CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

بریتنی اسپیرز در Woodland Hills لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 28, 2010

بریتنی اسپیرز در Woodland Hills لوس آنجلس

45 پاسخ to “بریتنی اسپیرز در Woodland Hills لوس آنجلس”

  1. Jupiter said

    چقدر رو به راه شده

  2. kidssilly said

    tnx

    • kidssilly said

      خداییش این آرایشگاه میره؟؟؟ ابروهاش خییلی داغوونه!!! پششم شده انگاری…!! 😦
      اگه مث بقیه خوشگل کنه…خوبه…!!البته خودش خوبه ها..
      لباسش خوشگله

      خیلی وقته ههههیچی آهنگ ازش گوش ندادم 😦
      اون ویدئویی که تو mtv2009 کاندید بود …خییلی «زشت» بود…بیتربیت 😉
      کاش یه سینگلی چیزی بده … میخام

      • mm said

        منظورت womanizer؟! خیلییی قشنگ بود که من هم اهنگشو دوست دارم هم ویدیوشو بهترین ویدیو پاپ شد تو mtv2009

  3. sahel-girl said

    بریت چکمه پوش!!!

    ممنون!

  4. mm said

    جیگرتو عزیزممممممممممم
    پس 2تا پسرای جیگرت کجان؟چند وقته نیستن
    همیشه سرحال و سرزنده باشی نفسم
    همچنان در انتظار البوم قطعا بی نظیرت هستیم

  5. bradley cooper said

    خیلی خیلی خوشگل شده
    خانم با کلاسه من
    خیلی خیلی ازش خوشم میاد تا بینهایت
    عشقیه برای خودش
    وقتی میبینمش از خوش حال هنگ میکنم
    سر تا ته هالیوودو سرچ کنم
    هیچ کسو به اندازه این پرنسس پاپ دوست ندارم
    خیلی خیلی بهتر شده
    بریتنی بی صبرانه منتظر کارای جدیدتم

  6. vahid said

    بریتنی و تیلور و سلنا جزء همیشگی و روزمره سلبفا شدن

    • mm said

      خوش به حالم 3 نفری که خیلی دوست دارم!

    • bradley cooper said

      واقعن منم خوش حالم

    • وحید عزیز خوب شد این کامنتو گذاشتی
      خب اینجا یه سایت سلبریتی هست چرا الان بیشتر از سلنا و تیلور و خب دو روزی میشه از بریتنی خبر گذاشته میشه و عکس به این دلیل که تیلور آلبوم جدید داده و خب الان همه جا میره و عکس ازش زیاده از رفتن به برنامه های تلویزیونی و اجرای برنامه و همینطور سلنا بخاطر آلبوم جدیدش خب وقتی یه هنرمند یه کار جدید میده تا یک ماه همش عکس و خبر داره که تازه ما از 20 تا 5 تاشو میذاریم بریتنی هم بیرون زیاد رفته و عکس ازش زیاد تر گذاشته میشهوگرنه ممکنه تو ماه دیگه هفته ای یک بار هم از سلنا و تیلور عکسی به اون صورت نباشه امیدوارم منظورمو فهمیده باشی وگرنه تا الان ما از همه عکس و مطلب گذاشتیم
      با تشکر علی یزدانی جو

      • kimia said

        ایشالله به زودی بریت آلبوم بده که هر روز ازش خبر بذارین!
        نمیدونین وقتی اینترنت میام فقط اسمشو میبینم چه کیفی میکنم!!!
        از تیلور و سلنا هم خیییییییییییلی خوشم میاد!

      • vahid said

        علی شما ز هرکی که پست بزاری لطف کردی همون که داری از وقتت میزاری و اپ میکنی واسه ما یه دنیا ارزش داره دمت گرم علی جون خسته نباشی

  7. مهتا said

    چه لباس گل گلی خوشگلی پوشیده

  8. O!M!G Amirhossein-19 said

    خوش صداس..
    خوش ترکیبه…
    خوش لباسه…
    با کلاسه…
    همیشه لباساش با دفعه قبل فرق داره…
    بهترین اهنگش womanizer به نظر من…. تو سریال how i meet your mother هم دیدمش با انریکه….

  9. shervin said

    منفوور ززشت..عقده ای..عجوزه…………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. kimia said

    ای قربونت شم!
    عزیز دلم!
    خوشگل خوش صدا مهربون!
    عزیزمی عاشقتم!
    صدات هر لحظه همراهمه!بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی دوستت دارم!
    پسرای عسلت منو کشتن!

    خییییییییییلی ممنون علی جان!

  11. sasan said

    من دیونه ی بریتنی ام هر چقد پستای بریتنی تو سایت بیشتر بشه من خوشحال تر میشم

    بریتنی خیلی نمکه
    خوشگله
    تو دل بروئه
    جیگره
    خلاصه بریتنی نفس منه

  12. arash said

    چقدر من از این بشر بددددددم میاد
    بد ترکیب قناس …..
    بی ریخت ..زشت .. داغون …تصادفی..
    هیچ کجاش به هیچ کجاش نمیاد ..هیکل افتضاح …نابود …
    از همه بدتر …معتاد ..آویزون یه لا قبا…
    آخه این بابا آدمه که بریت دل به دلش داده ..
    😀

    mamnoon

  13. خیلی اینجا خوب شده
    تازگی ها به خودش میرسه
    البته اگه همیشه این طوری باشه
    ولی پوست داغونی داره ها
    راستی این روزا خیلی عکس ازش میذارین

  14. sanaz said

    بايد بيشتر به خودس برسه
    زيبايي سابق رو نداره ديگه!

  15. فاطمه said

    چه رنگ قشنگی داره لباسش.

  16. درخشنده said

    عزیزه منه این بشر
    چقدر خوش لباسه بلوزش بیسیار قشنگه
    خیلی ناز وجیگروعسل ومهربون و تودل برو و عشق و نفس و…
    ممنون علی جان

  17. noushin said

    مرسی کم کم داره روبراه میشه

  18. sara said

    عشقه منييييييييييييييييييييييي

بیان دیدگاه