CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

ریانا در مراسم خاکسپاری امور خرجه دیوید تامپسون

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 4, 2010

ریانا به مراسم خاکسپاری امور خارجه دیوید تامپسون در Barbados رفته بود

27 پاسخ to “ریانا در مراسم خاکسپاری امور خرجه دیوید تامپسون”

  1. jila00 said

    1

  2. arash said

    جان مادرت ریحانه درست لباس بپوش…
    خراب میکنه هیکل به این شاخی رو با این لباسای داغون …
    آخه این شلوار چیه پوشیده …
    ….
    این دیوید تامپسون تو کدوم دوره وزیر امور خارجه بوده؟

    ممنون

  3. shaghaiegh said

    چه قدرم ناراحته داره خون گریه میکنه
    نور به قبرش بباره

  4. vahid said

    پیر بوده یا جوون البته مهم نیست حالا که مرده

  5. آناهیتا said

    خیلی دوست دارم برم نوک ناخونهاش رو صاف کنم … این و لیدی گاگای فاجعه همیشه نوک ناخونهاشون تیزه !
    حیف بودی ها شلوار قشنگ!!!

  6. kidssilly said

    چچچچچچه خوشششتیپ شده ریحانا جدیدن
    اون تیپای فضاییش اصلا بهش نمیومد
    ففففقط لیدی!!!
    آخی چه گریه ای میکنه 😦
    ممنون

  7. آزیتا said

    دیوید تامپسون (David Thompson)، نخست وزیر باربادوس (از کشورهای حوزه کارائیب) بود …
    ماه گذشته اعلام شد که سرطان لوزالمعده دارد…
    روز شنبه در سن 48 سالگی فوت کرد…
    تامپسون از سال 2008 نخست وزیز باربادوس بود…
    .
    مرسی علی جان…

  8. محسن said

    بابا آزیتا ایول؛
    بابا کارشناس امور حوضه ی دریای کارایب؛

    بس که خوشن اوج اندوهشون همینه که بیان این مراسما؛ واسه همین گریه میکنه؛

  9. bradley cooper said

    ریحانا عالی ظاهر شده
    حتی اگه تظاهرم کرده باشه خوب کار کرده
    من عاشق کارای ریحانام
    خیلی عالین

  10. amin said

    اشکاي ريزه ريزه/که از چشات ميريزه/قد يه سينه ريزه/بپا زمين نريزه/اين دونه دونه اشکات خيلي واسم عزيزه…..

  11. Amir said

    این اشکا سیاستشه .. باور نکنید .

    ولی خوب باز ایولا که به مراسم رفت ..

  12. kiandokht said

    akhey dare migerye

  13. ساناز said

    عجب گريه اي هم ميكنه!
    ولي انصافا شلوارش خيلي داغونه!
    ناخوناشم كه افتضاحه!و البته خطرناك!!!!!!!!!!1

  14. kimia said

    خیلی کار جالب و قشنگی کرده!

  15. شلوارش خیلی بده
    ناخنهاشو نیگاه!!!
    توی عکس آخری چقدر زشت شده وقتی رنگ تیره هم زده بهش

  16. Jigar bala said

    Shalvaro nega!!
    😀

    MerC

  17. melisaa said

    اينطور كه اين زار ميزنه خدا باهم محشورشون كنه الهي

  18. پونه said

    آخی نازی ریانا گریه نکن… کاش من اونجا بودم دستاتو می گرفتم نازت می کردم اشکاتم خودم پاک می کردم دختر قشنگم…
    ناراحت شدم براش
    خدا بیامرزه

  19. لیدا said

    چه خوشتیپ شده عسیسم

  20. aida.a said

    کلاهش خیلی خوشگله
    ممنون

  21. مهناز said

    هرکاری بکنه نمیتونم از صداش بگذرم! تو ویدیو Only Girl خیلی شاد بود.پر از رنگهای زنده … دیگه فضای تاریک و سیاه و ویدیوهای قبلیش نبود..

  22. نرگس said

    مثل آدم لباس پوشیده … چقدر شیکه …

بیان دیدگاه