CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای روز سلبریتیها 28-30 اکتبر

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 30, 2010

پنه لوپه کروز و خاویر باردم

بیانسه و جی زی

آلی لیتر

اشتون کچر و دمی مور

فرگی

جاستین تیمبرلیک

کیت هادسون و مادرش

مت دیمون

ریانا

23 پاسخ to “جدیدترین عکسهای روز سلبریتیها 28-30 اکتبر”

  1. razieh said

    مرسي بسيار عالي

  2. آزیتا said

    هیچوقت ندیدم که خنده از روی لبای کیت هادسون و مادرش گلدی هاون دور باشه…
    مادرش رو از فیلمای قدیمش خیلی دوست دارم، ناپدریش کرت راسل با این که به نظر می یاد چهره اش خشنه، ولی مرد زندگیه و مهربون….
    کیت هم که خیلی دوست داشتنی و استعداد عجیبی توی فیلمای رمانتیک کمدی داره….
    .
    .
    خاویر باردم و پنه لوپه؛ زوج دوست داشتنی من….
    کارای هر دو رو شدید دوست دارم….

    • amin said

      راستي فيلم بلوار يا گريند هاوس (دقيقا نميدونم)کرت راسل به کارگرداني تارنتينو رو با بازي روساريو داوسون و مري اليزابت وينسترو ديديد؟

  3. MaRjAn said

    وای شکم پنه لوپه چه خوشگل معلومه
    بیونسه و اشتون و فرگی و جاستین و دوست دارم
    ریانا که عشقه

  4. 100AF said

    ali larter che ghad avaz shode 2 haamelegish

    fergie ham tipesh bade

  5. sahel-girl said

    بچه ها 1ساعت دیگه دارم میرم مشهد!!!

  6. فلر said

    فرگي چقدر پيره

  7. arash said

    من که فقط کیت هادسون و دیدم تو این پست…بقیه عکسا فیلههههه…..
    😀

    ممنون

  8. vahid said

    خوبها:کیت و اشتون و مت
    بها: بقیه اشون

  9. baran said

    وقتی نمی تونی فرار کنی و دقیقا به هر کسی محتاجی یاد می گیری با لبخند زدن گریه کنی…خاویر باردم تا همیشه برای من رامون سمپردو دریای درون خواهد بود چه جوری تونست اینقدر خوب باشه!

  10. درخشنده said

    مت دیمون خیلی فوق العاده ست خوش استیل و خوش تیپه بازیشم دوس دارم.
    ریانا هم که نمیخواد انگار رنگه موشو عوض کنه…
    پنه لوپه هم چه مامانی بشوددددددددددد…
    جاستینم خیلی دوس دارم.
    اشتون هم که حیف شده دمی خوش به حالشه…
    ممنون علی جان

  11. aida.a said

    آخه این بیانسه چرا حامله شد؟

  12. bradley cooper said

    پنه و خاویار خیلی خوبن
    بیانسه عالیه
    الی لارتر فقط تو اویل4 و مقصد نهایی2 عالی بود
    جاستین تکه
    ریحانا بی نظیره
    فرگیم تیپش مزخرفه

  13. ساناز said

    اه اه اشتون چه بد شده!ولي عجب نگاه عاشقانه اي كردن…!
    ريانا هم خوب افتاده تو اين عكس

  14. kimia said

    بیانسه رو دوست دارم اینجا زشت شده!
    فرگی هم دوست دارم اینجا بد شده!
    از جاستین تیمبرلیک که خیلی خوشم میاد!

  15. hosna said

    merc mesle hamishe jaleb…

  16. parisa said

    ax haye jalebi boodan
    h

  17. sasan said

    فقط مت دیمون.

  18. samineh said

    همشون یه جورایی دوست داشتنین

    مرسی

بیان دیدگاه