CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

هالی بری و دوست پسرش اولیور مارتینز در لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 7, 2010

هالی بری و دوست پسرش اولیور مارتینز در لوس آنجلس

15 پاسخ to “هالی بری و دوست پسرش اولیور مارتینز در لوس آنجلس”

  1. vahid said

    به دلیل علاقه وافر به هالی امیدوارم دوست پسرش قدر اونو بدونه

    • آزیتا said

      وحید من که می میرم برای هالی، ولی از اولیور مارتینز می ترسم، فیلماشو ببینی می فهمی چی می گم…

      • amin said

        ميشه چند تا فيلمشو بگيد؟.ولي تو بيوفا خيلي رمانتيک بود. اگرم من جاي دايان لين بودم عاشقش ميشدم.

      • vahid said

        موافقم ازیتا خانم ولی هالی هم با تجربه اس یه جورایی گرگ بارون دیده اس

  2. O!M!G Amirhossein-19 said

    این شلوارکا رو بریتنی کرد…!(خانم مد)

  3. aida said

    ایول به هالی ! بالاخره! تکه ای تورکرد ازبرای خودش!! این پسره س توی unfaithful…بسی هات می باشد

  4. درخشنده said

    هالی جونم خیلی نازه
    خیلی نمکیه
    هیکلش 20 اخرشه
    امیدوارم این دوست پسرش لیاقتش رو داشته باشه ولی من زیاد خوشم نمیاد ازش…هالی مواظبه خودت باش….
    ممنون

  5. فلر said

    واي اين كچل چه شانسي داره!!!

  6. صبا 222 said

    عاشقه این زنم
    همه چی تمومه

    خیلی خوش تیپه گونی هم بپوشه بهش میاد

    مرسی

  7. arash said

    امروز پستای علی بوی معصیت میده …..

  8. آني said

    يك ذره ظرافت نداره اين موجود،‌شبيه مردهاست

  9. amin said

    هالب بري بايد موهاشو بلند کنه چون اون موقع ميشه يه گوله نمک.

  10. sara said

    ازش خوشم مي ياد .

  11. Arash said

    یک خانم عالی
    دوسش دارم

  12. mili n said

    این عجب دوست پسرهایی تور میکنه !!!!

بیان دیدگاه