CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

اجرای ریانا در برنامه The X-Factor میلان ایتالیا

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 10, 2010

اجرای ریانا در برنامه The X-Factor میلان ایتالیا

21 پاسخ to “اجرای ریانا در برنامه The X-Factor میلان ایتالیا”

  1. vahid said

    ریانا که هیچی ولی عکس 5 فرم صورت اقاه باحاله

  2. arash said

    داف داغه یا داف شاخه یا داغه شاخه هر چی هست اول صبحی روحمون شاد شد ….

    ممنون علی جان

  3. @REZ said

    سالیام…
    عجب رنگ پوستی عجب هیکلی عجب صدایی عجب لباس مسخره ی….
    عجیبه ریانا زده تو کاره گل گیاه حتی لباساشم طرح گل وبلبله…

  4. tarsa said

    لباسش خوب نیست دیگه خیلی لختیه

  5. Reza_R said

    بهترین خواننده زن
    قیافشم اینجا خوب شده
    موهاشم…

    ممنون

  6. درخشنده said

    ازین بشره موقرمز هم خوشمان نمی اید

    عجب لباسی پوشیده به گل و … علاقه ی زیادی داره هاااااااااااااا….

    همچنین به تاب بازی بیسیار علاقه داره …

    اون اقاهه خیلی باحاله چشماش داره از حدقه در میاددددددددددددد… یکم دیگه جاداره بازتر بازتر …

    ممنون علی جان

  7. asemaneh said

    من ریانا رو خیلی دوس دارم صداش عالیه…اما قبلنا ناز تر بود

  8. parisa said

    badak nashode inja
    che ajab ye chizi tanesh kard ke behesh miad

  9. پونه said

    خوبه که یه لباسی پوشیده که اندام زیباش بیش از پیش مشخص باشه ولی می تونست انتخاب بهتری داشته باشه
    جدیدا موهاشو خیلی خوشگل درست می کنه خیلی هم بهش میاد خصوصا اینجا
    من که خیلی دوستش دارم مرسی از این پست

  10. aida said

    آخه یه شو تلوزیونی و 90% لخت ؟!! خانم زیبا میخوای واسه تنوع هم که شده یه جاهایی نگه دار بعدا رو کنی…کم لخت شو همیشه لخت شو :))

  11. MaRjAn said

    وای عشقه هاته من
    خیلی دوستش دارم
    چه پاهای خوشگل و پری داره
    چقدر موهاشو خوشگل بافته
    شکلاته من

  12. محمدرضا said

    صداش خوبه هاااااااا
    ولی
    با تیپاش حال نمیکنم
    مخصوصن رنگ موهاش

  13. sara_a said

    کاش یه لباس بهتر میپوشید
    کاش رنگ موهاشو عوض میکرد
    کاش….

  14. امیر خان said

    این چه لباسیه پوشیده شبیه دمکونیه
    فکر کنم ماله مادر بزرگشه تو افریقا
    به هیچ وجه ازش خوشم نمیاد

  15. 3ta said

    اگه کاملم لخت بشی بازم می خوامتتتتتتت یه دونه باشیییییییییییییی!!

  16. مهناز said

    ای بابا بدم اومد.آخه این چیه؟؟؟ 😦

  17. good

  18. Jupiter-23 said

    چه لباس بدی

  19. کاساندان said

    صدای بی نظیری داری و من عاشقشم،هیکلتم بد نیست خوبه اما سلیقه نداری

    ممنون

بیان دیدگاه