CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای کریستن استیوارت و رابرت پتینسون در برزیل

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 10, 2010

جدیدترین عکسهای کریستن استیوارت و رابرت پتینسون در برزیل

18 پاسخ to “جدیدترین عکسهای کریستن استیوارت و رابرت پتینسون در برزیل”

  1. asemaneh said

    eeeeeeeeeeeeeee aval shodam yani

  2. arash said

    راب و که کلا بیخیااال…ولی کریس داره آب میفته زیر پوستش….
    ……
    یه جورایی نماد دروغ و دورویی شدن برا من….!!!!

    ممنون علی جان

  3. asemaneh said

    من از دختره خوشم نمی یاد قیافش عجیبه سرد و بی احساس….

  4. vahid said

    تو این عکسا که چیزی معلوم نیست اگر هم معلوم بود از این جماعت خوشمان نمیامد

  5. درخشنده said

    از هر دوشون خوشمان نمی اید…
    ممنون علی

  6. tarsa said

    کریس خیلی صورت یخ و سردی داره کلاً یه جوریه

  7. @REZ said

    من که دیگه حاضر نیستم ی قسمت دیگشا ببینم
    یک فیلم مسخره که اصلا» معلوم نیست چه جوریه
    دو تاهنر پیشه خیلی اماتور اوردن که فقط با افکار دختر پسرا بازی کنن
    کاشکی حداقل دوتا هنرپیشه حرفه ی میاوردن

  8. asemaneh said

    فیلماشون که واقعا مسخره و احمقانست….

  9. MaRjAn said

    من این دوتا رو خیلی دوست دارم
    فیلمشونم دوست دارم مخصوصا قسمت 2 نیو مون رو
    کریستین خیلی شاخه

  10. محمدرضا said

    این دوتا مشکوک میزنن بـــــــــــــد

  11. amin said

    اه خسته شدم ازينا

  12. kimia said

    من اصلا خوشم نمیاد ازشون!
    داستانش که خیلی جالب نیست بد نیست ولی کشش زیادی نداره!فیلماشم که مزخرفتر!
    از کریس هم که اصلا خوشم نمیاد!

    • kimia said

      تنها جذابیت این داستان برای جوونا به نظرم عشق بلا و ادوارده!
      که اونشم حتی منو جذب نمیکنه!
      داستان از اول تا آخر هیچی نداره جز اینکه بفهمیم بلا به عشقش میرسه یا نه؟!!!!!!!!!!!!!!!

  13. shadi said

    به دلم میگم من چشم میذارم تو برو غایم شو…
    دلم قبول میکنه…
    سریع میره و ازم دور میشه،خیلیییییییی دور…
    انقدر دور که دیگه دستم بهش نمیرسه…
    میره پیش همون دو تا غریبه ای که از دیدنشون پاهام سست میشه…
    حالا هم که بین من و اون دوتا غریبه خیلی مسافته…
    دیگه دلم از پیششون بر نمیگرده…

    ممنونم
    خیلی عکسها قشنگ بودن

  14. امید said

    دو تایی عین روحند حتی حالت عادی …اون موقع ها نقش سدریک دیگوریم تو هری پاتر داشت همین بود….کریستین که همیشه نالست….بدرد همون تویلایت میخورن

  15. asemoone said

    این باهم بودنشونو ادااصولاشون واسه فروش فیلماشون!

  16. kidssilly said

    ke chi
    in axa ro vase chi gozashtin
    bi keifiaaat
    mozakhraf
    bi mani

بیان دیدگاه