CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جاستین تیمبرلیک و آماندا سیفرید در لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 28, 2010

جاستین تیمبرلیک و آماندا سیفرید برای فیلمبرداری فیلم جدیدشون I’m.mortal به لوکیشنی در لوس آنجلس رفته بودن

33 پاسخ to “جاستین تیمبرلیک و آماندا سیفرید در لوس آنجلس”

  1. jila00 said

    اول

  2. @REZ said

    حالا چیکار به اون زن بدبخت داره ؟!؟!؟!
    ولی خیلی خوشتیپه ها!!!!

  3. sania said

    جاستین خیلی خوش تیپه.میدوستمش.آهنگاشو دوست دارم ولی تو بازیگری چندان موفق نیست.امیدوارم تو این فیلم خوب ظاهر بشه.

  4. O!M!G Amirhossein-19 said

    خدایی خیلی خوش تیپه این جاستین….
    ولی به پای من نمیرسه!

  5. صبا 222 said

    آماندا اینجا خیلی ناز شده

  6. sara said

    ok
    mer30

  7. vahid said

    اماندا تو فیلم نامه هایی به ژولیت عالی بود
    از جاستین خوشمان نمیاید

  8. MaRjAn said

    من جاستین رو خیلی دوست دارم
    خیلی خوش تیپه
    اماندا چه لباسش خوشگله
    خودشم خوشگله
    مدله موهاشم خوشگله مثله مدله موهای منه فقط واسه من مشکی یه همه فکر میکنن کلاه گیسه

  9. sahel-girl said

    فقط لباسش خوشگله!!!

    ممنون!

  10. sara_a said

    حالا مشغول چه کاری هستن
    آدم رباییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. نگار said

    اماندا سیفارد هنرپیشه خیلی خوبیه.. فکر کنم در اینده اسکاری بشه… من از بازیش خوشم میاد.

  12. bradley cooper said

    از جاستین خیلی خوشم میاد
    کلا» پسر باحالیه
    خیلی خیلی خوبه

    • bradley cooper said

      من تازه یادم اوفتاد آماندا کیه
      چه فیلمی بشه این فیلم
      من از هر دوشون خوشم میاد
      به خصوص جاستین

  13. mm said

    جاستینو دوست دارم
    این تیپ به اماندا میاد

  14. پونه said

    مرسی از پست
    من آماندا رو خیلی دوست دارم خصوصا با این مدل مو که خیلی بهش میاد
    شبیه فرشته ها می مونه چهره آماندا

  15. parisa said

    az amanda khosham miad
    ghiyafeye khasi dare

  16. مهتا said

    آماندا با این رنگ مو قیافش بهتر شده .از اون بی روحی در اومده

  17. shadi said

    طرز نگاهش توی عکس چهارم خیلی جذابه
    در کل دختر خیلی نازیه
    همه جوره دوسش دارم

    -رویه هر پله ای که باشی خدا یک پله از تو بالا تره نه به خاطر این که خداست چون می خواد دستت رو بگیره-
    -برای کشف اقیانوسها باید شهامت ترک ساحل آرام خود را داشته باشیم-
    -برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت آورد،‌ دیوانه هیچ نداشت و گریست،‌ گمان کردند چون هیچ ندارد می گرید،‌ اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است-

    ممنونم
    خسته نباشید

  18. kimia said

    وای که من چقدر دوستش دارم این جاستین رو!
    آماندا هم بامزست!

  19. آماندا چه با نمک شده
    عین عروسک
    موهاش هم بهش میاد
    جاستین چرا آلبوم نمیده بیرون
    خیلی وقته نداده

  20. samineh said

    با این رنگ موها خوشم نیومد

    مرسی

  21. درخشنده said

    جاستین خیلی جذابه منم میدوستمش خیلی…
    اوا هم ناز شده لباسشم بامزس…
    ممنون

  22. آسیه said

    اگه نمیگفتین که آمانداس اصلا نمیشناختمش.
    خیلی عوض شده اینجا.
    بازیگر خیلی خوبیه.
    مرسی.

  23. noushin said

    تیپش اماندا قشنگه لباسشو دوستدارم

  24. aida.a said

    خوشتیپ شده

بیان دیدگاه