CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

منتخب عکس های جالب از مراسم اهدا جوایز موزیک ویدئو ام تی وی اروپا MTV Europe Music Awards 2010

Posted by Admin در نوامبر 8, 2010

منتخب عکس های جالب از مراسم اهدا جوایز موزیک ویدئو ام تی وی اروپا MTV Europe Music Awards 2010

 

 

 

کیتی پری خواننده موفق آمریکایی همراه با شوهرش راسل برند ، این مراسم اولین حضور این دو پس از عروسی آنها بود

در عکس زیر حلقه های این زوج دیده می شود

ریانا در حال آماده شدن برای مراسم

 

 

+++

مجموعه کامل عکس های مراسم اهدا جوایز موزیک ویدئو ام تی وی اروپا 2010


MTV Europe Music Awards 2010

42 پاسخ to “منتخب عکس های جالب از مراسم اهدا جوایز موزیک ویدئو ام تی وی اروپا MTV Europe Music Awards 2010”

  1. tarsa said

    عکس اولی کتی از اداهای راسل شوهرش بوده که رو این بنده خدا هم اثر گذاشته

  2. jila00 said

    عکسهای بامزه ای بود
    از همه با حالتر عکس کتی هستش

  3. آناهیتا said

    حلقه‌ی کتی خوشکله …
    مایلی هم گویا به گوشش رسیده که بچه‌های سلبفا به پاهاش نظر دارن داره سرمایه گذاری می‌کنه تو اون نواحی 😀

  4. بابك said

    عكس اولي كتي پري از همه جالب تر بود…
    اجراي ريانا بين گلهاي ژربرا هم صحنه قشنگي بوده…
    اجراي شكيرا هم بايد مثه هميشه ديدني شده باشه…
    وحيد جان فك كنم شما Updateتر از من هستي… لينك اين Mtv Awards هم اگه اومد منو خبر كني، ممنونت ميشم…
    بي صبرانه منتظر ديدنشم…
    Thnx Dude

    >>>انسان سه راه دارد: راه اول از اندیشه می‌گذرد، این والاترین راه است. راه دوم از تقلید می‌گذرد، این آسان‌ترین راه است. و راه سوم از تجربه می‌گذرد، این تلخ‌ترین راه است<<<

    • vahid said

      چشم بابک جان

      • kidssilly said

        بابا اون یه هندونه داد…تو چرا قبول کردی؟؟ 😀

        حالا که اینطوریه
        منم لینک کنسرت انریکو رو میخام…
        میخاااااااااااااااااااااااام
        😉

      • vahid said

        یه بار دیگه با همشهریم و بچه محلمون و هم دانشگاهیم اینجوری صحبت کنی من میدونم با شما 😀
        چشم پروانه خانم اگه لینکشو دیدم خبرت میکنم

      • آزیتا said

        وحید تو چقدر اینجا همشهری داری!!! حسودیم شد.
        پروانه جون تو کجایی؟؟؟؟

      • kidssilly said

        در خدمتم 😀
        مگه کجا بودم؟
        همینجا…همیشه هستم

      • آزیتا said

        پروانه جون شهرت رو می گم عزیزم؟؟

      • vahid said

        هر دم از این باغ بری میرسد
        اره کم کم داره تعدادمون میره بالا

      • kidssilly said

        طهران قدیم…
        ناکجاآباد الان…
        😀

        راستی آزیتا Seventh Seal رو دیدی؟؟ من خییلی گیجم الان…اصلا نمیدونم چی بچی بود 😦
        چقدم قدییمی بودا
        یکی منو روشن کنه…

      • vahid said

        حالا که صحبت از فیلم قدیمی شد ازیتا خانم نظرتو در مورد Psycho الفرد هیچکاک هم بگو ممنون
        البته با اجازه پروانه خانم

      • آزیتا said

        پروانه می بخشی که این سوال رو ازت پرسیدم. می گشتم دنبال همشهری. از وحید حسودیم شد که دارن همشهریاش زیاد می شن!!!!
        من کارای هنری رو خیلی دوست ندارم.
        اینگمار برگمن، کارگردان معروف و صاحب سبک هست توی دنیا خیلی قبولش دارن، من خیلی با کاراش حال نمی کنم، شاید توی این زمینه بد سلیقه باشم، دست خودم نیست…
        Seventh Seal (مهر هفتم) رو ندیدم خیلی کار تو لیستم برای دیدن هست که فعلا مهر هفتم خیلی دیگه مونده که نوبت بهش برسه…
        خیلی خیلی کار زیاد داره ولی من فقط سونات پاییزش رو دیدم که از اونم زیاد خوشم نیومد…
        فیلم خوب قدیمی خواستی ببینی بگو تا بهت معرفی کنم.
        بازم از سوال بیجام معذرت می خوام عزیزم… دوستت دارم……

      • بابك said

        پروانه جان هندونه مي ديم، ميگيريم…بله…
        چي فيلميم نگاه كردي …مهر هفتم… يكي از فيلماي كانديدا براي بهترين فيلم قرن…الان آزيتا خانوم نقد كلي براتون مي فرستن…
        دمت گرم وحيد…

      • kidssilly said

        ننننننننننه باباااا…این حرفا چیه؟؟؟!!!!!
        شما آدرس میخاستی هم ما میدادیم 😀

        من هممه جور فیلمی دوس دارم
        همین سیاه سفید بودنش یه جذابیت خاصی داره(البته واسه من)!!!!!

        من دیگه خیییییلی از وقت خابم گذشتا
        شبببببببخوووش همگییییییی

      • آزیتا said

        وای وحید گفتی هیچکاک و منو سوزوندی…عاشقشم، خودش، شخصیتش، کاراش هر چی بگم کم گفتم.
        به نظرم بزرگترین کارگردان تاریخ سینمای دنیاست.. الان خیلی منو هیجان زده کردی….
        همه کاراش رو می پرستم…
        روانی- پرندگان- سرگیجه- پنجره عقبی- مردی که زیاد می دانست- آقا و خانم اسمیت(نسخه قدیمی)- بدنام- طلسم شده- توپاز- مارنی- مرد عوضی- ربه کا و … که الان حضور ذهن ندارم.
        روانی، واقعا فیلمش آدم رو روانی می کنه(منظور از نظر بازی و داستان)- آخرش جوری هست که اصلا فکرش رو نمی کنی.
        جیمز کامرون و اسپلبرگ همیشه می گن که قهرمان زندگیشون آلفرده.
        وحید اگر ندیدی ببین، اگر هم دیدی تو نظرت رو بگو..
        کاش تو هم رو به کارای قدیمی بیاری تا با هم بیشتر صحبت کنیم.

      • vahid said

        اره دیدمش من اون اخر فیلم کلا داغون شدم یعنی یه جورایی مارس شدم
        اصلا فکر نمیکردم اخرش اونجوری تموم بشه فوق العاده بود
        گهگداری فیلم قدیمی میبینم ولی از این به بعد مسلما بیشترش میکنم
        ممنون بابت توضیحاتتون

  5. amin said

    فقط عکس اول جالب بود
    ادمين جان خسته نباشيد

  6. kidssilly said

    مرسی
    بدوووون لیدی گاگا چه حالی داره آخه 😦

  7. kimia said

    عکس کتی خیلی باحاله شبیه اردک شده!
    چقدر لباسش زششششششته!

    • kimia said

      مراسم جالبی بود به احتمال خیلی زیاد ولی همه به جز اوا لباساشون خیلی زشت بوده!
      اون خانمه تو ردیف10 عکس آخر کیه!؟
      نمیشناسم یا نشناختمش مثل مشکل دار هاست!

  8. vahid said

    تو عکس 6 کشا چه نگاه معنا داری به ریانا میکنه

  9. sara said

    كتي ناز شده

  10. Nima said

    مایلی انقدر باحرارت اجرا کرده… که موهاش رو هم کنده…
    همینجوری پیش بره ….

  11. O!M!G Amirhossein-19 said

    شکار لحظه ها…..
    با مزه بود.

  12. درخشنده said

    وای عکس اول خیلی بامزه بود …
    چه میکنه این ریانا خیلی بااحساس اجراکرده…
    ممنون ادمین جان

  13. ladi said

    سلام، چرا کامنتای من ثبت نمی‌شه؟ 😦

  14. Hanieh khano0m said

    Jijaram che Cute shode 2 axe 1
    !!!
    Ghorboonet beram ElAhI

  15. parisa said

    in che karie ke katy az khodesh daravorde
    vali banamke sheklakesh

  16. ویکتوریا said

    عکس اولی جالب بود

  17. مهفام said

    چقدر لباس و تاج موی ریحانا خشگله- این مایلی دیوونه چی میگه اینجا رفتاراش عین جنگلی هاست

  18. امیر خان said

    عکسا جالب بود این ریحانا واقعا زشته با اون دماغش علاقه زیادی هم به تفنگ داره
    کتی هم که کلا بامزس
    مایلی هم که الاهی قربون نگاش برم همیشه نامبر وانه
    شکیرا هم که دیگه پیر شده
    ودیگر هیچ…

  19. noushin said

    مرسی

  20. shadi said

    من واقعا نمیدونم شکیرا هیچ کاری نداره؟!
    اخه تمام روز فقط تو قلب منه…
    این جنب و جوششو با کل دنیای سلبریتی ها عوض نمیکنم،این لبخند زیباشو تا حالا روی لب هیچ کسی ندیدم،همیشه تکه.

    -فرشتگان روزي از خدا پرسيدند : بار خدايا تو كه بشر را اينقدر دوست داري غم را ديگر چرا آفريدي؟ خداوند گفت : غم را بخاطر خودم آفريدم چون اين مخلوق من كه خوب مي شناسمش تا غمگين نباشد به ياد خالق نمي افتد-

    ممنونم
    خسته نباشید

  21. نرگس said

    شکیرا خیلی تکه … ریانا هم قیافه اش قشنگ شده …

  22. پونه said

    وای خدای من چه باحال استیج رو برای اجرای ریانا درست کرده بودن
    ریانا چه ناز و با نمک شده بوده
    حیف داغی این پست ها رو از دست دارم
    به نظر مراسم خوبی بوده
    جالی لیدی گاگای بی نظیرم خالیه

  23. shayeghi said

    چه دکور جالب داره ریحانا

بیان دیدگاه