CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

هیلاری داف در هالیوود

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 28, 2010

هیلاری داف برای مصاحبه به برنامه ی Jimmy Kimmel در هالیوود رفته بود

32 پاسخ to “هیلاری داف در هالیوود”

  1. Robsren Fire said

    لباسش خيلي خوشمل شده
    بعده عروسي جا افتاده تر شده
    دوستش دارم
    مرسي

  2. kimia said

    وای این رو هم بی نهایت دوست دارم!!
    خیلی جیگر و دوست داشتنیه!

  3. bradley cooper said

    از بهترین های هالیووده من که خیلی ازش خوشم میاد
    آدم ناخواسته جذب جذابیتش میشه
    خیلی عالیه

  4. shadi said

    همه مدله خوشگله
    خیلی ماهه
    عروسک که میگن منظور هیلاریه
    مگه میشه دوست نداشت هیلاری جون

    -اینجا نمی شود به کسی نزدیک شد
    آدم ها از دور دوست داشتنی ترند-

    ممنونم
    خسته نباشید

  5. vahid said

    معروفترین داف دنیا

  6. mjyf17 said

    در هر صورت خوشگله

  7. arash said

    تو نی نی چشمات حس جدایی از اون گلابی بد ترکیب موج میزنه ….
    هی هیلاری …دافه کلافه از تردید بند و آزادی بکن از حصار تاهل ….
    بیا در آغوش تجرد ….
    نقشی تازه بزن بر کتاب زندگی …
    (بابا طلاق بگیر بیا دیگه به چه زبونی بگم آخه)
    😀

    mamnooooon

  8. واقعا بعد عروسی خیلی چاق تر شده
    موهاش خوشگله

  9. ساناز said

    من عاشق هيلاري ام ولي اينجا لباس اوليش خوب نيس خيلي چاق ديده ميشه !ولي با لباس دومي بهتر و جمع وجورتره

    الان يه سري فوتوشات تازه تو سايت طرفداراش دارم نگاه ميكنم يه جوري شده رو صورتش چين و چروك افتاده…

  10. آتریسا said

    so nice

  11. sara_a said

    دوسش دارم

  12. نفیس said

    امیدوترم حالا که عروسی کرده مثل همه ی تازه عروسا چاق نشه و خودش رو ول نکنه!

  13. Dr.fatemeh said

    خوشم میاد ازش دوست داشتنیه.

  14. فریال said

    دیگه واقعا نمی دونم چی بگم خیلی ماهی

    تو این 1-2 هفته به 4شو تلویزیونی رفته بود

  15. مهتا said

    عزیزم مگه میشه با اون لبخندات دوست نداشت؟!
    لباس اول چاق نشونش میده ولی با لباس دومی هیکلش خوبه

  16. O!M!G Amirhossein-19 said

    ولی این خارجیا هر کاری بکنن بازم داف نیستن!!!!!به غیر از innaو…..

    خدایی….

    داف اورجینال=فقط دافای سبزه اصیل شهرک غرب به سمت سعادت اباد و میدون کاج و سرو تا تا سر پونک دم امازاده عینعلی زینعلی…

    همین گفتم محض اطلاعات عمومی…

  17. amin said

    نتوان وصف تو گفتن که تو در وصف نگنجي.

  18. parisa said

    khey naz va khastanie in khanoom
    vaghean maloose
    kheyli doosesh daram
    merc

  19. درخشنده said

    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بی نهایتتتتتتتتتتتتتت دوسش دارم.
    هیلاری فوق العاده خوش هیکل شده عالی شده.
    زیباییش منحصربه فرده.
    جذابیتش فوق فوق العادس.
    نازنین و خوش اخلاقه.
    همیشه میخنده.
    عاشششششششششقققققققققششششششششششمممممممممم.
    ممنون علی جان

  20. Mohammad said

    هم خيلي خوشگله، هم خيلي خيلي خوش‌هيكل. دوسش دارم…
    😉

  21. hosna said

    azizameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  22. ali24 said

    تیپش خیلی خوب بود

بیان دیدگاه