        بوی خوش یک زن و گاو خشمگین رو دیدم
        گاو خشمگین قشنگ بود ولی توقع من از اون بیشتر بود
        برعکس بوی خوش یک زن فوق العاده بود اوج هنر نمایی ال پاچینو بود
        نظر شمادر مورد این دو فیلم چیه؟

      • آزیتا said

        شب بخیر وحید…
        خیلی خوشحالم دو تا کار عالی دیدی: گاو خشمگین اسکورسیزی عالیه. بازی محشر دنیرو و جو پشی آخرشه، واقعا دنیرو حقش بود اسکار بگیره. ولی من یکم با موضوعات ورزشی مشکل دارم. زیاد بوکس دوست ندارم از داستان و کارگردانی و بازیها واقعا خوشم اومد مخصوصا پایان غیر منتظره اش..
        .
        در مورد بوی خوش زن، داداش تو که می دونی من همه کارای آل برام خداست… حتی کارای متوسطش.. این که واقعا حرف نداره. عاشق اون سرهنگ کور بداخلاق بودم. چقدر قشنگ توی 2 ساعت و خورده ای بدون اینکه پلک بزنه و طرز راه رفتنش واقعا اون رو نابینا نشون می داد، عاشق اون صحنه های توی دادگاه هستم هر وقت دیدم حتما با گریه بوده… آل پروندش واقعا درخشانه و این اسکار واقعا حقش بود.
        داداش دو تا کار عالی که هر دو هنرپیشه نقش اولش؛ اسکار نقش اول بردن مگه می شه بد باشه؟؟؟؟؟

      • vahid said

        ممنون بابت توضیحاتتون

      • He-Who-Must-Not-Be-Named said

        ببخشیدمیون کامنت تون
        بوی خوش زن معرکس خصوصا رقص سالسای ال پاچینو

  2. بابك said

    مرسي علي…
    اين پست مخصوص كيميا و درخشنده خانومه… حالا نه كه منم بدم مي ياد…
    چه خوب كه اكران شد و چه حيف كه 2رمان آخرو نخوندم تا 100درصد فيلمو بفهمم…
    هر سه تاشونو دوس دارم مخصوصا دنيل…
    دوراني داشتيم باهاتون در گذشته ها…
    با سري كتابا سري فيلماي هري پاتر…
    Thnx Bro

    >>>زندگي را از طبيعت بياموزيم ، چون بيد متواضع باشيم ، چون سرو ، راست قامت‌‌، مثل صنوبر، صبور، مثل بلوط مقاوم، مثل رود روان، مثل خورشيد با سخاوت و مثل ابر با كرامت باشيم
    Let learn living from the nature, being humble as willow( Bid), being right stature as cedar( Sarv), being patient just as spruce (senobar), being strong as chestnut (balut), being fluent just as river, being bountiful as sun and donor just as clouds<<<

  3. kidssilly said

    dosssssssssssssssss daraaaaaaaaaammmmmmmmmmm

  4. sahel-girl said

    اون قدیما عاشقشون بودم یادمه هر هفته کتاباشونو از مدرسه میگرفتم تو 3روز تموم میکردم!!!!چه دورانی بود!!بچه بودن خیلی بامزه بودن الان زشت شدن!!!

    ممنون

  5. sara_a said

    کاش اینا بزرگ نمیشدن بچگیشون با نمک بود
    ولی کتاباشو دوست دارم هنوز

  6. پونه said

    وای خدای من چه عالی خیلی خوشحال شدم که بالاخره اکران شد
    وای اصلا نمی تونم صبر کنم تا ببینمش
    خیلی ذوق کردم خیلی ….

    کیمیا جان کجایی بیا که روز موعود رسید!!!

    • kimia said

      ممنون که به یادم بودی!
      خیلی خوشحالم دیگه صبر و قرار ندارم!

      • پونه said

        حالا کو تا فیلم به دست ما برسه….
        از همین الان هی به این پسره که ازش فیلم می گیرم گیر میدم تا بالاخره زود دست به کار بشه

      • kimia said

        من پارسال تا شاهزاده ی دورگه دستم برسه
        دیوونه شدم!
        هرشب خوابشو میدیدم!
        من این کتابارو هیچوقت فراموش نمیکنم!
        دوم راهنمایی باهاشون زندگی میکردم!
        همه رو 2 دور و سنگ جادو و یادگاران مرگ و شاهزاده ی دورگه رو 3 بار خوندم!

  7. samineh said

    دورانی داشتم با این سه تا بچه و کتابها و فیلماشون
    کاش همون طوری کوچولو می موندیم هممون!

    مرسی

    • پونه said

      وای ثمینه یاد اون موقع انداختی منو…
      انقدر به کتاب هری پاتر علاقه داشتم که تمام وسایل مدرسه ام مثل جامدادی و دفترامو طرح هری پاتر انتخاب می کردم برای همین تو مدرسه به نام هری پاتر معروف شده بودم…

      • samineh said

        من به خاطر خوندن کتاباشون تا صبح بیدار میموندم و 2 روزه تمومشون می کردم!

      • پونه said

        وای چه عالی آره خوب یادمه که سر کتاب زندانی آزکابان سر از کتاب برنمی داشتم خصوصا اون قسمتش که شیاطین مرگ توی قطار وارد داستان می شدن از ترس داشتم می مردم

  8. MaRjAn said

    اه اه
    چهقدر کوتوله ان اینا

  9. 3ta said

    اونوقت اینا چرا رشد نکردن؟ یکی از یکی خوجلتر و دلنشین تر!!

  10. محمدرضا said

    اما واتسن چقد شبیه خواهرم شده

  11. Amir said

    خوشم میاد ازشون

    دانیل قیافه ی باحالی داره نمیدونم چرا مثله بچها تیپ میزنه !

    ممنون علی

  12. amin said

    اينا چقد بي نمکند.
    راستي فلسفه اين گله چيه انگليسيا ميزنن.

  13. وای که چقدر از این دو تا پسره بدم میاد
    چقدر دنیل زشته
    بچه بودن خیلی بهتر بودن
    اما هم خیلی بد شده
    کلا هیچ وقت از هری پاتر خوشم نمیومده یعنی اصلا نگاه نکردم الا قسمت دومش که فکر کنم دالان مخفی و ققنوس بود اگه اشتباه نکنم
    یه فیلم نباید این همه ادامه داشته باشه
    هیچ فیلم دنباله داری مثل ارباب حلقه ها برام قشنگ نیست خیلی دوسش دارم
    ممنون علی آقا

    • پونه said

      کتاب دومش فقط تالار اسرار بود همین
      محفل ققنوس کتاب پنجمش بود

      • من کتابشو نمیگم
        فیلمش منظمومه
        به هر حال فقط همین یکی رو دیدم

      • پونه said

        فیلمش هم به همین صورت فیلم دومش یا همون قسمت دومش تالار اسرار هست
        از روی هر کتاب یه فیلم ساختن فقط چون کتاب اخر حجمش خیلی زیاد بود و حرف برای گفتن زیاد داشت و تو یه فیلم نمی گنجید فیلم رو دو قسمتش کردن الانم قسمت 1 فیلم اکران شده

  14. shayeghi said

    چرا بزرگ نشدن اینا؟انتظار داشتم بزرگتر بشن.

  15. armin said

    به نظر من در این فیلم های تخیلی و دنباله هری پاتر و twilight
    به پای فیلم ارباب حلقه ها نمی رسند 

  16. kimia said

    وای ممنووووووووووووووووووووووووووووون!
    من عاشقشونم مخصوصا اما!
    اینجا خیلی بد شدن!البته اما هنوزم خوشگله ولی دن و روپرت بچه بودن بامزه تر بودن!
    دیگه صبر و قرار ندارم!
    فقط 6 روز مونده…

  17. He-Who-Must-Not-Be-Named said

    مرسی پست تخصصی اینجانب!
    هر چند فیلم ها هیچ وقت حال و هوای کتاب رو به من نداد ولی منتظر دیدن این فیلمم
    یادش بخیر کتاب 5و6و7 با فاصله زیاد تری نسبت به بقیه کتابا اومدن قبل از ترجمشون متن انگلیسی کتاب رو بعضی وبلاگها میزاشتن بعضی دیگه فصل به فصل ترجمه می کردن یکی از دوستانم کتاب متن اصلی کتاب 6 رو خونده بود مجبورش کردم همه ی کتاب رو برام تعریف کنه!هرچند بعدش پشیمون شدم!
    بعضی هیجانات بچگی دیگه تکرار نمیشن به قول سونی! زندگی دکمه بازگشت ندارد!

  18. MaAarjjjanNn-18 said

    من از بجگيم با اينا بزززززززززززززرگ شدم…عاشقشونم…هر كتابشو 20 دفعه خوندم! خيلي ذوق كردم اين پست و ديدم مرررسي!

  19. mjyf17 said

    هر سال تابستون یه دور کامل کتاباشو می خونم خیلی خوشحال شدم
    خدا کنه زودتر بیاد اینور

  20. درخشنده said

    وای ممنون این پستتون بی نظیره…
    عزیزان من …
    روپرت بچه بود قشنگتر بود دنیل قابل تحملتره اما هم که جیگره البته موهاش بلند بود یه چیزه دیگه بودددددددد…
    عاشقه کتابهای هری پاترم فوق العادستتتتتتتتتتتتت…
    ممنون

  21. نرگس said

    من دوسشون دارم … کتابشو … داستانشو … فیلمشو …
    خود اینارو …

بیان دیدگاه