CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکسهای جالب دوران کودکی و نوجوانی سلبریتیها قسمت سوم (آخر)

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 24, 2010

شارلیز ترون

ماریا کری

آنا هاتاوی

کریستینا آگوئیلرا

کتی پری

اشلی سیمپسون

لورن کنراد

ناتالی پورتمن

ریس ویترسپون

هالی بری

کیت هادسون

ونسا هاجنز

جنیفر گارنر

کیت وینسلت

کریستن استوارت

کاترین هیگل

42 پاسخ to “عکسهای جالب دوران کودکی و نوجوانی سلبریتیها قسمت سوم (آخر)”

  1. kidssilly said

    چرا اخر؟؟ 😦

    • kidssilly said

      آخییی…شارلیز در ان دورای از بلاد بور رنگ و زیبا دزدیده شد و به آفریقا منتقل گشت 😦
      آن هاتاوی شبیه مرداس…چه خوب شده الان
      کریستینا چه شنگوله…
      کیتی پری رو!!! راستی عروسیت مبارک خانومی…موهاش بوره؟؟چهرش شبیه یکی از کاراکترای انیمیشنیه!! کی؟؟ 😦
      دماغ اشلی اففتضااحه

      خدااا..ناتالیرو….وای عاششق اون فیلمش بودم که اسلحه دستش میگرفت..جیگگگگررررر

      اون کیت وینسلته؟؟ اشتباه نذاشتین؟؟وواه…چی بوده چی شده!!!
      استوارتم جیگره…بقیه هم بویژه گارنر تغییرات عمده داشتن
      مممرسی

      • kidssilly said

        آههههان..کیتی پری شبیه «وودی» ئه
        تو toy story 😀
        وااای برین ببینین…گریه ادمو درمیاره ازز بسسسس قشنگو درامه..سکانس اخر منو …. کشت !

      • sahel-girl said

        منظورت فیلمه حرفه ای؟؟!!
        من عاششششششششششششششششششششق اون فیلمم!!

  2. sasan said

    چارلیز ترون زیبا بوده و هست و خواهد بود.

  3. 100AF said

    halle berry che pishrafti karde

  4. arash said

    جیگرها:شارلیز ترون ..ناتالی پورتمن…کیت هادسون..
    قلوه ها:کاترین هیگل.(الانش)..کتی پری ..کیت وینسلت..جنیفر گارنر
    تصادفیها:کریس استوارت..لورن کنراد..اشلی سیمپسون…ریس ویترسپون..
    داغونها:ونسا هاجنز..هالی بری..کریستینا آگوئیلرا…
    لا علاجها.. ماریا کری..آنا هاتاوی..
    😀
    😀
    ممنون

  5. kiandokht said

    naziiiiiiiii
    hame khoob boodan b gheyr az kris

  6. آزیتا said

    اکثرا زیاد با الان فرقی ندارند…
    صورت شارلیز یکم تپل تر بوده
    .
    هالی بری و کیت وینسلت خیلی فرق کردند.

  7. آناهیتا said

    خدایا نیم ساعته زل زدم به عکس این ماریا کری … توی انگیزه ی کسی که این رو تشویق کرده بیاد خواننده بشه موندم!
    یکی منو بگیره !

  8. vahid said

    خوبها:شارلیز ترون و هالی بری و جنیفر گارنر و کیت وینسلت و کاترین هیگل
    بدها : بقیه اشون

  9. آنی said

    کیت وینسلت درسته دیگه؟

  10. shervin said

    پونه جان بیا دیگه…نظرت بده آخه نظرامون شبیه هم دگست پس شما بفرمأیید…

  11. laleh said

    چقدر كتي پري بچه بوده خوب بوده

  12. پونه said

    شارلیز و لورن کنراد از همون اول زیبا بودن و هستن
    آنا هاتاوی و کریستینا و کتی پری و اشلی سیمپسون و ناتالی پورتمن و ریس ویترسپون و کیت هادسون اصلا تغییری نکردن
    ماریا کری بیشتر شبیه اوران گوتان بوده الان پیشرفت کرده و تازه شده یه میمون معمولی من ازش خیلی بدم میاد
    جنیفر گارنر از همون اولشم زشت و شیت بوده الانم به همون شکل هست تازه بدترم شده
    کریستین استوارت خیلی خوب و جا افتاده شده همین طور کیت وینسلت
    مرسی از این سری پست هاتون

  13. @REZ said

    فقط کتی پری ….حال میکنید چه تیکیه ی واسه خودم انتخاب کردم !؟!؟!؟!
    کاش عکسهای سلنا را هم میذاشتی …..وای اینقدر دلم میخواد بچهگیهای خولی را ببینم!!!

  14. ویکتوریا said

    خیلی جالب اگه ما به انجلینا جولی میگیم معتاد وشوهر دزد همه صداشون در میاد چرا توهین کردین در صورتی که این نظر شخصی من وفلر جان ولی الان در کامنتهای … دیدیم به ماریا کری میمون میگن جالب بود

    • پونه said

      شما اینجا نگهبانی بده ببین کی حرف زشت زد سریع به همه خبر بده خب؟

    • پونه said

      اگه مثل من بودی که خیلی خوب می شد ولی حیف ما اصلا هیچ گونه شباهتی به هم نداریم
      به این خاطر خدا رو شکر می کنم که شبیه شما نیستم شما فعلا به جای کامنت گذاشتن حواست رو خوب جمع کن نگهبانیتو بده

  15. samineh said

    به جز کیت و هالی بری بقیه انگار بچگیاشون جالب تر بودن!

    مرسی پستای جالبی بود حیفه قسمت آخرش باشه

  16. ویکتوریا said

    عزیزم نگهبانی دادن خیلی حرف زشتیه دوست عزیز من یه چیزی توی دلم بود گفتم از بابت اون پست
    شما هم جواب دادی من اخر این پست هم نوشتم جالب بود برام همین من قصد توهین به هیچ عنوان نداشتم
    ولی شما با لحن بسیار بدی داری کامنت میزاری
    ماهیچ گونه دعوای با هم نداریم فقط یه بحث کوچک بود همین
    بازم میگم من قصد توهین نداشتم
    ولی کلا نگهبانی دادن صحبت بدیه
    موفق باشی

    • فلر said

      ويكتوريا جون ويدئوي اين معتاده رو ديدي خيلي چشماش وحشتناكه!تو پست بعدي معلومه..نعشه رفته جلوي دوربين.. واي واي

  17. amin said

    به نظر من هادسن و هاجنز خوشگلتر بودن

  18. sAnAz said

    اشلي خيلي ناز بوده الان زشت شده
    ماريا کري رو ببين!!! جواد جواد

  19. مهفام said

    آرش خیلی بامزه نوشته-به نظرم شارلیز ترون و کتی پری خیلی خشگل بودن کیت وینسلت شبیه خدمتکارای زحمتکش بوده

  20. sara said

    مرسي از پست زيبات

  21. noushin said

    مرسی جالب بود

  22. parisa said

    merc kheyli jaleb bood

  23. درخشنده said

    به نظره من جنیفر و کتی پری و کیت وینسنت و شارلیز ترون و کاترین هیگل ناناز بودن وهستن…
    بقیه شون هم زیاد تغییری نکردن تقریبا همون قیافه رو دارن…
    دوست داشتم عکسه هیلاری جونم و کایرا و ساندرا بولاک هم بود حیفففففففففففف…
    ممنونعلی جان

  24. درخشنده said

    به نظره من جنیفر و کتی پری و کیت وینسنت و شارلیز ترون و کاترین هیگل ناناز بودن وهستن…
    بقیه شون هم زیاد تغییری نکردن تقریبا همون قیافه رو دارن…
    دوست داشتم عکسه هیلاری جونم و کایرا و ساندرا بولاک هم بود حیفففففففففففف…
    ممنون علی جان

  25. فاطمه said

    خدا چه با نمکن بضیا شون چارلیز ترون و ناتالی
    ریس ویترسپون اون قدیما بیتر بوده
    هالی بری خیلی بهتر شده و ماریا کری هم.
    کیت وینسلتم که خیلی خنده داره قیافش!
    مرسی کارتون درسته.

  26. kimia said

    ماریا کری خیلی بد بوده!
    کریستینا فرق خاصی نکرده فقط جا افتاده تر شده!!
    کیتی پری که خیلی تغییر کرده!
    ونسا هاجنزم که نچسب بوده!
    کریستین از الان دلنشین تر بوده!

  27. shadi said

    کریستن تو از بچگیت جذاب و دوستداشتنی بودی
    خیلی قیافت تو دل بروئه عزیزم
    بی نظیری دختر

    -آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس میکنی؛ به خاطر بیاور که زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است-

    ممنونم
    خیلی عکسهای جالب بودن

  28. نرگس said

    خیلی پست خوبی بود … عالی …
    مرسی

بیان دیدگاه