CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای لئوناردو دیکاپریو در SoHo

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 2, 2010

لئوناردو دیکاپریو به کافی شاپ Cafe Gitane در SoHo رفته بود

53 پاسخ to “جدیدترین عکسهای لئوناردو دیکاپریو در SoHo”

  1. Jigar bala said

    واااااااااااايييييييييييييي
    يكي منو بگيره الان سكتتتتتتته مي كنمممممم
    واي لئووووووووو

    • Jigar bala said

      اي خدددددددداااااااا
      چقد تو جيگري آخخخخخخه
      زبونم بند اومده نمي دونم در وصف تو چي بگمممممم
      هيييييييييچچچچچچييييي كم نداري
      علاوه بر تيپ و قيافه يه بازيگر درجه يكي كه كارشو خوووووووووب بلده
      وااااااااااييييييي ببين توي عكس آخر چه نگاهي به دوربين مي كنه
      آخخخخخخخخخ مردممممم!!
      😉
      ميدونه قلب ما بدبختا ضعيفه همچين مي كنه هااااااا….
      اي لئو اي لئو….
      كشتي منوووووو
      با ديدنت قلبم از كار افتادددد
      اون دخترا رو نگا توي عكس اوووووول
      چه حالييييييي مي كنن!!!!!
      اي كااااااااااششششششش من جاي اونا بودممممم
      😦
      مرسسسسسسسسي علي جان امروز دلمو حسسسسسسسسسسابييييي شاد كردي!!

    • kidssilly said

      بووووووووووورو بابااااااااااااااااااااااااا
      مال خودمه
      ایششششششششششششششششششششششششش

      • Jigar bala said

        نع مال مننننننهههه
        دير رسيدي بردنش پري جون!!
        😀
        الان ديگه صاحب داره صاحبش خودممممممممم
        😉

      • kidssilly said

        بنده یییک سال زودتر از شما به این جهان پا گذاشتم….رعااایت کن خب بچچچچچچچچچچچچچچچه!! من قلبم واسه این ناراحته…شوخی موخی نکن بامن
        😀

        این عکساش منو کششششتهههههههههههههههههه خداااااااااااااااا
        مث من به بسکت علاقه داره هاهاهاها 😀

        h t t p://www13.speedyshare.com/files/25011039/download/w13.jpg
        h t t p://www13.speedyshare.com/files/25011141/download/w8.jpg
        h t t p://www10.speedyshare.com/files/25011153/download/w3.jpg

  2. vahid said

    به به من مرد دوست داشتنی Inception وارد میشه
    یک ابر بازیگر

    • بابك said

      قبول دارم واقعا مثال خوبي زدي برادر…
      بازيگراي مردي كه من همه جوره قبولشون دارم به 5 تا نمي رسن كه يكيش لئو هست …
      فيلم بد نداره اين بشر…
      The Quick and the Dead,Romeo + Juliet,Titanic,Catch Me If You Can,Gangs of New York,The Aviator,Blood Diamond,The Departed,Body of Lies,Revolutionary Road,Shutter Island,Inception
      واقعا كارنامه ي بازيگري درخشاني هست از دي كاپريو…
      Thnx Bro

      >>>بشر تا زمانی‌ که‌ زندگی‌ را به‌عنوان‌ چیزی‌ مقدس‌ باور نداشته باشد و به همنوعان‌ خود به‌ چشم‌ برادر نگاه نکند، زندگی‌ دیگران‌ را تباه‌ خواهد کرد<<<

  3. samineh said

    خوشتیپ!

    مرسی

  4. shabnam said

    che khob shode injaaaaaaaaaaaaa

  5. arash said

    اون پیکی که داره میره بالا …لیموناده..یا ویسکی ..یا عرق سگی؟
    😀

    ممنون علی ..امروز خیلی زحمت کشیدی…

  6. bradley cooper said

    cooooooooooooooooooooooooooooooooooool
    great
    i like him very very very very much
    he is handsome
    and very goid artist

  7. آزیتا said

    لئو کسی که می تونه جانشین خوبی برای آل پاچینو باشه…
    .
    آل پاچینوی آینده ….

    • Jigar bala said

      AGREEEEEEEEEEEE
      Me3 hamishe bahat movafegham Azita joon
      Delam tangide bood barat do0ste golaaaaaaaam

      • آزیتا said

        فدات شم عسلم…
        تو اینجا خیلی دلها رو بردی…
        کم پیدا که می شی، بدجوری جای خالیت مشخصه…
        .
        .
        در مورد این جمله ای که گفتم: توی کارای جوانهای هم نسل لئو واقعا تنها کسی هست که شاید بیش از 10 تا شاهکار توی پرونده خودش داره که نسبت به این سن واقعا عالیه…
        من که همه وجودم، علاقه ام به سینما، و همه چیز رو فقط توی آل پاچینو می بینم…. نمی تونم توی ذهنم کسی رو بجاش تصور کنم… ولی با روزگار نمی شه جنگید به قول سارا واقعا بهترین جایگزینه….
        درسات رو خوب بخون عسل؛ دوست دارم موفقیتت رو شاهد باشم…
        دوستت دارم…

      • vahid said

        ازیتا خانم شب خوش
        Inception دیدی؟

      • آزیتا said

        شب بخیر وحید
        گذاشتم برای روی جمعه ببینم…
        شما دیدی؟؟؟؟
        لئو ما خوب درخشیده بود؟؟؟؟

      • vahid said

        مگه میشه ندرخشه اونم با کریستفر نولان
        فقط یه کم گیجم شاید دوباره بشینم ببینمش البته بعد 2-3 روز استراحت

      • Amir said

        جمع شب نشینان جمه ..اجازه هست ماهم شریک این بحث شویم ؟

      • vahid said

        بله دادا
        اتفاقا جای شما رو خالی گذاشتیم

      • Amir said

        خوب , میگفتید 😀

      • vahid said

        بر مردم ازار لعنت 😀

      • Jigar bala said

        واي آزيتا جونم عزيز دلم خيلي از كامنتت خوشحال شدم گلممم
        مرسي از لطفي كه به من داري
        خودتم وقتي نيستي جاي خاليت خيلي احساس ميشه
        واقعاً كامنتاتو دوس دارم و از خوندنشون لذت مي برم
        منم خيلييييييييي دوست دارم عزيز دلم
        ايشالا هميشه موفق باشي آزيتا خانوم گل

    • sara_a said

      گرچه باورش سخته که پاچینو داره پیرمیشه وباید جاشو بده به شخص دیگه ولی خوب چه جایگزینی بهتر از لئو

    • baran said

      مارتی اسکورسیزی عزیز هم گفته:
      لئو منو یاد هیجانی که رابرت دونیرو در حین بازی کردن در فیلم هایم داشت می اندازه..
      اما
      برای جانشینی آل پاچینو باید بیشتر از اینها امیدوارمون کنه..

  8. amin said

    يادش به خير موقعي که تايتانيک تو ايران اومد فيلم وي اچ اس گذاشتيم ديديم.بعد تيشرتاش تو ايران اومد.
    لئو شده دنيرو اسکورسيزي و تو فيلماش بازي کنه.ولي با وجود 4 يا 5 بار نامزدي اسکار هنوز اونو نگرفته.اميدوارم با شاتر ايلند به ارزوش برسه.

  9. mm said

    عشق منه لئو
    عاشقتممممممممممممممممممممممم
    چند وقت بود نبود چه خوب که اومد دوسش دارم زییییییییییییییییییاد خیلی زیاد

  10. 3ta said

    خیلی دوسش دارم مرسی امین ela و بابک بابت خوش امد گویی
    🙂

  11. sara_a said

    خوش آمدی به جمع سلبفا

  12. محسن said

    من حسودیم شد بس ازش تعریف کردن دخترا؛ من حسودممممم

  13. noushin said

    مرسی

  14. درخشنده said

    به به لئو جونیا بیسیار اقاست دوسش دارم هم خودشو هم بازیشو …
    خوشتیپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ…
    ممنون

  15. المیرا said

    با کلاس با شخصیت یک آقای به تمام معنا
    جز معدود مردایی هست که ازش خوشم میاد
    واقعا قابل احترامه

  16. مهتا said

    وای لئوی عزیزم خیلی خوشحال شدم دیدمش
    مرسی

  17. پریا said

    ازش متنفرم عین مردای د . . س میمونه

  18. Juliet said

    عزیز دل من چه شلوار و کفش زشتی پوشیده تو که انقدر بی سلیقه نبودی بلا!

بیان دیدگاه