CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

تیلور سوئیفت در برنامه Late Show

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 27, 2010

تیلور سوئیفت خواننده 20 ساله برای مصاحبه و معرفی آلبوم جدیدش Speak Now به برنامه Late Show دیوید لترمن رفته بود

39 پاسخ to “تیلور سوئیفت در برنامه Late Show”

  1. shadi said

    بی نهایت ملوسه
    چشاش شبیه گربه هاست
    -سعی کن تنها باشی: زیرا تنها بدنیا آمده ای و تنها از دنیا خواهی رفت. بگذار عظمت عشق را درک نکنی: زیرا آنقدر عظیم است که تو را نابود خواهد کرد. بگذار خانه ی عشقت خالی از وجود باشد: زیرا اگر عشقی در آن منزل کند به ویرانه های آن هم رحم نخواهد کرد. اما اگر عاشق شدی: سعی کن تنها یک نفر را دوست داشته باشی-
    ممنونم
    خسته نباشید

  2. fariba said

    تورو خدا مدل موهاتو عوض کن

    مرسی

  3. O!M!G Amirhossein-19 said

    sarde yakhchal farangi loose bi namake deraze bad ghavare..

    VALI

    the single the WHITE HORSE is the best music of her musics
    MER30.

  4. O!M!G Amirhossein-19 said

    قيافش شكل روح ميمونه……

  5. bradley cooper said

    خیلی باحاله
    من ازش خیلی خیلی خوشم میاد
    ولی دیگه سر تا پاش کلیشه شده
    ولی در کل خوبه

  6. kidssilly said

    عروووووسک

    آلبوم جدیدش اوونقدری باید باحال نبود!!
    از آهنگای Haunted,Mine,Sparks fly,Back to December,Speak now خییلی خوشم اومد…بقیش معمولی بود…من نمیپسندم یعنی!!! ساده و ریتم تکراری داشتن!!!
    کلن صداش خیلی توپه…اما من سبک کارشو نمیدوستم…

    خوشگله دیگه…!!!!!!!!!

  7. Superpippo said

    نه تیلور
    خیلی هم مدل موهات خوبه. به حرف هیچکی گوش نکن
    تیلور 1 دونه باشه

  8. sasan said

    اصلا خوشگل و بچسب نیست.

  9. Jupiter said

    دختر مثبت

  10. samineh said

    چه لباس بی مزه ای

    مرسی

  11. مهتا said

    عزیزم این مدل موهات قشنگه ولی ی تنوعی بده.موهای لخت مشکی هم بهت میادا

  12. vahid said

    تکراری شده

  13. kimia said

    من خیلی دوستش دارم خیلی نلزه ولی رز های ضایعی میزنه!
    خوشگلم لباس نمیپوشه!آخه حیف این قد و هیکل نیست!؟

  14. @REZ said

    خدا را شکر هر وقت میام ی نظر بدم میبینم ی 100 نفری اضافه شدن !!!!
    خوش اومدین به این سایت ….

    علی دستت درد نکنه حسابی داری میترکونیات …ناقلا نکنه میخوای جا مجیدا بگیری یوقت ؟!؟!؟
    نکنه میخوای شعبه بزنی ؟؟؟؟

    • kimia said

      آره واقعا داره میترکونه!
      ممنون از آقا مجید و علی!

    • @REZ said

      راستی نظر یادم رفت!!!!
      کمی لاغر ولی خوش قد و بالا…کمی زیادی سفیده ولی خوشگل…کمی مدل موهاش تکراری ولی بهش میاد….اصلا» هم بلد نیست یس بگیره…خوش اخلاق و بدون حاشیه….کمی تیپاش خز وخیل شده ولی با حال….. تیپاش مثل عروسکهاست

    • مرسی رضا و کیمیای عزیز
      من واقعا بخاطر مجید و شما دوستای خوبمه که سعی میکنم زود به زود آپ کنم چون خیلی دوستون دارم
      رضا جان من اصلا اهل سایت زدن نیستم یه وبلاگ دارم که اونم راجب شهرزاد سپانلو هست و خواهد بود و اینکه خونه ی من همین سلبفا هست و میمونه و راستش اصلا علاقه ندارم به سایت زدن چون کار خیلی سختیه و وقت گیر
      مرسی ازتون دوستای گلم

      • kimia said

        ما هم بخاطر شماست که میایم اینجا!
        واقعا ممنون از زحمات بی دریغتون!

      • @REZ said

        علی جون شوخی بود فقط میخواستم یکاری کنم که ی نظری داده باشی ما حالی کرده باشیم ….نه واقعا» میگم دمت گرم داری هروز بمون حال اساسی میدی
        فقط علی اگه خبری از کاندید های ما گیر اووردی بذار خوشحال میشیم….
        اقا مجید شما هم خسته نباشین فقط هر دفعه جواب بچه ها را بده ایول….

      • ولی علی جان شما درباره هیلاری داف و جسیکا سیمپسون توی بلوگفا قدیما وبلاگ داشتی
        یادش بخیر
        یاد دوستان وبلاگی که هر جمعه آپ میکردیم و خبر میدادیم بخیر

      • نیلوفری جان سلام
        آره یادش بخیر یادمه اون موقعها وبلاگ برای بریتنی زیاد بود ولی من اسم وبلاگو گذاشتم جسیکا سیمپسون بعدش که فیلتر شد اومدم هیلاری داف
        مرسی برای یاداوری

      • kimia said

        من یه بار تو وبلاگای قدیمی!
        وبلاگ هیلاری شما رو پیدا کردم ولی حیف فیلتر بود!

    • این حرفا چیه میدونم شوخی بود رضا جان
      باشه خبر باشه که حتما میذاریممم

  15. فرم صورتش زشته
    دماغش هم خیلی بده
    این که این همه سفیده چرا این مهم کرم زده به خودش مثل روح شده
    دیگه زیادی تکراری شده
    نه به این نه لیدی گاگا

  16. MARY FASHION said

    عاشقشم ملوسک من!

  17. parisa said

    cheghadr mamani shode
    lebasesh bad nist vali agar payinesh goshad nabood bishtar behesh mioomad
    merc

  18. فاطمه said

    چه لباس و کفشای ساده ای.

  19. ghazal said

    mano yade zarafe mindaze

  20. sanaz said

    روح!
    آرايش بد(و صد البته تكراري!)
    لباس زشت!
    تكراري!
    تكراري!
    تكراري!
    خيلي خيلي تكراري!

  21. درخشنده said

    ناز و دوستداشنتنی و خانم…
    ممنون

  22. noushin said

    مرسی

بیان دیدگاه