CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی در بوداپست

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 4, 2010

جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی در بوداپست در لوکیشن فیلمبرادی United Love Story

43 پاسخ to “جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی در بوداپست”

  1. O!M!G Amirhossein-19 said

    1111111111

  2. samira said

    واي عشقه من

  3. arna said

    i dontlove her
    i hate her

  4. آنی said

    باز که همون لباسها رو پوشیده… اه …اه

  5. MaRjAn said

    وای چرا انقدر لاغر شده
    یکی از بچه ها راست میگفت این از وقتی رفته بوداپست همین کاپشن تنشه
    شلوارشو کفششو با عینکشو دوست دارم
    خیلی دوست داشتم لبام مثله این بود

  6. bradley cooper said

    بی نهایت دوسش دارم
    ی هنرمند تمام عیار
    عاشق کاراشم
    چه خوشگله
    چه قدر باکلاسه
    کاش من جای برد پیت بودم
    واااااااااااااااااای چی میشد
    آنجلینا از راه دور میبوسمت
    کاش که اینجا بودی
    خیلی خیلی تحسنت می کنم

  7. arash said

    اون افسونگری و سحر و جادویی که تو چشماش داره حیروونت میکنه…
    بی مهاری و افسار گسیختگی کودکانه اش حالتو دگرگون میکنه…
    میخوای قلاده بزنی به این عشق سرکش و وحشی و بکنیش مال خودت..
    میخوای ذوب بشی تو فوران گدازه های آتشفشان هوس و شهوت بی بندو بارش …
    …..
    ولی تو عمق وجودش که میری دلت میسوزه برا بی کسی و تنهاییش …
    برا سادگی و معصومیت کودک درونش…
    دلت میسوزه برا جیا….
    برا مرگ غم انگیز یه سوپر مدل دوست داشتنی…
    ….
    جیا میتونه تو رو ساعتها در گیر عشق و شور و جوونی و گناه و هوس کنه …
    …..
    ممنون آنجی به خاطر جیاو……
    ………..
    (تقدیم به mili n..میلاد عزیز)

  8. نیلوفری said

    دوستش دارم مدتی بود ازش خبری نبود
    همش هم که عکسهای بوداپست میاد بیرن
    روحیش هم خبوه
    راستی شایغعه هست که حاملست ؟
    چقدر لاغر شده
    پاهاش خیلی لاغره

  9. پونه said

    با دیدن کامنت بچه یاد فیلم جیا افتادم
    من عاشق این فیلمم حداقل ماهی یک بار این فیلمو می بینم
    همینطور فیلم دختر از هم گسیخته که با وینونا رایدر همبازی بود من اون فیلم رو هم خیلی خیلی دوست دارم
    امشب هوس کردن این دوتا فیلمو ببینم
    مرسی

  10. sasa said

    لقب مرلین مونرو رو باید ازش بگیرن بدن به این خانم
    !eghvagar MARDAN

    • sasa said

      مرلین مونرو جایی گفته : «من یک زن بازنده ام . مردها، زیادی از من انتظار دارند ؛ به خاطر تصویری که از من ساخته شده و خودم هم در ساخت آن کمک کرده ام ؛ من سمبلی از تنها چیزی هستم که مردان از آن استقبال می‌کنند»

  11. محسن said

    منم هوس کردم ولی ندارمشون؛ اه

  12. aida.a said

    اون یارو که شبیه کوپن فروش هاست کیه؟

  13. parisa said

    jani man kheyli doosesh daram
    ye obohat va khanoomie khasi dare
    doosesh midaram kheyli ziad
    merc

  14. فمی said

    خیلی ساده است

  15. المیرا said

    دوست داشتنی و زیبا و یک مادر نمونه و هنرمند بی نظیر

  16. vahid said

    این از روز اول تو بوداپست همین یه لباسو داره میپوشه

  17. kidssilly said

    جییییییگره…میخامششششش
    ازین کاپشنا خیییییلی دوس دارم….
    فقط لاغره…کلن هم خودشو میخام…هم بچه هاششش…هم شوووووووهرش(اینو بیشتر) 🙂
    آخه شماها…تو یه زمستون چچچنتا کاپشن میپوشین؟؟؟خب یه کاپشن داریم ما…به یه پالتو…یه بارونی دیگه!!!!!چچنتا مگه میخاد بپوشه!!!
    حالا اونجا با کاپشن راحت تره!!!
    یه گییرایی میدنا

    مممممممرسی

    • بابك said

      نمونه يك FAN كامل…
      در ضمن تو يه پستي خيلي از كامنتت خوشم اومد… خوشم مي ياد تو هم نظري كه واقعا داري رو مي گي…

      • kidssilly said

        چی؟؟کدوم؟؟ من که از گذشته ههمیشه بیخبرم 😦
        در گوشی بگو ببینم کجاها تفاهم داریم
        😀

        TNX

      • بابك said

        Haha
        من كه هر موقع بهت از گذشته گفتم يادت نبود…
        گذشته ها خاطره اس هااااا… فراموشش نكن…

  18. mili n said

    پسر تو معرکه هستی.
    واقعا بچه های اینجا یه صفا و صمیمیت خاصی دارن.
    امیدوارم همیشه همینطوری بمونه.موفق باشید

  19. نرگس said

    وای وای … که چقدر آنجی دوست داشتنیه …

  20. aida said

    عزیزیم م م
    دلم واست یه ذره شده بود. کجا بودی پس این همه وقت؟!!
    حالا که اومدی بذاربگم یه دونه ای
    اصلا شما می خوای گونی بپوش!هرچی حال کردی بپوش….اینقده تاپ هستی که گونیه طلا میشه.

  21. sara said

    عشقه منييييييييييييي

  22. فافا said

    biaid ba refighe hedie tehrani sohbat konim in biad iran,on mitone jor kone in mehmoni biad o bere:D

بیان دیدگاه