CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

لیدی گاگا با تیپ تقریبا نرمال در لندن

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 26, 2010

لیدی گاگا خواننده ی 24 ساله برای صرف شام به رستورانی در لندن رفته بود لیدی گاگا بخاطر کنسرتاش در کل کشور انگلیس مدتی هست که در این کشور اقامت دارد

35 پاسخ to “لیدی گاگا با تیپ تقریبا نرمال در لندن”

  1. sahel-girl said

    نه این داره خودشو برا جشن هالووین اماده میکنه!!!

    ممنون

  2. فلر said

    چه مو هاي قشنگي!!هميشه اين شكلي كن موهاتو

  3. sAnAz said

    چقدر ناخنهاش زشته
    ريانا هم ناخناشو اينجوري نوک تيز درست ميکنه

  4. aida_sh said

    من اونجوری لباس پوشدنش بیشتر می دوستم

  5. @REZ said

    چرا همه رفتن لندن ؟؟؟؟
    به به به من هم اینجوریشا دوست دارم هم اونجوریشا
    انگشترش چقدر پر رنگه!!!!

  6. ساناز said

    خوشم اومد خوشگل شده
    از روبرو خیلی خوشگلتره

  7. sara said

    حالمو بد جور خراب مي كنه . آخه اين اندام زشتش نسبت به لباس حساسيت دارن كه هميشه لنگاش لخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. پرگل said

    تقریبا نرمال رو خوب اومدین!!!

  9. parisa said

    in style kheyli behesh miad
    kheyli khoob shode

  10. MaRjAn said

    علی جان من عاشقتم یعنی
    هرچی از لیدی گاگا بیشتر عکس بذاری من بیشتر دوستت دارم
    چه موهایی داره خیلی خوش رنگه
    کفشاش که مثله همیشه س
    فقط موهاش طبیعی تره
    ولی من گاگا رو با اون تیپای خاصش دوست دارم
    نه تیپای ساده و معمولی

  11. پونه said

    من این تیپ سادشو زیاد دوست ندارم با اینکه بهش میاد ولی خوب نیست
    چون که از این نوع تیپا زیاد دیدیم اکثر سلبریتی ها همین جوری به نظر میان
    دیگه خیلی تکراریه
    لیدی حتما می خواسته بگه چه اونجوری چه این جوری من لیدی گاکام و همه هم منو دوس دارن
    الحق که درس گفته چون من با تمام وجود دوستش دارم

  12. shervin said

    wwoooooooooooowww maareeekaaast…

  13. بهاره said

    شاید یکم به خودش استرحت داده که تیپ خوفی نزده…..شایدم داره خوشو برای سوپرایز بعدیش آماده میکنه . در کل اینقدر تیپ های رایجش عجیب و پیچیدس که با تیشرت و شلوار بیرون آمدنش در هالووین مردم بیشتر متعجب خواهند شد .

  14. MARY FASHION said

    اگه اون لباسشو در بیاره نرمال ترم میشه!!!!! 😉

  15. baran said

    کم کم داری برای خودت هم تکراری میشی….

  16. NINI said

    عقده ای با این هیکل آویزونش همیشه یه تیکه اش هم باید بیرون باشه

  17. الهام said

    مخصوصا عینک دودیش تو اون شب آفتابی خیلی نرماله

  18. aida.a said

    خوب شده اینجا

  19. پریا said

    فکرکنم خیلی از تیپش خجالت میکشه
    عین عقب مونده هاس

  20. vahid said

    یه نموره ادم شده

  21. صبا 222 said

    نه اصلن نمي تونم باهاش کنار بيام ببخشيد

  22. شبنم said

    تو کل این ماجرا فقط کلاه گیسش قابل بحثه . ………….. انقدر از این جور جورابا بدم میاد که حد نداره !

  23. ساسان said

    خشگل شده خیلی

  24. aida said

    خوب آخه تو با این همه پول یه پالتو ازبرای خودت نداری دختر جون؟!یه پالتو اندازه تن خودت بپوش دخترم با این موهای قشنگی که ساختی

  25. Jigar bala said

    عزييييييييييييييييزززززززززززمممممممم
    چه ناز شدههههههه
    موهاش خيلي قشنگه
    وقتي آرايشاي عجيب غريب نمي كنه خوشگل و نازه
    مثه اينجا كه خيليييييييييي نازههههههه
    عاششششششششقتم گاگا
    مرسي علي

  26. rokhsarak said

    مو هاي قشنگي داره

  27. Juliet said

    به دلم موند این یه بار تیپ آدمونه بزنه!!!

  28. P.A said

    واقعا اینجا خوشتیپ شده امیدوارم به MaMa Monster خوش بگذره چون برای اجرای کنسرت داره میره دوبلین ایرلند !

  29. kimia said

    با این موهای عادی خیلی خوشگلتر شده!!
    کاش همیشه همینطوری بگرده!

  30. Shah!n Blue said

    بازم با تیپاش ترکونده.
    خیلی خوشگل شده.
    به خاطر شورش تو فرانسه کنسرتاشو اونجا کنسل کرد و یه چرخی تو لندن زد.

  31. فمی said

    تو شب به این تاریکی چه عینک سیاهی هم زده

  32. خیلی موهاش خوشگله
    تیپش هم خوبه
    آره ناخن هاش خیلی مسخرست

  33. درخشنده said

    کلا ازین بشر خوشم نمیاد اینجا هم خوف نیستتتتتتتتتت مخصوصا ناخناش….
    ممنون

بیان دیدگاه