CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای مایلی سایرس در لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 27, 2010

جدیدترین عکسهای مایلی سایرس در لوس آنجلس

21 پاسخ to “جدیدترین عکسهای مایلی سایرس در لوس آنجلس”

  1. kidssilly said

    دیییگه داره سرخپوسسست میشه!!
    اه اه اه

    نی نی زززشت و لوووس و بی خاصییت
    من فقط یک اهنگشو دوس دارم

    موهاش بهش نمیاد(به سنننش که اصصلن نمیاد)

    مرسی

  2. O!M!G Amirhossein-19 said

    perfect..
    viva MILEY and INNA….

    VALI khoodaee jazabe..age lopash ab she beytare…
    me30

  3. bradley cooper said

    ازش خوشم میاد
    با اینکه داره استایل بریتنی رو می دزده
    و ازش تقلید میکنه
    که این هم نشونه هوششه میدونه اگه مثل بریت باشه عالیه
    در کل ازش خوشم میاد
    خیلی باحاله

  4. آسیه said

    مثل همیشه بدتیپ و بدقواره.

  5. samineh said

    چه تازگیا ازین لباسای رشته پاره می پوشه!

    مرسی

  6. MaRjAn said

    وااای عینکشو میخوام
    من عاشقه عینک دودی ام
    ازش خوشم میاد کلا
    تیپاشم دوست دارم

  7. arash said

    ماشالا داره عین خرس میشه ….
    هیکلش خراب میشه اگه همینجوری ادامه بده ….از اوناس که استعداد چاقی رو داره بد جورررر…
    ممنون

  8. آناهیتا said

    کاش یکبار … فقط یکبار گردنش رو صاف می‌گرفت ببینیم اصلا بهش میاد یا نه 😐

  9. kimia said

    این فنچ اینجا قیافش بهتر شده!

  10. vahid said

    کلا همیشه یه جاش با جای دیگش هماهنگ نیست یا کمرش یا پاهاش

  11. amin said

    با اينکه دوسش دارم ولي زياد از حد جوگير کارا عجيب غريب ميکنه

  12. sara_a said

    من که خیلی دوسش دارم
    عینکشم میخوام

  13. MARY FASHION said

    سلام عزیزه دلم … خوبی؟؟؟ 🙂

    شلوارک های جینش باحالن … یه collection ازشون داره … :-*

  14. parisa said

    che labkhande ghashangi zade
    va har kari kone bazam loose

  15. صبا 222 said

    وای اصلن دوسش ندارم هیچ ظرافت و لوندی دخترونه ایی نداره

  16. MaAarjjjanNn-18 said

    مرسي اگه از «اينا» عكسي چيزي بود بزارررين

  17. noushin said

    مرسی من دوستش دارم جون موفقیه

بیان دیدگاه