CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

بریتنی اسپیرز و دوست پسرش جیسون در کالیفرنیا

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 25, 2010

بریتنی اسپیرز به همراه دوست پسرش جیسون به کافی شاپی در کالیفرنیا رفته بودن

36 پاسخ to “بریتنی اسپیرز و دوست پسرش جیسون در کالیفرنیا”

  1. 100AF said

    ey baba in chera khastegari nemikone

    dg dare dus piremard mishe be ja dus pesar

  2. sasan said

    جیگر منه بریتنی.

  3. درخشنده said

    عزیزم بریتنی جونم قربونش برم من الههههههههههههییییییییی…
    ماه واقعا تکه دوسش میدارم یه عالمهههههههههه…
    ممنون علی جان

  4. پرنيان said

    خيلي بد لباسو شلختس…لباساش هم هيچ وقت رنگ بنديه خوبي نداره
    ولي آهنگاش خوبه….من آهنگاشو دوست دارم

  5. mm said

    جیگرررررررر من
    عاشقشششششششششم
    اه اه فکر کردم دیگه با این نیست خوشحال شدم!! ولی فرق نمی کنه مهم اینه که بریت جون خوشحال باشه
    مرده تو عکس 3 مشکوکه!چراغ قوه برا چی دستشه؟!

  6. arash said

    این همون کافی شاپیه که چند روز پیش صبح زود یه نجوای عاشقانه از توش میومدو بریتنی رو سر به هوا کرده بود؟
    این کافی شاپ رفتن فقط تجدید یه خاطره خوبه برا بریت …
    خاطره ای پر عشوه و ناز …
    ای بد بخت جیسوووون…
    …..
    ممنون

  7. vahid said

    لباس ست میکنه در حد تیم ازبکستان

  8. bradley cooper said

    خیلی عشقه
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    دوسش دارم
    اینجا هم مثل همیش عالیه
    من که عاشق کاراشم
    محبوب ترین ستاره ی من تو دنیا

  9. فمی said

    هرگز با مدیر برنامه هاتون طرح دوستی نریزید.. چون دیگه خلاصی از دستش به قیمت شغلتون تموم میشه

  10. Diana said

    ممنون علی آقا
    بچه ها هیچکی نیست ب من کمک کنه؟!؟!؟!؟!؟
    ایمیلایی ک از طرف سلبفا ب ایمیلم اومده پاک ک نمیشه هیچی نمیذاره هیچکدوم از قسمتا کار کنن!
    من چیکار کنم آخه؟؟!؟!؟!!؟!؟
    بازم نمیشه برم عضویتمو لغو کنم!:-(

  11. sara_a said

    به نظرم اکستیشنه موهاش خیلی مشخصه

  12. Fereshteh said

    تیریپت منو کشته

  13. samineh said

    چرا دکمه هاشو بالا پایین بسته
    همه بادیگاردا اسلحه دارن این چراغ قوه
    چه اوضاعیه ها
    ولی دوسش دارم به شرطی که بشه مثل 10 سال قبلش

    مرسی

  14. نیلوفری said

    بریتنی هیچ وقت نتونسته توی محافل عمومی درست تیپ بزنه!
    حیف که دیگه مثل اول نمیشه
    ولی صداشو دوست دارم چون تکه

  15. shervin said

    لباسو …!!!!! آخ آخ آخ …..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. amin said

    شايد اون عقيده انيشتينو داره و ميگي اينجا همه منو ميشناسه برا چي بهتريت تيپمو بزنم.

  17. پرگل said

    خیلی ناز و ملوس شده اینجا

  18. SaRa~ said

    جدا جدا لباساش خوبه ولی بد ست کرده رنگاش نمیان به هم.. ولی دوسش دارم خیلی بی شیله پیله س

  19. NINI said

    قیافه اش هم داره مثل سابق اون زیبایی و لطافت رو بدست میاره
    جیسون رو دوست دارم احساس می کنم بریت کنارش آرومه یه جورایی همیشه مواظب بریته – عکس 3 رو هم خیلی دوست دارم

  20. پریا said

    این آقاهه با چراغ قوه محافظشههههههههههه

  21. noushin said

    مرسی رنگ لباسهاو کفشاش و کیفش خیلی متناقضه

  22. مهفام said

    وای دوست پسرش چقدر شبیه پسرخاله مامانمه

  23. نینا said

    ازش خیلی بدم میاد. هیچ چیز نرمالی نداره نه تیپ نه قیافه نه…

  24. فلر said

    چه عجب تيپش خوب شده

  25. ساناز said

    این چه تیپیه بابا!هر چی دم دستت بود پوشیدی دیگه!؟؟؟؟؟؟؟!حداقل اون کیفو بر نمیداشتی!
    لباسا تک تک خوبن ولی با هم اصلا…

    وای منم از این بوت ها دارم ولی مال من اسپورت تره و بلند هم نیس

  26. kimia said

    عزیز دلمی!عاشقتم!یه روز آهنگای قشنگتو مخصوصا womanizer رو گوش ندم خوابم نمیبره!
    شانس نیست یه روز که پست از بریتنی میذارن من همیشه امتحان دارم و دیر کامنت میذارم!
    خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستش دارم!
    چه جوری توصیف کنم نمیدونم!
    ممنون!

بیان دیدگاه