CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

اجرای زیبا تیلور سوئیفت در مراسم اهدا جوایز موسیقی کانتری 2010 CMA Awards

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 11, 2010

اجرای زیبای تیلور سوئیفت در مراسم Country Music Awards

22 پاسخ to “اجرای زیبا تیلور سوئیفت در مراسم اهدا جوایز موسیقی کانتری 2010 CMA Awards”

  1. MaRjAn said

    وای بازم لباس عروس

  2. aida-nyk said

    دوس دارم بدونم آدم حسابی های کانتری هم اجراداشتن یا نه! این خواننده های جدید به نظرم کانتری رو تبدیل به راک پاپ میکنن!…نه حال نمی کنم باهاشون 😦

    • فلر said

      كاملا موافقم…

    • فلر said

      ديگه كانتري سنتي تبديل به پاپ كانتري شده..حسي كه آهنگ هاي
      جاني كش و آلن جكسون به آدم ميدن ..اينا نميتونن..

      • aida-nyk said

        منم جانی کش بسیارر دوست دارم فلر (امیدوارم فیلمی که درباره ش ساختن با بازی فونیکس دیده باشی)..به نظرم تکنولوژی اونقدرتوی موسیقی دخیل شده که خلاقیت و تفکر همه درخدمت تکنولوژی دراومدن…عملا اسطوره سازی داره محو میشه..بعید میدونم نسل بعد ازما تعریف درستی از اسطوره موسیقی داشته باشن.

    • فلر said

      آيدا جون نوع موسيقي اي كه هر كس انتخاب كرده.نشونه شخصيت ذهني و سطح فكريشون هست به نظر من همین موسیقی های زیر زمینی باعث پایین افت سطح سلیقه ی اكثريت شده. خيلي بعيده كه كسي كه
      ساسي مانكن مي پسنده بتونه با موسيقي جاني كش ..پينك فلويد يا مثلا موسيقي جنگل و درياي كيتارو ارتباط بگيره ..در صورتيكه موسيقي ارزشمند اينه كه براي شعور شنونده ارزش قائل باشه . من هيچ وقت كاري با موسيقي هاي كوچه بازاري و مجلسي ندارم..ولي قصد توهين هم به كسي ندارم .املاً سلیقه ای هستش و هر سبکی طرفداران مخصوص خودش رو داره! با اینکه از سبک رپ اصلا خوشم نمیاد ولی
      می دونم نزد یک عده محبوب هستش..با اين حال خوشحالم كه هم سليقه موسيقي اينجا دارم…

  3. Ela said

    عالي بود از همه لحاظ …
    مرسي علي 😉

  4. vahid said

    چه فضای باحالی ساختن

  5. آزیتا said

    چه فرشته کوچولوی قشنگی…
    دکور شب و ستاره ها عالیه..
    لباسش هم خوبه…
    .
    .
    مرسی علی

  6. Amir said

    همه اهنگاش شبیهه همه .. ولی در کل خوبه .

  7. پونه said

    نه این خانم این کاره نیست
    راستی ریبا یا کلی کلارکسون تو این مراسم نبودن؟

  8. چه رویایی

  9. amin said

    واقعا فضاي اجرا محشره

  10. مهناز said

    لباسش خیلی زیباست موهاشم که بسته … خیلی زیبا شده …

  11. kimia said

    وای عزیزم دوستش دارم ملوسه!
    چه لباس خوشگلی!

  12. Arash said

    تیلور خیلی باحاله
    من از کلاسش خوشم میاد

  13. درخشنده said

    این خانم خیلی نازنین هستن…
    قیافه ی ملیح و مهربونی داره…
    دوستداشتنی تر شده اینجا تو این فضای دلنشین و رومانتیک …
    دوستت دارم…
    ممنون

  14. گلگيسو said

    از عكسا مشخصه كه اجراش خيلي خوب بوده

  15. فائزه said

    لباسش و دکور رو دوست دارم

بیان دیدگاه