CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای کیم کارداشتیان بهمراه سیارا خواننده در نیویورک سیتی

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 26, 2010

کیم کارداشتیان بهمراه سیارا خواننده برای صرف ناهار به رستورانی در نیویورک سیتی رفته بودن

64 پاسخ to “جدیدترین عکسهای کیم کارداشتیان بهمراه سیارا خواننده در نیویورک سیتی”

  1. sAnAz said

    اين سيارا عجب هيکلي داره
    مخصوصاً تو کليپش با انريکه کاملاً هيکل قشنگش مشخصه
    کيم اينجا مشخصه که چقدر کوتولست

  2. sahel-girl said

    خیلی از سیارا خوشم میاد تیپش هم خوبه!!!
    لباس کیم هم قشنگه مثه همیشه!!!!

    ممنون!

  3. arash said

    سلام بهونه قشنگ من برای زندگی……….
    آره… منم همون آرش همیشگی…..
    دیشب بابام خونه نبود رفتم کنار آسمون ….
    فریاد زدم بدو بیا ….
    هیچکی خونه مون نبود ….
    😀
    حال منو اگه بخوای رنگ گلای قالیه ….
    جای بوسه خوشگلت …
    بد جوری رو لپام خالیه….
    😀
    (با اندکی تصرف از شعر خانوم حیدر زاده)
    😀
    ……………….
    عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممم..کیم عزیز….
    ممنون علی جان …خدا دست تو بزاره تو دست بریت …

    • ساناز said

      ایول به همه کسانیکه زیبایی کیم رو درک میکنن و بهش گیر نمیدن!
      و مرسی به شما که کامنتات همیشه عالیه
      من نمیدونم چرا به دختر به این خوشگلی و خوش تیپی اینقد گیر میدن!حداقل همهشه به خودش میرسه و همیشه هم لباساش عالی و مناسب اندامشه…

      • shervin said

        توروخدا اگه فهمیدی چرا الکیییییییییی‌ گیر میدن به این خوشگل خانوم حتما به منم بگو ..!!!!!!
        ‌یادت نره.مرسی

      • پونه said

        می دونین به نظر من شناختی که همه از کیم دارن بر اساس اخباری هست که تو مجلات مختلف ازش چاپ میشه و همون طور که می دونیم خبر هائی که مجلات میذارن همه درست نیست و همین طور بی طرفانه هم نیست

        بعد می رسیم به اینکه کیم هنر خاصی برای ارائه نداره و صرفا خودش و خانواد یه شو تلویزیونی دارن
        این درسته ولی چیزی که برای من و دوستانی که به کیم علاقه دارن ظاهر کیم هست
        اینکه میگم ظاهر فقط زیبا بودنش نیست از کیم زیباتر هم توی هالیوود زیاد هست
        ولی نکته ای که اونو از بقیه جدا کرده خاص بودن چهرشه ما نمونه ای نداریم تو هالیوود که خیلی چهرش به کیم نزدیک باشه

        کیم یه چهره شرقی داره بیشتر شبیه ایرانی ها یا عرب ها هست برای همین شرقی ها زیباییشو بهتر درک می کنن مثل دوستای خودمون تو این سایت

        کسانی هم که از کیم بدشون میاد خب مسلما به خاطر اینه که اونا به رعایت یه سری اخلاقیات معتقد هستن که خب تو هالیوود کم پیدا میشه کسی که خیلی این چیزا رعایت کنه بیشتر برای ما ایرانی ها مهمه مثل داشتن شات های عریان که اکثر سلبریتی ها این نوع شات ها رو داشتن و چندان هم چیز عجیبی نیست این مجلات هستن که پیاز داغ یه چیزی رو زیاد می کنن

        بعد از همه اینا باز می رسیم به اینکه کیم جدا از چهره خاصش که البته خاص پسند هم هست منظورم اینه که فقط یه عده کمی از این نوع چهره خوششون میاد مسئله ثکثی بودن کیم هست

        اگه خوب به چهره کیم نگاه کنیم متوجه رنگ پوستش میشیم که بیشتر یادآور گرمای تابستون هست و داغی اون فصل رو یاد آوری می کنه
        چشم های درشت مشکی که نگاهی تاثیر گذار و شیطنت آمیز داره لب های درشت که معولا نمادی از ثکثی بودنه خب کیم اینا رو تو صورتش داره این باعث میشه از این لحاظ یعنی ثکثی بودن جذاب باشه
        حالا اندامش، اندام کیم یه اندام پری هست که چندان مد نیست و پسند این نو اندام کاملا سلیقه ای هست
        تو اندام کیم جاهایی هست که برجسته تر از باقیه اندام کیمه جاهایی که تو جذابیت های ثکثی خیلی مهمه البته باز هم این سلیقه ای هست ولی وقتی می خوان کسی رو به عنوان نماد ثکث معرفی کنن رو یه جاهای خاصی تاکیید دارن تا مردم رو جذب کنن
        خب حالا وقتی همه خصوصیت های چهره و اندام کیم رو کنار هم بذاریم می تونیم بگیم کیم جذابیت های ثکثی داره و برای همین هم هست که طرفدارنی هم داره
        این نظر شخصی منه من از طرف همه دنیا حرف نزدم

      • پونه said

        من از همه معذرت می خوام و همین طور از ادمین و علی عزیز که زیاده روی کردم تو نوشتن کامنتم

      • خواهش میکنم پونه جان
        جالب نوشتی نوشتی

      • arash said

        خدایی حرف حسابه ….
        دمت گرم پونه حق مطلب و کامل ادا کردی …..
        مطمئن باش من و کیم تو عروسیمون دعوتت میکنیم ..
        😀

      • shervin said

        وقتی‌ منم میام صحبت از کیم می‌کنم صرفاً طرفداری نیست بلکه چیزهایی‌ هست که توی مجلات خودشون خیلییییییییییییییییییییی زیاد خوندم..!
        و تا حاشیه درست نشده و کامنتمون کات نشده بهتره به همین اکتفا کنیم. واقعا مرسی‌ که به نکات جالبی اشاره کردی پونه جان که خوب 100 در 100 به واقعیت نزدیک عزیزم.. کلی‌ استفاده کردیم.

      • پونه said

        مرسی از شما دوستای خوبم شما خیلی به من لطف دارین
        آرش جان کادوی عروسی چی می خوای؟

      • arash said

        یه دونه مگان
        😀

      • آزیتا said

        آرش اصلا فکر نمی کردم جواب به این قشنگی بدی…
        تو واقعا نابغه ای…
        استعداد فوق العاده ای داری…
        تو رو خدا نذار هدر بره…
        من و همسرم توی بعضی از جوابای قشنگت همیشه انگشت به دهن و حیرون می مونیم….
        خوشبخت باشی داداش…
        به هر آروزی که می خوای برسی….

      • arash said

        آبجی آزیتا شرمنده میکنی …….
        به داداش گلمم سلام برسون ….
        ایشالا همیشه بخندید..

      • فمی said

        من شخصا با اینکه کیم آدم ماخوذ به حیایی نیست هیچ مشکلی ندارم. با رفتارای تازه به دوران رسیدگیش و خودنماییش مشکل دارم

    • MaRjAn said

      ارش به شما میگن یه پسره واقعی

    • mahsa.T said

      MERC POneeeeeee
      harfe dele ma ro zadi khanum
      man ke kheyli az kim khosham miyad
      merc

  4. MaRjAn said

    وای علی عزیزم دستت درد نکنه
    میخواستم بگم چرا عکس از سیارا نمیذاری اومدم دیدم عکسش هست
    اونم با کیم جونم
    سیارا فوق العادس
    عجب هیکلی داره
    کیم من اندامه تورو هم دوست دارم
    اینا انگار دوستای خوبی ان
    چند ساله با همن

  5. aida_sh said

    وای من عاشق سیارام
    هیکلش عالیه قد بلند پاهای کشیده بالاتنه خوش فرم
    کلا استیلش عالیه
    هیکل به این می گند نه اون کیم کارداشیان کوتاه
    البته همیشه کیم شیک لباس می پوشه
    ولی شاید اگه قدش بلندتر بود بیشتر از هیکلش خوشم می اومد

  6. parisa said

    ciara too clip hash kheyli shabihe nicole sherzinger mishe
    kheyli khosh tip va khosh heykale
    kim ham ke dige harf nadare
    banam va jazab va mardomi
    merc

  7. @REZ said

    چقدر مردم اونجا بیکارن که دنبال کیم افتادن…..
    علی خبری از back street boys نشده هنوز ؟؟؟؟؟

  8. فلر said

    تو عكس دوم چقدر قيافه كيم ضايعس

  9. پونه said

    مرسی از این پست من سیارا رو خیلی دوست دارم هم خودشو هم موزیکشو
    کیم هم که دیگه محشر تر از همیشه
    کیم هرچی بپوشه برازندشه چه لباس های تابستونی چه لباس های زمستونی
    کیم فوق الادس

    • shervin said

      وااااایییییییی پونه جان دقیقا کیم هرچی بپوشه برازندشه چه لباس های تابستونی چه لباس‌های زمستونی کیم فوق الادس..
      بازم که گلللللللللل گفتییییییییییییییی..

    • ساناز said

      منم که دیگه گفتن نمیخواد کلا با پونه جون موافقم

    • sara_a said

      دیگه همه چیزو گفتی پونه جون منم عاشق چهره ی شرقیه کیمم
      در همین رابطه اوا لانگوریام خیلی دوست دارم

      منم دلم پولیور خواست
      ما که هنوز میریم بیرون عرق میریزیم

  10. shervin said

    وای مرسی عالی جان من افتخار می‌کنم به وجود شما ..ایشالا همیشه شاهد عکسای کیم کارداشیان باشیم….آمین ..!!
    ماشالا بزنم به تخته هر رووووووووووز بهتر از دیروز …ماشالا ..
    چه حالی دادی امروز با این عکسااااااا..مرسسسسسسسسسسسییییییییی….عااااااااااااشششششششقشم

  11. آناهیتا said

    کیم مامانش موهاشو عروسکی شونه کرده D:

  12. O!M!G Amirhossein-19 said

    red one ciara……
    just takin back my love..
    خیلی زن شاخیه سیارا…
    مغسی.

  13. MARY FASHION said

    کاملا سیارا ازش سرتره…

  14. aida.a said

    وای این سیرا زیاد فعال نیست اما عاشقشم
    ممنون

  15. jila00 said

    من دوسش ندارم 😦

  16. صبا 222 said

    من عاشقه سيارام

    ميشه اگه خبر و عکسي ازش بود بازم بزاريد

    ممنون

  17. پریا said

    من سیرا رودوس دارم ولی کوفت بشه که با انریکه شو داشت

  18. Robsren Fire said

    ماشالله اين دوتا رو ميبينم به ذهنم ميرسه كه سيارا چقدر گنده هست بعد كه يادم به كليپ انريكه ميوفته ميگم به به كه انريكه چقدر قدبلند تر از اينه بعد ميبينم مثل اينكه كيم قدش يه نموره كوتاهه
    اما صورتا سيارا خوشگل بود اما نميدونم چرا اينجا اينجوري شده
    در هر جال به نظر من صورت كيم خوشگل تر از سيارائه

  19. vahid said

    کیم که هیچی ولی این سیارا بدک نبود

  20. فاطمه said

    ا چه جالب همین امروز شهری که با انریکو میخونه لود کردم چقدر خوش تیپه.

  21. شبنم said

    وای خدا ملت با موبایل راه افتادن دنبالش . داره میمیره از خوشی این که همه دارن ازش فیلم میگیرن !

  22. نرگس said

    توی عکس اول چقدر شبیه هم افتادن … ولی سیارا خیلی بهتره … قابل تحمله …

  23. نینا said

    سیارا رو خیلی دوس دارم
    هیکلش حرف نداره.

  24. ladan said

    شلوار کیم خوشگله، خودش زشت

  25. از جفتشون بدم میاد
    ولی سایرا چه قدی داره
    کیم که گلابی هست واسه خودش

  26. nokhodi said

    مثل اينكه امريكاييها هم سلبريتي نديده هستند ها 🙂

  27. parvane said

    از کیم که متنففففرم
    حالا سیارا یه چیییزی…صدای سیارا بدک نیس
    کیمم خودشو باس بچسبونه…دوووسسست!!!

    پونه جون همه حرفات درسته! خوبه که یه حرف منطقی داری لااقل در دفاع از علاقت بزنی…و مث خیلیای دیگه به زززووور تحمیل نمیکنی! و ااادب و نزاکت» رو در جملات و ابراز علاقه رعایت کردن هههنره! آففرین
    ولی خب من که از این بشر خوشم نمیاد…
    نظر من اینه دیگه…زیادی حرکاتش کودکانس…و مناسب این سن نیس که جلللب توجه کنی یا جووگر شی

    مرسی

  28. درخشنده said

    فکرکنم بهتره که نظری ندم تا بقیه حال کنن بااین خانم…

  29. noushin said

    مرسی

  30. kimia said


    اه!
    خوشم نمیاد ازشون!

  31. kiandokht said

    ajab ghadi dare ciara
    vaghean khosh heykalo khosh ghado balast
    khosh b halesh

  32. O!M!G Amirhossein-19 said

    red one ciara…
    just takin back my love…go ahead just leave.i cant hold u u re free .u take all this things if u are means too much to u..
    age ciara ine pass enrique chi??????
    albate pashne kafshesh !!!!!!!???!!!!!

  33. O!M!G Amirhossein-19 said

    zaboon asly BEYTTTTARE..
    FAR30 KHAZE..

    • پونه said

      زبان فارسی چیزی نیست مثل مد که خز بشه یا هرچی که شما رو چیزای از مد افتاده میذاری
      زبان فارسی زبان مادری ما هست و اگه شما دورگه ای چیزی هستی بگو تا ما با شما به زبون دیگه صحبت کنیم
      ولی به زبان فارسی هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت نگو خز!!!!

بیان دیدگاه