CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

10 نكته ي خواندني درباره «قهوه تلخ» مديري توسط خبرنامه دانشجويان ايران

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 2, 2010

این ده نکته درباره ی سریال قهوه تلخ هیچگونه ربطی به سایت سلب فا ندارد همه ی ما کارهای آقای مدیری رو دوست داریم ولی این ده نکته توسط خبرنامه دانشجویان ایران به چاپ رسیده که در اینجا گذاشتم تا نظر شما دوستان رو هم بدونم نظر شما چیه درباره ی این نوشته ها؟؟؟


به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران»، محمدرضا موذن زاده در جدیدترین مطلب وبلاگ «از جنس خدا» نوشت: سریال «قهوه تلخ» مهران مدیری بالاخره بعد از کش و قوس های مختلف در شبکه خانگی توزیع شد. این سریال نود قسمت است که در سی مجموعه سه قسمتی هر هفته عرضه خواهد شد. مهران مدیری شخصا در ابتدای قسمت اول (فکر می کردم فقط در ابتدای قسمت اول بوده ولی گویا در ابتدای همه ۳۰ سری هست) در حدود ۱۰ دقیقه صمیمانه با مخاطبان و مردم سخن می گوید و کل صحبت او درباره سریال به مساله کپی رایت بر می گردد و خواهش او نسبت به اینکه مخاطبان از روی مجموعه ها کپی نکنند و هر کس خودش پول بپردازد (هفته ای ۲۵۰۰ تومان) و مجموعه را بخرد و حتی به برادر و خواهر و آشنایان هم ندهند.

و اما چند نکته:

۱- آقای مهران مدیری که دم از رعایت کپی رایت می زند خود در تیتراژ ابتدای سریال ش از تصنیف “علی‌اکبر شیدا” استفاده می کند و آن را بازخوانی می کند ولی در تیتراژ هیچ نامی از او نمی بینیم. کپی رایت در خدمت جیب من است دیگر. هر جا دلم خواست رعایت می کنم! تازه این اولین بار نیست و قبلا هم در آهنگ تیتراژ سریال های قبلی اش هم همین نکته بوده است.

۲- سریال قرار بوده در تلویزیون پخش شود. از نوع ساخت و رعایت ظاهر و باطن (!) افراد و شوخی ها این کاملا پیداست. در خبر ها هم جسته گریخته معلوم شده که گویا مسئولین سیما پیشنهاد سه و نیم میلیارد بابت مجموعه را داده بودند اما تهیه کنندگان و کارگردان مجموعه نپذیرفتند و خواستند دیگر درآمدهای پخش تلویزیونی سریال یعنی تبلیغات میان برنامه را هم داشته باشند که سیما با این خواسته موافقت نکرده و نتیجه این شده. آقای مدیری، حداقل در همان ده دقیقه سخنرانی تان نگوئید «مردم عزیز دلم براتون خیلی تنگ شده بود» شاید بهتر بود می گفتید: «مردم پولدار عزیز» یا «پول دار های گرامی» «آنهایی که دست تان به دهن تان می رسد» «آنهایی که هفتاد و پنج هزار تومان برای تان کلی پول نیست و لنگ همین مقدار پول نیستید» و …

۳- در ادامه مورد قبل: در محله مان مغازه ای هست که هر بار با بانو از جلوی آن رد می شویم دل مان می سوزد. آه می کشیم. شکر می کنیم خدا را. غصه می خوریم برای مردم بیچاره. اینقدری پول دار نیستیم اما خدا رو شکر می توانیم یک مانتوی ۲۰ هزار تومانی بخریم و نرویم در آن مغازه از انبوه لباس های دست دوم روی هم ریخته یک مانتو جدا کنیم و بین ۲۰۰۰ تومان یا ۱۵۰۰ تومن خریدنش التماس کنیم. دلمان برای این مردم می سوزد. همان هایی که مدیری دلش برایشان تنگ نمی شود.

۴- در میان این بازی های بزرگان با رقم ها و پولهایی که برای ما شمارش صفرهایش خیلی سخت است، متضرر باز هم زیر خطی ها هستند. آنهایی که نمی توانند برای یک سریال نود قسمتی و خندیدن و شاد بودن بهای هفتاد و پنج هزار تومانی بپردازند. ایران هفتاد میلیون جمعیت دارد. اگر هر خانواده را حدودا ۵ نفری فرض کنیم می شود ۱۴ میلیون خانواده. فروش سری اول مجموعه گویا در حدود یک میلیون نسخه بوده. یعنی حدود ۸ تا ده درصد خانواده های ایرانی سریال را می خرند و می بینند. اصلا دو برابر. تو بگو بیست درصد. شاید آقای مدیری از این فروش خارق العاده خوشحال باشد و پول خوبی گیرش آمده باشد و شاید سایت ها نوشته باشند این فروش رقم بالایی است ولی من می گویم رقم پایینی است. هشتاد درصد مردم از دیدن سریال محرومند چون پولش را ندارند. به فرض که بیست درصد مردم هم اصلا در این فاز نیستند و کلا خوششان نمی آید. باز شصت درصد می ماند.

۵- کم بضاعت ها سریال خنده دار نبینند چون آقای مدیری و آقا ضرغامی با هم دعواشان شده. مهران مدیری پول بیشتری می خواهد و او پول بیشتر نمی دهد. البته بچه های جفت شان امشب قسمت سوم را می بینند. بچه کثیف و دماغ آویزان این خانه قدیمی ته کوچه ماست که امشب سرش بی کلاه است و با توسری می خوابد. پول نداری بمیر. آقای مدیری، مردم مردم نکن لطفا، اسکناس بشمار. بعد در همایش تقدیر از برترین ها نرو بالای سن بگو این مردم همه چیز من هستند و من خودم را فدای ایشان کرده ام و از همه چیزم گذشته ام.
۶- مدیری در رعایت کپی رایت از اف بی آی هم پیشی گرفته. کپی رایت یعنی اینکه من سی دی را خودم بخرم. بعد هم از رویش ده تا کپی نکنم بروم بفروشم. چون سود باید مال مدیری باشد نه مال من. این درست. ده تا و یکی هم ندارد نباید برای کسی کپی کنم. درست. ولی دوست دارم سی دی هایم را بنشینم با خواهرم تماشا کنم. دوست دارم با فامیل نگاه کنم. دوست دارم بدهم برادرم هم ببیند. این چه ربطی به کپی رایت دارد. من باید کپی نکنم. باید دانلود نکنم. ولی سی دی خودم را که پولش را داده ام نمی توانم بدهم داداشم ببیند؟! چه کسی این را گفته؟ از کجا درآمده؟ public show نباید بکنم و در محل عمومی نباید نمایش بدهم. ولی در خانه چه اشکالی دارد؟! همسر من با خواهرم چه فرقی دارد مثلا؟ بعد اگر با هم زندگی کنیم چه؟ این چه مسخره بازی است که می گوید خواهر برادر ها هم حتی به هم بگویند برو خودت بخر؟ توصیه های دینی و اسلامی از ما این گونه رفتاری را می خواهد و خدا هم همین را می پسندد که آقای مدیری و جیب مبارک شان می پسندد؟!

7- به گمانم «قهوه تلخ» بهترین نام برای این مجموعه بود. قهوه معمولا نوشیدنی بالای خطی هاست. زیر خطی ها کمتر قهوه می نوشند. مگر گهگاهی به جهت تغییر ذائقه. بالای خط فقری ها هستند که قهوه می نوشند آن هم تلخ و به به و چه چه می کنند و چیز تلخ و بدمزه خوردن نوعی با کلاسی به حساب می آید. کلاس دارد. سریال مهران مدیری هم برای همان ها ساخته شده پس نامش درست است.

۹- در همان ده دقیقه سخنرانی مدیری درباره آپارتمان ها و صدها هزار جایزه نقدی اش می گوید که قرار است به کسانی که اصل سی دی ها را می خرند اهدا شود. بعد هم توضیح می دهد که «من که اهل کارهای تجاری و تبلیغاتی نیستم و بلد نیستم درباره آپارتمان و جایزه حرف بزنم. ولی حالا چون این بسته یک کار فرهنگی است به خودم جرات و اجازه این رو دادم که اینها رو بگم» آقای مدیری عزیز یادمان هست که جنابعالی وسط سریال یک وانت سیمان می آوردی وسط لوکیشن خالی می کردی و بعد می گفتی که این سیمان ها هیچ ربطی به قصه سریال نداره ولی چون می خواستیم سیمان تبلیغ کنیم این قسمت رو اضافه کردیم. یا آن پیام های تبلیغاتی کاملا بیرون زده در باغ مظفر. یا عکس بزرگ جنابعالی در کنار چای عرفان _اگر اشتباه نکنم_ در بزرگراه ها. پس لطفا برای ما افه ی فرهنگی بودن و من اهل پول و اهل تبلیغات نیستم نگذارید. بیایید بگویید این جایزه ها را گذاشته ایم که همه به هول و ولا بیفتند و چهار تا ساختمان و ماشین ببینند سی دی های اصلی مان را بخرند که پول بیشتری کاسب شویم. بگویید دو دو تا چهار تا کرده ایم که اگر این جایزه ها را بگذاریم ده برابر پول جایزه ها در جیب مبارک مان می رود. پس می ارزد که آپارتمان بدهیم با همه وسایل کامل. قر نیایید لطفا. چای کیسه ای و سیمان هم محصول فرهنگی اند؟!

۱۰- مهران مدیری همچنان شوخی های ضایعی در سریال اش دارد اما قطعا این مجموعه برای تلویزون آماده شده بوده چون در سریال های تلویزیونی قبلی اش هم از این ها داشت. این نکته را بیش از این نمی توان اینجا باز کرد ولی همین قدر بگویم که او سربسته در بطن دیالوگ ها چیزهایی می گنجاند که خیلی ها معنی آن را می گیرند و متوجه می شوند. قسمتی از یک جوک +۱۸ یا چیزهایی از این دست. نمی دانم چه اصراری بر این کار دارد؟!

108 پاسخ to “10 نكته ي خواندني درباره «قهوه تلخ» مديري توسط خبرنامه دانشجويان ايران”

  1. Jigar bala said

    ايووووووووووووووووووول علي دستت درد نكنه مرسسسسسسسييييييييي

    • Jigar bala said

      اي جااااااااااااان بابا شاه!!!
      عاششششششششششقشششششششششمممممم
      جيگرشووووووو خيليييييييي باحاله!!
      واااااااااييييي اون يكي پيرمرده كه آخرشه!!
      «كييييييييههههه؟؟كيييييييههه؟؟»
      😀
      در كل هممممممممشون عالي بازي مي كنن و خيليييييي باحالن
      مهران همممممممميشه كاراش عالييييييييييي و بي نظيييييييييرهههههه
      عاششششششششششششششششششششق اين سريالم
      بازم مرسي مرسي مرسي

    • الهام said

      جیگر جون ده تا نکته رو داری یا فقط عکسا برات باز شده؟

      • O!M!G Amirhossein-19 said

        هر ده تا نکته یعنی ده تا نکته که نه همش یه چیزو میگفت!
        منظورش این بود همسایه ته کوچشون این سریالو نمیبینه!!!!!!!!
        ولی

        از یه جهاتی درست میگن حق با اقای مدیری نیست…

        دوست ندارم این حرف و بزنم اقای مدیری!ولی سرال های روتین شما کلیشه ای شده!
        توی این دو سه مجموعه اخر همش یک نفر نقش یک عاقل مرد را بازی میکنه..
        به قول خود اقای مدیری خب که چی به من چه اصلا.اینارو که دیگه همه حتی بچه 4-5 ساله هم از مامان باباش شنیده….
        بیایم راه کار ارائه بدیم(برای جیب مردم نه!!!برای بهبود وضعیت)

        ولی

        سریال بدی نیس واسه رفع کتی و وقت تلف کنی.
        مرسی از اقای مدیری و بقیه…

      • Jigar bala said

        😀
        Elham jo0n azizam doostan har chi baiad gofte mishod goftan!!
        Dge harfi va3 goftan baghi nemimoone golam
        Manam khastam harfe tekrari nazanam sharmande
        😉

      • O!M!G Amirhossein-19 said

        جیگرتو…..
        خوشم میاد کم نمیاری!!!

  2. Dorsa said

    به نظر من که کارش حرف نداره

    و در حال حاظر تنها سریال ایرانی هستش که حاظرم برای دیدنش وقت بگذارم

    در رابطه با شوخی های بالای 18 هم باید بگم

    تو این مملکت که ازادی بین صفر مطلقه

    یه همچین شوخی هایی اونم به طور غیر مستقیم به ادم مزه میده
    فقط کافیه یه نگاهی با سریال های اون وری بندازید و مقایسه کنید

    بعدشم قهوه نوشیدنی بوده که تو اون زمان زیاد استفاده میشده
    و ربطی به پولداری و فقیر بودن حال حاظر مردم نداره

  3. vahid said

    یه سری از این حرفا چرته ولی بعضیاش حرف حقه و جواب نداره

  4. amin said

    هر کی خوشش نمیاد نگاه نکنه!!! این آقا رو مجبور نکردن که نگاه کنه

  5. بابك said

    من چي گفتم تو پست اول قهوه تلخ….
    قهوه تلخ فقط سه قسمت اولش از نظر من حرفه اي بود و واقعا اون سه قسمت گل كاشت ولي در قسمتهاي بعدي متاسفانه هدف گم شد مثه هميشه …

    ولي بازم به تمام طرفداري مهران مديري احترام مي گذارم… و اين نظرم كاملا شخصي بود و نظر همه رو محترم مي شمارم … تمام دوستان تو سلبفا…
    Thnx Ali Jan

  6. arefe said

    مطلبش خیلی مغرضانه بود
    بعد هم خیلی از ما می دونیم که حالا مثلا مهران مدیری گفته سی دی و به دیگران ندین ولی واقعا این طوریه؟ ولی این کارش که اومد و از مردم خواست که حداقل کپی نکن خیلی کار خوبیه و فرهنگ سازی میشه برای عموم مردم

  7. arash said

    مهران مدیری اسطوره کارگردانی طنز های نود قسمتی و شبانه ایران است و اگر هم منفعتی از این راه میبره نوش جونش …هم استعدادش رو داره هم لیاقتش رو ….
    قهوه تلخ هم مثل تمام کارهای قبلیش با یه استارت کند شروع شد ولی به مرور اوج میگیره ..این سبک کاری مدیری هست …
    من عاشق ایشون و کارهای زیباش هستم ….و با این اراجیف ذره ای به کارش شک نمیکنم ….
    وقتی تلوزییون میاد شب عید تو یه حرکت کاملا سیاسی ..سریال به این زیبایی رو کنار میزاره و سریال دو زاری مسعود دهنمکی رو که به زور انواع و اقسام محرک ها از جمله ..نفوذ در دستگاه و با تکیه بر بهترین بازیگرای سینما میخواد خودشو کارگردان جا بزنه ..پخش میکنه …
    مدیری و تهیه کننده های این سریال عظیم و پر هزینه مجبورن که به خاطر هدر نرفتن سرمایه شون اون از شبکه خانگی پخش کنن …
    پس نوش جونشون هر چی گیرشون میاد…….
    آخه سیاه بازی و عوام فریبی تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بابا به خدا مردم عقل دارن …شعور دارن همه چیزو میفهمن…

    • melisa said

      ba tak take kalamehat movafegham

    • samineh said

      موافقم

    • Ela said

      ميگم شما ماشالا تو همه ضمينه ها يه پا كارشناسي ها
      بايد به آقا مجيد بگيم شما رو استخدام رسمي كنه
      حيف استادي با اين همه شناخت و تجربه در هر ضمينه اي رو از دست بده … 😀
      نه نميشه بايد حتما به صورت رسمي ديگه استخدام بشيد 😉
      اين مغز ها تا در نرفته آقا مجيد بايد يه كاري بكنن 😀

    • bradley cooper said

      آرش جان باهات موافقم
      آواتار جدید مبارک لاغر کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • آزیتا said

      آرش خواهش می کنم اینجوری نگو…
      یه لحظه این رو که خوندم، قلبم ایستاد…
      تو یکی از ارکان و پایه های این سایتی…
      بی هیچ اغراق و تعارفی بدون تو اینجا اصلا صفا نداره…
      امیدوارم که اگر مشکلی هست حل بشه…
      اگه از ما کاری بر میاد، هستیم…
      من همه پستا رو برای همسرم می خونم، اولین سوالش اینکه که آرش چی گفت؟؟؟؟؟
      شما ندیده طرفدار خیلی داری و دیگه اینکه ………

      • arash said

        ممنون خواهر خوبم …هم تو خیلی لطف داری هم داداش عزیزم …
        کاش میشد ..افتخار میداد گهگاهی تو این جمع شرکت میکرد…
        ……..
        دوس ندارم هندیش کنم و این پست به این قشنگی متاثر از حرفای من خراب بشه …
        ……
        خدا رو شکر مشکل خاصی نیست …
        ….
        گاهی حس میکنی دیگه حرف تازه و بدرد بخوری نداری که بگی ..
        انگار افتادی رو چرخه تکرا و تکرار …
        حس میکنی با حرفات بیشتر باعث انقباض خاطر میشی تا انبساط خیال …
        دوس داری تو یه هوای دیگه نفس بکشی …هرچند سخته دل کندن از تعلق خاطر …
        به این دلیل به این نتیجه رسیدم …باید که نباشم ….
        اینجا تخصص میخواد و تفکر مثبت که ما ازش بی بهره ایم …
        ما خانه بدوشیم و خوش نشین…
        ….
        شرمنده که کام شیرینتون با تلخی دل ما تلخ شد…

        و شرمنده از مجید به خاطر وراجی زیاد…

      • mm said

        نه نرو من همیشه کامنتای تورو دنبال می کنم
        مهم نیست تکرار و تکرار چرا انقدر زود تسلیم میشی پروفسور ؟!

      • آزیتا said

        آرش جان یه مدت به خودت استراحت بده….
        هممون از این تکرار روزا خسته ایم…
        باور کن من هم روزایی که کامنت نمی زام همین حس تکرار و خستگی رو دارم…
        .
        .
        تو رو خدا حرف از تخصص نزن، خودت این متنی که الان نوشتی رو بخون، این متن مال یه آدم خیلی با احساس، ادیب، سرشار از نکات ادبی و نوشتاریه، ادبیات تو خیلی خیلی قویه …
        تو واقعا نویسنده قابلی هستی توی هر زمینه…
        موفق باشی، امیدوارم این تکرار برای هممون با شادی باشه…

      • amin said

        ارش چيه شاکي هستي؟.بدون تو که صفا نداره. کي بياد نظر بده. اون وقت کيم اون لبخنديو که دوس داري نميزنه.والا نظراي تو اصلا تکراري نيس . ميشه نري؟

      • Jigar bala said

        نهههههههههههه
        ننننننننننهههههههه
        نرووووووووو آرش نروووووو
        اگه بري ديگه اينجا صفايي نداره
        نرو بري اينجا سوت و كور ميشه
        ديگه كه مياد ما رو بخندونه و كامنتاي قششششششششنگ بزاره؟؟
        ننننننننررررررررو تو نبايد بري!!
        😦

      • vahid said

        ارش ارش اشکام نمیزاره تایپ کنم 😀
        شما …. میکنی که بری با پای خودت اومدی ولی رفتنت دست خودت نیست

      • پونه said

        من موافق حرف آزیتا هستم مدتی به خودت استراحت بده و دوباره به جمع سلبفا برگرد
        این واقعا ناراحت کنندس که بخوای بری و دیگه به اینجا سر نزنی یا برنگردی
        برخلاف اونچه که خودت میگی به نظر تو حرفای بیشتری برای گفتن داری
        شما هم تخصص داری و هم تفکر مثبت کامنت هات که اینو به من میگه
        اگه اینجوری نبود که این همه آدم برات کامنت نمیذاشتن و ازت نمی خواستن که بمونی این کافی نیست تا بدونی که تفکر مثبتی داری و همه از کامنت هات انرژی میگیرن؟
        به هرحال من هم مثل همه دوست دارم که از نظراتت بهره مند بشم

    • Amir said

      چی چیو میخوام زحمتو کم کنم .. مگه من میزارم .. از این فکرا زیاد به ذهنه منو خیلیای دیگه خطور میکنه ولی بعد چند روز چنان دلتنگ میشی که دوست داری از کارت بزنی و بیای اینجا سر بزنی .. من انقدر به این جا و شما بچها عادت کردم که این چند وقته که یوزرم قاط زده بود داشتم خفه میشدم انگار یه چیزی کم باشه تو زندگیت , جدی میگم .

      اگه یه وقت فکر رفتن به سرت زد منم با خودت ببر , منم ته کشیدم و دیگه چیزه تازهی نمونده واسم , چون به عشقه تو و دوستای قدیم و زحمات مجید و علی میام اینجا .

      شاعر میگه : آره آره ….. / بیا پیشم …..
      آرش بی تو سردمه / ای بخاری 😀

      نرو و بچهارو تنها نزار به اونای دیگم که رفتن نگاه نکن .. خودت باشو واسه دله خودت بیا . تازه قراره کلابم راه بیوفته .. اونوقت دیگه جرئت این حرفارو نداری بزنی .

    • MaRjAn said

      ارش خودت به پونه میگی نرو بعد حرف از رفتن میزنی؟
      ببین چقدر طرفدار داری
      دلت میاد بری

      • آرش عزیز
        ما همه شمارو دوست داریممم گل پسر کجا بری؟؟؟
        البته من دوست ندارم کسی از کارش بزنه بیاد اینجا و به کاراش نرسه
        ولی همیشه هممون باید یه حدود داشته باشیم
        حرف از رفتن نزن ما همه هستیم تا آخر اگه خسته شدی میتونی یه انتراک بدی بدا بیایی
        دوستدار تو علی

    • پونه said

      باهات موافقم با همه حرفات
      راستی قضیه رفتن چیه؟ کی بود به من می گفت نرو؟ نکنه می خوای بری سربازی؟؟؟؟

    • درخشنده said

      ایول عالی بود ارش جان حرف نداشت کامنتت مثله همیشه موافقم.
      ارش جان تورو خداااااااااااااااااااانرووووووووووووووووووووووو…
      بی تو صفا نداره اینجاااااااااااااااا…

  8. sara_a said

    خیلی بچه گانه نظر داده نمیگم 2500 تومن برای خیلیا ارزش نداره ولی خوب فکر کنم از سینما رفتن براش ارزونتر تموم میشه
    مسلما یه پدر با در آمد متوسط حاضره با 2500 تومن خانوادشو سرگرم کنه چون اگه بخواد خانوادشو یه سینما یا شهربازی ببره کم کم 30 پیاده میشه
    به امید روزی که ایرانی آباد داشته باشیم واختلاف طبقاتی کمتر باشه
    من همه جوره عاشق این سریالم اصلا به دیده حرفه ایش کاری ندارم
    از لحاظ سرگرمی گفتم

  9. merilaa said

    che mozakhrafati!hala masalan fekr karde kheyli halishe!khosham miyad ba hameye in harfa bazam tarafdaraye khodesho dareo hame montazere ghesmataye badishan.cheshme hasud kur

  10. bradley cooper said

    من ی ذره هم موافق نیستم
    بد بدختا به این ستاره طنز حسودیشون شده

  11. @REZ said

    فقط بابا شاه و پدر اتابک و بلد خیلی باحالا»
    پدر سوختها از سریال ما ایراد میگیرین بیاین بگیرین ببرینشون پدر شونا در بیارین(البته ببخشیدا)
    ولی این قسمت فوش واسه بچها یکمی ناجوره …الان به هر بچه سلام کنی بت میگه پدر سوخته سلام میکنی؟؟؟

  12. آزیتا said

    من اصلا حرف این خبرنامه ها برام مهم نیست…
    یک سال و نیمه که تلویزیون نگاه نمی کنم….
    عاشق مهران مدیریم…
    از سال اول کارش توی همه جنگها، طنزها، سریالها، تلخیها و شیرینها با کاراش بودم….
    هر هفته قهوه تلخش رو دنبال می کنم…
    .
    0
    امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشه….
    مرسی علی جان خیلی زحمت کشیدی….

  13. آناهیتا said

    وقتی رسانه ای که قراره ملی باشه میلی میشه و سوپر استارهاش می شن امثال ده نمکی و طنزهاش میشه شوخی های دست چندمی و اداهای بی نمک علی صادقی و جواد رضویان و غیره قطعا جایی برای طنزی که یه نیشتر بزنه به یه عده نداره …
    با احترام به نظر نویسنده ی این متن باید بگم که هیچ اشاره ای به اینکه مهران هم برای ساخت و تولید این سریال هزینه پرداخته نکرده … انگار که این سریال رو از توی جوب پیدا کرده و گفته حالا یه پولی هم به جیب بزنم ازش!
    متاسفم . همین!

    • آناهیتا said

      چند تا نکته ی جالب تر :
      1- اینکه مورد 8 این انتقادنامه کو؟
      2- اینکه به زعم این آقا (که گویا تیریپ فردین برداشته) همه ی بچه های پایین شهر دماغ آویزون و تو سری خورن؟
      3- اینکه هزینه ی سفرهای این ور و اون ور و نمایش های عمومی آقایان رو یادش رفت محاسبه کنه این بنده خدا ! فکر کنم با این خرج ها بچه ای دیگه دماغش آویزون نباشه !!!!
      4- اینکه محصول فرهنگی با بقیه محصولات فرق میکنه؟ مثل اینه که به یه نفر که مرغداری داره بگی تخم مرغی که میخوای بدی 1000 تومن (مثلا) بده 50 تومن و اگه نداد بگیم ای ظالم چرا به فکر بچه فقیرا نیستی ؟ … اون زیر خط فقری ها در مورد خرید همه چیز مشکل دارن آقای محترم … همه چیز … در واقع این خانه از پایبست ویران است ! با رایگان کردن این سریال کسی از خط فقر سقوط یا صعود نخواهد کرد!

      باز هم متاسفم !

      • آزیتا said

        مرسی آناهیتای فرشته…
        با همه حرفات موافقم…
        اگه همه مثل شما این قدر روشنفکرانه به قضایا نگاه می کردندجامعه هیچ مشکلی نداشت…

      • آناهیتا said

        شما لطف دارید آزیتای مهربون 🙂

  14. kiandokht said

    HARKI Y NAZARI DARE VALI MAN SHADIDAN BA DORSA MOVAFEGHAM

  15. amin said

    اين خبرنامه چرا نميگه اگر 2500 برا مردم زياد سيماي بياد هزينه اين کارو بده.چرا نميگه موسيقي از سيماحرامه.جرا نميگه پخش همه ورزشا بجز فوتبال حرامه.چرا نميگه سيماي ما فيلماي خارجيو تحريف ميکنه. و با اين وجود من اين سي دي نگيرم.
    اين خبرنامه بايد بدونه که زماني که شماره يکتون چاپ نشده بود مهران تو جنگ بود تا شما بياييد بتونيد ازش انتقاد کنيد.

  16. Ninas said

    در اینکه این متن کاملا مغرضانه نوشته شده شکی نیست و در اینهم شکی نیست که مهران مدیری واقعا یه اسطوره است ولی بعضی نکات حقیقته.75000 تومن برای مردم ما کم پولی نیست.کسی که به نون شبش محتاجه نمیتونه این پول رو بده که شبی نیم ساعت شاد باشه!!!

  17. Reza_R said

    این سایت خبرنامه دانشجویان ایران یه سایت مزخرفه که وضعیتش معلومه
    کاش شما که زحمت کشیدی یه مطلب یا نقد منصفانه تراز یه سایت معتبر تر میذاشتین

    بسیار سریال قشنگیه من که لذت میبرم
    بازیگراشم کارشون درسته
    کارای مهران مدیری حرف نداره

    دم همشون گرم

    ممنون

  18. kidssilly said

    هاها…همه دوستام دانلود میکنن!هیییشششکی نمیخره!!
    منکه اصصلا نمیبینم!!و ندیدم…خوشمم نمیاد وقتی یکی راضی نیس برم دانلود شدشو ببینم!!!
    ولی همون فروش اولش کللللل هزینه ساختش رو دراورد!! ازون ببعد همش داره سود میکنه!!! چه خبره؟؟؟؟ حالا همچین سریال تااپی درمقابل سریالای کارگردانایی مث «فرانک دارابونت» رو بذاره بیاد طنزی که با ادا درآوردن و رقصیدن میخندونه رو ببینه؟!!!! من نمیپسندم!!! البته تو ایران همین کار طنز واقعا عالیه! خوبه که کار کنن و بهتر شه!
    ولی وقتی قیمت 2500 یهو میشه 2000 و 500تومن ازش کم میکنه و بازم راضی و خوشحاله!!جدن ادم به فکر نمیره؟؟!!!!!!
    من از صداسیما مممتنففرم…ولی مگه شماها آقایون خانوما…….سریالای خارجیرو میخرین؟؟؟کارگردانای اونجا ضرر نمیکننن؟؟؟
    همچین از ففففرهنگ حرف میزننا!!!!!!!!500میلیون فروش تو نیمه های روز اول …. مگه چقققد خرج کرده حالا؟؟؟
    قیمتش زیاده! پولشو دارم!ارزش نداره…بامززس درسته..خیلیم همه میخندن و خوششون میاد…ولی با کارای طنز هییجا قابل مقایسه نیست!!

    ما طنزیرو از یه کشور دیگه میبینیم دل و رودمون میریزه بهم انقدر میخندیم!!! شما اینو جهانیش کن…ببین چن نفر میخندن؟؟
    هاها

  19. الهام said

    گیرم که نظرای تمام بچه ها درست باشه
    این وسط تکلیف قشر مستضعف چی میشه؟
    البته نمیشه گفت چرا مدیری کوتاه نیومد؟
    چرا نباید زرقامی (ض) کوتاه میومد؟
    هفته ای 2500 تومن تو سبد یه خانوار با دوتا بچه و یک درامد کم پولی نیست بچه ها !!

    • فرزانه said

      توی سبد یه خانوار خیلی چیزها هست که جز ضروریات نیست ولی متاسفانه به چشم نمی آد و تهیه اش واسه همه عادی شده. واقعا فکر نمی کنم در برابر زحمتی که کشیده شده این مبلغ چیزی باشه.
      متاسفانه ما عادت کردیم که قاونو کپی رایتو رعایت نکنیم. تا یه آلبوم میاد سریع شروع می کنیم به دانلود بدون اینکه به هزینه هایی که برای تهیه کشیده شده فک کنیم. این قضیه تو اکثر کشورها کاملا حل شده و جا افتاده اس. فک کنم اگه یه ذره هزینه ها رو مدیریت کنیم 2500 تومان هفته ای هم به کسی فشار نیاره.

  20. Saeed said

    در مورد آهنگی که مهران مدیری اول سریال میخونه باید بگم به این آقای نویسنده که اگه یه خورده تحقیق میکرد متوجه میشد که این آهنگ تو گروه دارکوب خونده شده و اسم آقای علی‌اکبر شیدا در آلبوم این گروه ذکر شده و کپی رایت رعایت شده !!

    در مورد این حرفش که چرا داره از مردم پول میگیره و تبلیغات میکنه باید بگم که مگه این همه کارگردانا فیلم میسازن بیشتر برای پول در آوردنش نیست؟؟ خوب این بنده خدا هم پول در آوردن براش مهمه اینایی که فیلم میسازن باید این فکر کنن که هیچکی هیچ پولی نداره و باید مجانی برای مردم خرج کنه؟؟ مگه عاشق جمالمونه !؟؟ هیچ کدووم از حرفاش به نظر من منظقی نیست! و از روی حسادتو غرض زده شده !!

  21. ghazal said

    vaghean modirii bidi nist ke ba in bada be larzee in martike ham shero ver gofte mage faghat moshkel mardome ma hafteii2500 tomane ke hame be in ragham gir midin darzemn oni ke noone shab nadare bedoone joone tv didanam nadare .bazam damesh garm ke zire solteii ina naraft merci va 1000000bar azash tashkor mikonam ke ba vojode ina neshoon mide hanuz adamhaye sharifi darin mamlekat hastand

  22. پونه said

    باقی بچه ها گفتنی های اساسی و مهم رو گفتن و حق مطلبو ادا کردن

    و نظر من اینه که این گزارش کاملا جانب دارنه هست و اصلا و ابدا بی طرفانه نیست
    من هم موافقم قشر مستضعف نمی تونه اونو خریداری کنه ولی خب چاره ای باید اندیشید

    من کلا از شخصیت مهران مدیری خوشم میاد چون آدم زیرک و زبل و باهوشیه به نظر اگر این سریال از صدا و سیما قبول می کرد که این سریال رو پخش کنه مثل این بود که یکی خودشو تو آینه نگاه کنه و بگه آره من احمقم!

    اگه سریال رو به غیر از سه قسمت اول مشاهده کنیم متوجه خیلی نکات و دقیق و ظریفی میشیم که واقعا از کسی مثل مهران مدیری برمیاد که همچین چیزی از ذهنش خطور کنه و انقدر زیرکانه اونو به اجرا دربیاره
    واقعا احسنت و آفرین داره این مرد آفرین به این هوش من همیشه از آدمهایی که درست از مغزشون استفاده می کنن خوشم میاد،

    مهران مدیری به جای اینکه سفارشی بسازه یا خیلی بی تفاوت از کنار مردم و مشکلاتشون بگذره میاد و قهوه تلخ رو میسازه و واقعیت تلخی رو بازگو می کنه که ته همه اون خنده ها مزه گس و تلخش به خوبی حس میشه…

    اینو قبول کنین که هنوز یه عده از عمق ماجرا بی اطلاع هستن یا خودشونو زدن به اون راه و بد نیست که با دیدن این سریال حداقل کمی تعدیل بشن
    خیلی حرفای دیگه برای گفتن دارم که دیگه زیاد میشه و تا همینجا هم زیاد شده

    خیلی ممنون از این پست

  23. مهناز said

    منبع اصلی این نوشته اینجاست http://azjensekhoda.com/?p=564

    بی زحمت تایید کنید همه ببینند :‌ )

  24. شبنم said

    از قدیم گفتن لنگه کفش در بیابان نعمت است . این مصداق سریالهای تکراری اقای مدیریه . شوخی هاش کلیشه س . کاراکترها خیلیهاشون تکرار دوباره هستن حتی هنرپیشه ها هم تکراری هستن . به نظر من رضا عطاران خیلی حرفه ای تر از ههران مدیریه از بعضی جهات اونم پیدا کردن شخصیتها و هنرپیشه های بکر و با مزه س .
    ولی خوب با این سرخوشی که موج میزنه تو ممکلت ما این سریال شده یه زنگ شبه تفریح . در مورد موارد بالا نظر خاصی ندارم جز اینکه یه کم غلو شده ولی با نکته 9 کاملا موافقم .

    • پونه said

      رضا عطاران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اون که فقط لودگی رو خوب بلده و اتفاقا کارها و حرکاتش خیی هم تکراریه

      از سریال هایی که تو ماه رمضان سالهای گذشته ساخته میشه فهمید چه جور کارگردان و چه جور بازیگریه
      نمی خوام بگم عطاران بده ولی اصلا در حد مهران مدیری نیست اصلا و ابدا

    • پونه said

      اصا خود مدیری عطاران رو وارد این عرصه کرد اگر یادتون باشه مجموعه ساعت خوش رو

      • آزیتا said

        پونه با حرفای قبلیت و حرفات الان همه موافقم…
        من خودم یکی از طرفدارای رضا عطاران هستم شدید….
        اون خودش هم دلش نمی خواد با مهران مدیر مقایسه بشه…
        سبکاشون با هم خیلی فرق داره….
        چیزی که مهران داره و بقیه ندارن یا کم دارن؛ خلاقیت بی نظیرشه…
        خیلی خوب گفتی خودش اونو و 90 درصد از بچه های طنزپرداز خوبمون رو با ساعت خوش به جامعه طنز آورد…

      • amin said

        به نظر من سبکاشون متفاوتن.مهران فانتزي کار ميکنه در حالي که عطاران سبکش رئاله.مهران معمولن سريالاش به مرور جون ميگيرن ولي عطاران خوب اغاز ميشه ولي بعد افت ميکنه.در ضمن متاسفانه عده اي کوته فکر براي کار بزنگاه مانع تراشي کردند ومانع حضور دوباره عطاران در سيما شدند و وي مجبور شد به بازي در کارهاي نازل و سخيف تن در بدهد.

  25. مینو تاج said

    سلام
    من نمیدونم چرا هر کی میخواد راجع به این سریال نظر بده فقط از هزینه هاش میگه، مثلا اون دوستی که میگه کل هزینه هاش رو توی فروش اول بدست آورد و…
    آخه پس دستمزد هنر چی میشه؟ وقت چی میشه؟ استرس و سر و کله زدن با این مسئولین !! چی میشه؟ آخه عزیز من شما واسه یه لباس خوش دوخت خیلی خیلی بیشتر پول میدی تا یه لباس معمولی، این لباس همون پارچه رو برده همون مواد رو برده یه خیاط دوخته اما؛ فرق اساسی توی هنر خیاطه س.

    اینکه اینکار بی عیب نیست و با بقیه کارهای طنز دنیا متفاوته درست، اما ما ایرانی هستیم یا نه؟ اینکار وطنی هست یا نه؟ ساپورتی که مردم توی دنیا از هنرمنداشون می کنند کجا و ما کجا.

    ما کلا هر چی که اسم پول توش باشه رو بد می دونیم اینم واسه فرهنگیه که همون رسانه به اصطلاح ملی تو ذهنمون جا انداخته. اینکه خیلی ها نمیتونند بخرند درست، ولی اینجوری هیچ فیلمی هم توی سینما پخش نشه چون خیلی ها نمیتونند برن، تئاتر که دیگه اصلا حرفشو نزن!!!
    اینم تاوانیه که اولین ها باید پرداخت کنند(که مدیری یکی از اولین های پخش سریال خانگی ایرانیه)
    راستی ما که تمام سریال های خارجی رو میخریم و دانلود نمی کنیم…

    ببخشید پر حرفی کردم

    شاد باشید

  26. سيما said

    شرمندم اینو میگم. اما کاملا نوشته مقرضانه و با لحن گدا پرورانه همین دولتی هاست… به نظر من این حرف ها رو نباید اشاعه داد چون مردم ما با این attitude گداپرورانه رشد کردن و روشون تاثیر میذاره…
    هالیوود چرا شد هالیوود؟ چرا فیلمای ماندگار می سازه؟ چرا این همه مردم رو سرگرم می کنه؟ چرا حرفاش انقدر رو مردم تاثیر گذاره؟؟ دلیلش اینه که سعی نمی کنه گدا پروری کنه…
    مردم ما باید یاد بگیرن که برای چیزایی که دوست دارن هزینه کنن. اینجوری هم تلاششون رو بیشتر می کنن هم باعث پیشرفت اون صنعتی رو که دوست دارن میشن…
    مدیری برای کاراش زحمت می کشه.. بیزنس من هم هست و پیشرفت می کنه. اگه مهران مدیری نمی تونست از لحاظ مالی پیشرفت کنه هیچ وقت نمی تونست این سریال هایی که ما دوست داریم رو بسازه…

  27. سارا_دارا said

    اصلا این 10 نکته رو قبول ندارم

    مهران مدیری و تیمش زحمت کشیدن ، نوش جونشون

    حقشونه که بخوان کسی سی دی رو رایت نکنه

    مدیری یه هنرمنده واقعیه

    که بر فرض اینکه پول دوست هم باشه ، مزد زحماتشه

    گلزار تحفه که واسه دوتا سکانس بازی کردن 200 میلیون می گیره

    اونوقت مهران واسه 90 قسمت سریال با این همه دنگ و فنگ نباید بیشتر از سه و نیم میلیارد به جیب بزنه

    اصلا قبول ندارم

    اگه مشکل این آقا تفاوت طبقاتیه ، این خانه از بنیان داغونه

    من عاشق مهران مدیری و کاراشم

    بعدشم مدیری نگفت سی دی رو ندید کسی ببینه، گفت کپی نخرید ، کپی هم به کسی هدیه ندید حتی خواهر به برادر و . . .

    این آقا اگه دلش واسه قشر ضعیف می سوزه پیشنهادای قشنگشو به کله گنده های مملکت بده که همش از مال خلیفه به فلسطین و لبنان و عراق و سوریه و ونزوئلا و . . . . .. کمک می کنن

    مهران مدیریه هم، لیاقتشو داره ، دوست داره سریال بسازه تو شبکه خانگی پخش کنه

    هر کی ناراحته نخره

  28. لیدا said

    ما اصولا عادت داریم به همه چیز بد نگاه کنیم و سیاه ترین نقطه هر چیز را ببینیم …دست مهران مدیری درد نکند .تو کشور ما کسی پای هنر پول نمی دهد و همه ما همه چیز را مجانی می خواهیم آهنگ را دانلود کنیم فیلم را کپی کنیم یه بار هم یکی خواسته فرهنگ سازی کنه هزار تا ایراد بهش می گیرن

  29. 19-bita said

    چه حرفاي چرندي زده ، چه ده نكته مسخره ايه ! وا الان ديگه قهوه چيزي نيست كه خيلي ها نتونن بخورن مگه چيه ؟ ديگه خيلي حرف مفت زدن
    به نظر منم مهران مديري كاراش عاليه ، اگرم سودي مي كنه نوش جونش حقشه ، بعدشم اگه گفته خواهر و برادرا به هم سي دي ندن حالا اغراق كرده ولي باعث شده حداقل اكثر مردم بخرن و كپي نكنن . ديگه اين ده نكته ايه مثه اينكه كلا» راستيه ، حرفاش صدمن يه غازه
    مهران مديري كارش حرف نداره . خوب چه اشكالي داره از هوشش استفاده كرده نوش جونش ، همه بايد احمق و خرفت باشن مثه يه سريا ………

  30. parisa said

    ye joorayi hagh ba mehran midiri hast vaye joorayi hagh ba ina
    akhe modiri ham zahmat keshidi hala doost dare injoori zahmatesho befrooshe
    kasi nemitoone vasash tayin taklif kone ke karesho che joori arze kone
    agar dar ebtedaye CD hash ham ba mardom khoob sohbat nakone ke kolahesh pase marekeast
    bayad injoori sohbat kone va mardom dar bashe in ramze movafaghiateshe
    merc

  31. فلر said

    به نظر من هم سريال قهوه تلخ با سواستفاه و مسخره كردن لهجه ها و قوميت هاي مختلف سعي كرده خودشو به عنوان به سريال كمدي خنده دار جا بزنه …شايد اولش خيلي موفق عمل كرد ولي واقعيت هاي تلخ پشت اين سريال كم كم داره خودشو نشون مي ده..

  32. Farnaz said

    سریال حرف نداره
    خیییییییییییلی هم جالبه
    این ده نکته هم کاملا مغرضانه بود
    تموم پولها هم نوش جونشون
    چطور وقتی پولا رو بعضی آقایون میخورن حقه اما وقتی یه هنرمند که لبخند به لب مردم میاره کمی از این پول بهش برسه ناحقه؟
    بس کنید تروخدا
    کمی فکر کنیم

    • فرزانه said

      دقیقا همین طوره
      کاملا باهات موافقم
      حداقلش اینه که داره زحمت می کشه نه مثل خیلی ها با مفت خوریو دروغ و دغل وریا و حق کشی به پول می رسه
      هرچی گیرش میاد نوش جونش چون مردم کشورشو خوب میشناسه و داره واسشون یه کار مثبت می کنه
      ِDVD ش اگ ده برابر اینم قیمت داشت بازم مطمئنم از طرفداراش کم نمی شد چون جایگاه خودشو بین مردم به راحتی پیدا نکرده که به راحتی بخواد از دست بده.

  33. فرزانه said

    مشکل ما ایرانیا اینه که نمی تونیم موفقیت همدیگرو ببینیم و چون تحمل نداریم می گردیمو توی تمام موفقیت های همدیگه فقط ایرادات و نقاط ضعف همو پیدا میکنیم.
    معلومه که این سریال هم مثل چیزای دیگه نقص داره ولی به نظر من نقاط مثبتش خیلی بیشتره. این خیلی بی انصافیه که بخواهیم با غرض ورزی و تنگ نظری زحمت و استعداد و توانایی یه نفر و زیر سوال ببریم

  34. mili n said

    سلام به همه بچه های خوب سلبفا
    من از دیلی فا با این سایت همراه هستم ولی به ندرت پیش اومد کامنت بزارم.
    آرش جان یکی از دلایل من واسه سر زدن به سلبفا کامنتهای شیرین و جالب تو هست.
    امیدوارم که باز هم بتونیم از خوندن نظرات جالب و کارشناسانت لذت ببریم.
    داداش کوچیکت میلاد.

  35. baran said

    پس چرا من هرچی می خونم این ده نکته همش یکیه!!!

  36. MaRjAn said

    پس شماره 8 کو؟

  37. Rozitaaa said

    اين نقد كه همش يه چيزو مي‌گفت: قهوه تلخ مال پولداراس!
    و اينكه اصلن كلن خود قهوه مال پولداراس.
    چقدر مغرضانه نوشت شده بود. من نمي‌فهمم توي جامعه‌ي بسته‌اي كه حتا شوخي‌هاي معمولي هم تقريبن غدقن هست، البت كه بجز كاسه ليساي خودشون ( دهنمكي و امثالهم) مگر مي‌شه انتظار چيز خارق‌العاده داشت؟ كه اتفاقن به نظر من قهوه‌ي تلخ خيلي بالاتر از حد و انتظاره و دكور و گريم و لباس و همه و همه خيلي خيلي از سطح تلويزيون دوزاري جناب ضرغامي بالاتره. همون بهتر كه مهران مديري با جناب ايشون به توافق نرسيدن.
    ديدن كار خوب هزينه داره. اين يه اصل كلي در دنياست. دم مهران مديري و نويسنده‌هاش و همه‌ِ عواملش كلن از دم، گرم كه نه، داغ كه كار حرفه‌اي تحويل ملت دادن تا بلكه يكم سطح سليقه مردم بره بالاتر.
    من مي‌خوام بدونم الان كسي از بين اين منتقدين محترم جرات اينو داره كه براي سريال مزخرف مختار نامه كه توي هر قسمتش حداقل داره 10تا فحش به ايران و ايراني مي‌ده و داره عملن نشون مي‌ده كه ما قبل از ورود اسلام زوركي هيچ بوديم، نقدي بنويسه؟؟؟ سريالي كه كارگردان كاسه ليسي مثل ميرباقري ساخته و چقدر پول چاپيده از عاليجنابان كه حتا محض رضاي خدا يه ديالوگ درست نداره و وقتي نگاه ميكني كاملن حس مي‌كني كه داره به شعورت توهين مي‌شه وقتي جناب مختار كه مربوط به دوهزارسال پيش هستن اينطوري مي‌فرمايند: (نمي‌دونم چي چي كشك است!
    يا همون سريال آبكي يوسف… كه كارگردانش بابت فيلمبرداري هر سكانس به (آقا) شخصن زنگ مي‌زدن و استخاره مي‌كردن طوري كه همه‌ي عوامل كلافه شده بودن؟؟؟
    بگذريم.
    قهوه‌ي تلخ درسته كه نمره‌ي بيست نمي‌گيره چون به هرحال توي جامعه‌ي محدود ايران ساخته شده و شامل همه‌ِ بايدها و نبايدها مي‌شه، اما با اين حال من خلاقيت و ابتكار و هوشمندي و زيركي مهران مديري و نويسنده‌هاشو تحسين مي‌كنم. كه اگه دقت كنين توي هر قسمتش يه 3-4 تايي حداقل تيكه و درشتتتتتت بار عاليجنابان مي‌كنه!

  38. melisaa said

    من تازه شروع كردم به كامنت گذاشتن ولي از زمان سلبفاي هفت هرروز ميام اينجا تك تك بچه ها و نظراتشون جزوي از اين سايت شده خيلي نامرديه يكي يهو بذاره بره نظرات بي نظير آقا آرش خصوصا تو پستاي بريتني حرف نداشت از صدتا سريال قهوه تلخ هم بامزه تر بودن

  39. dariaa said

    khob iani chi?inam kamelan maloome az zaboone mokhalefash gofte shode hich adamio karash bi irad nistan oonam too mamlekate ma;)harki narahate nabine

  40. المیرا said

    پخش نشدن این سریال دلایل دیگه ای داشت نه به توافق نرسیدن با ضرقامی
    نقد خیلی تند و بی معنی ی بود فقط هم از مدیری ایراد گرفت و به سریال کاری نداشت.
    من که موافق هیچکدوم از 10 گزینه نبودم .قشر کم بضاعت جامعه انقد بدبختی و بیچارگی و گرسنگی و هزاران مشکل دیگخ دارن که اصلا نمیدونن سریالی مثله قهوه تلخ هم وجود داره یا نه .. یارو هم چیزی پیدا نکرد انتقاد کنه گیر داد به قشر کم درآمد و اینکه نمیتونن ببینن دیگه نمیاد بگه که قیمت مواد غذایی و پوشاک و هزاران چیز دیگه در این کشور بیداد میکنه با این درآمد کم .. البته از سایت خبرنامه دانشجویان هم بیشتر از این اتظار نمیرفت در اون حدی نیستیتد که بخواین از کسی مثه مدیری انتقاد کنی…

  41. Tara said

    من که فقط دو نکته ی اولو خوندم حالم به هم خورد و برای کسی که این مقاله رو نوشته متاسف شدم
    در چه حد کم آورده که همچین مقاله ای نوشته
    خیلی خیلی مسخره بود
    آقای مدیری نگفته بود به خواهر و مادرتون ندین نگاه کنن….گفته بود وقتی پسر خاله دختر خاله می گن بده ما هم نگا کنیم بگین نه…به خدا خونم به جوش اومد خوندمشا…
    من کاملا طرفدار آقای مدیریم و کوچک ترین بی احترامی ای بهش بشه اعصابم خورد می شه
    شما ها همون لیاقتتون اینه که برین سریالای احمقانه و آبکی ایران یا کره ای یا فارسی وان ببینین
    مرتیکه ی بدبخت عقده ای

  42. مهتا said

    با این نکته موافقم که اگ تو تی وی پخش میشد قشر مستضعف هم می تونست ببینه و ی لبخندی رو لبش می اومدو 2500 واسشون کم پولی نیست
    ولی الان تو این وضعیت مملکت ما هر کی به فکر خودشه می خواد پولاشو زیاد کنه خب مدیری هم این همه هزینه کرده میخواد سودشو ببره کی به فکر سود نیست الان
    اقا شما اگه به فکر به قول خودت بچه دماغوهای پایین شهری با این حرفا مملکت ما درست نمیشه برو به اون اقایونی که خودت میدونی بگو
    درمورد خود سریال هم قسمتایی داره که ادمو بخندونه ولی بعضی قسمتاش بیشتر مسخره بازیه یعنی ادا اصول در میارن وبه جا خندونن ادمو خسته میکنه ولی باز این مجموعه 6 بهتر بود

  43. Tara said

    راستی چرا پکیج ففت نمیااااااااااااااد
    بی صبرانه منتطرررررممممم
    شنیدم توقیف شده؟؟

  44. shayeghi said

    مرسی نگاه تازه ای بود.

  45. sasa said

    وقتی صداو سیما هزاران معذوریت برای خودش میسازه که نتونه حتی یک سریال بدرد بخور خارجی رو از شبکه هاش پخش کنه حداقل میتونه با حمایت از کارگردانهای سریال هایی مثل قهوه تلخ و قلب یخی و .. کاری کنه که شایدحداقل 10% از هزاران هزار نفری که ماه هاست tvایرانو نگاه نمیکنن رو مشتاق کنه که سری به تلویزیون ایران بزنه اما با این روش های پیش گرفته ….

  46. Juliet said

    کافیه یه نفر یه کار قشنگ ارائه بده آدمای بی مزه میچسبن به ایرادا و حواشی

    • sami said

      Are daghighan
      be ghole yeki:»farghi nadare to chi kar koni khub ya bad farghi nadare ki bashi belakhare ye kasae hastan ke mikhan azat motenafer bashano azat irad begiran.»
      Pas gure babaye hamashun
      ino khodam ezafe kardam

  47. parmis said

    سریال خیلی خوبیه و دست مهران مدیری و همه بازیگراش درد نکنه

  48. aida.a said

    کاملا درست می گه من موافقم.ممنون از شما

  49. sami said

    Pool dadan be kassi ke liaghatesho dare asan eshkali ndare
    hazerim har chi darim be Modiri bedimo in serialaye Bkhodo Looso mozakhrafi ke az TV pakhsh mishe nabinim

  50. sami said

    yani migin 60% nemibinan taghsire modirie????? :O baba shoma ki hastin dg
    modiri nemikhad serialesh az TV pakhsh she ba gheimate kheili monasebi gozashte ke mardom bekharan in gheimat vaghena khube va age kassi pool nadare hafteyi 1/500 bede va doos dare ke bebine baiad yaghe kasse dg gereft edame bedam bahs kheili tulani mishe
    moshkel mamlekate ke mardom pool nadaran hafteyi 1/500 bedan bara seriali ke doos daran edame bedam???…………

  51. sami said

    nemitoonam dar morede nokteye 7 harf bezanam chon vaghean nokati ke matrah kardin looso bache ganas moteasefam

  52. sami said

    Modiri jan karet harf nadare
    Serialet alyeeee az behtarin karate
    bazigara vaghean mahsharan
    gheimat monasebe
    gur babaye montaghedaaaaa
    «Farghi nadare to dari chi kar mikoni hamishe yeki kassi has ke azat motenafer bashe»
    Dametoon garm

بیان دیدگاه