CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

پاریس و خواهرش نیکی هیلتون در مراسم Annual Carousel Of Hope Ball

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 24, 2010

پاریس هیلتون بهمراه خواهرش نیکی هیلتون به مراسم Annual Carousel Of Hope Ball در بورلی هیلز رفته بودن

23 پاسخ to “پاریس و خواهرش نیکی هیلتون در مراسم Annual Carousel Of Hope Ball”

  1. mjyf17 said

    یه جوریه ولی باحاله

  2. shervin said

    بدم میاد ازش …فقط از سگش خوشم میاااااد

  3. @REZ said

    یکی به من بگه چرا من از این پاریس اینقدر خوشم میاد ؟؟!؟!؟

    اخه چرا؟؟؟؟
    ولی خدایش خیلی خوش تیپها

  4. samineh said

    لباساشون خیلی بده

    مرسی

  5. پونه said

    انتخاب پاریس تو لباس مثل همیشه عالیه فقط دنباله لباسش زیاد جالب نیست
    من هم پاریس رو خیلی دوست دارم هرکاری هم می کنم اصلا نمی تونم که ازش بدم بیاد
    اون همیشه جلوی دوربین ها خوب ظاهر میشه و همیشه لبخند به لب داره
    اون فقط تو زندگی شخصی خودش مرتکب اشتباهاتی شده و ممکنه بشه
    ولی به نظرم ذات خوبی داره اون ادم خوبیه ولی تو زندگی شخصیش موفق نیست
    شاید اینا دلایلی هست که من به خاطرش از اون خوشم میاد

  6. vahid said

    خواهرها یکی از یکی دیگه داغونتر

  7. sAnAz said

    تو عکس آخري بامزه افتاده

  8. فرزانه said

    چندش منفور

  9. arash said

    یه حماقت و کودنی خاصی تو نگاهش هست که با این همه زرق و برق و ثروت نمیتونه پنهانشون کنه…..
    ممنون..

  10. سارا_دارا said

    چقدر این بشر بیخوده

    از فرق سر تا نوک پا

    چشماشم تا به تاست

  11. فلر said

    بي خودي الممالك

  12. بهاره said

    در یک مجله خارجی خواهرم مطلبی در باره ستاره های » زورکی » هالیوود میخواند با این مضمون که امثال این بانو ! برای شرکت در خیلی از مراسم ها و فرش قرمز ها پول خرج میکنند و با پرداخت نقدی خودشون را جز لیست دعوت شدگان قرار میدهند …..

  13. noushin said

    مرسی من که دوستش دارم

  14. درخشنده said

    این ادم جزء سرخوشترین ادمهاست ببین پولاشونو چطوری دور میریزن اخه این چیه پوشیده دنباله ی لباسش داغونش کرده این بشر اصلا جذاب نیست قیافش شبیه ادمهای کودن و ابله…
    ممنون

  15. parisa said

    vay khoda be door cheghadr bad shode ba oon cheshme chapesh
    kheyli zayeast
    merc

  16. sara_a said

    اصلا از لباساشون خوشم نیومد

  17. المیرا said

    چقد دنباله لباسش زشته شبیه پتو

  18. الهام said

    یعنی این عشوه های خ..کی پاریس منو کشته !!

  19. نینا said

    خواهرای سیندرلا دوباره تشریف آوردن.
    این چرا اینقدر به کمرش قوس میده. آخرش با این کارش از وسط میشکنه.

  20. fariba said

    زشت

بیان دیدگاه