CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

اجرای زیبای جنیفر لوپز به همراهی همسرش مارک آنتونی در مراسم Annual Carousel Of Hope Ball

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 24, 2010

اجرای زیبای جنیفر لوپز به همراهی همسرش مارک آنتونی در مراسم Annual Carousel Of Hope Ball

33 پاسخ to “اجرای زیبای جنیفر لوپز به همراهی همسرش مارک آنتونی در مراسم Annual Carousel Of Hope Ball”

  1. @REZ said

    چقدر این دوتا با هم اجرا دارن!؟!؟!؟
    من عاشق این اجرا ها هستم کاش ی همچین کنسرتی هم تو ایران برگزار میشد ….کوفتت بشه انتونی

  2. مرجان said

    من يادم رفت 21 رو از جلوي اسمم بردارم..رفت منتظر تاييد !!
    دوباره مي فرستم

    مثل هميشه جذاب و شيك. لباسش خيلي قشنگه خوشم اومد.ولي احساس مي كنم يه كمي چاق شده.
    از شوهرش مارك هم زياد خوشم نمياد.برعكس جنيفر اصلا خوش استيل نيست.
    مرسي

  3. samineh said

    ازین مدل اجراهاشون خوشم میاد
    خیلی خوبه اینجا لباسشم همین طور

    مرسی

  4. vahid said

    من همچنان در عجبم از جنیفر با این انتخاب شوهر

  5. پونه said

    از لباسش خوشم نیومد این نوع لباس پوشیدن تو اجراها دیگه خیلی تکراریه
    از شوهرش اصلا خوشم نمیاد و اینا یکی از اون زوج هایی هستن که اصلا به هم نمیان
    راستی برای جنیفر تجربه نشده که از این دست لباس ها نپوشه که عکس بدی ازش نگیرن؟
    به نظرم کسی که انقدر پاهای پر خوشگلی داره بهتره که تو انتخاب لباس دقت بیشتری به خرج بده این طوری فقط اون پاهای پر خوشگل یه جفت پای چاق و بی قواره به نظر میاد!

  6. آناهیتا said

    عاشششششششقتم جیلو ( با ش اضافه!)
    کلا حرف نداری (به جز انتخاب شوهر!)

  7. آزیتا said

    بارها توی پستهای مربوط به جنیفر گفتم که خیلی دوستش دارم…
    عاشق صدا، رقص و بازیگریشم…
    بازم تکرار می کنم…
    .
    .
    دلیل اینکه بعضی دوستان خوبم از مارک خوشش نمی یاید چیه؟؟؟؟
    مگه خوب بودن یک مرد، فقط خوش چشم و ابرو و قد بلند و… است…
    ملاکهای زیادی مهمه، چنیفر با ضربه هایی که توی زندگی از همسر اولش و بعد بودن با شان پاپی و بالاخره با بن افلک داشته حتما مارک رو دوست داشته که خیلی وقته باهاشه و ازش بچه هم داره…
    البته من نمی دونم این زندگی هم مثل بقیه سلبها چقدر دوام داشته باشه، ولی می دنم که اونا مثل ما تو زندگی تعارف ندارند اگه نخوان با طرف مقابلشون زندگی نمی کنند…
    پس همو دوست دارند که با هم موندن…
    من به این عشقشون احترام می زارم و اصلا این حس رو ندارم که به هم نمی یان….
    البته دوستای متاهلم توی این سایت بهتر منو درک می کنند…
    به دوستای خوب مجردم جسارت نشه، نظر همه عزیز و محترمه…

  8. پرگل said

    محشره…انجی خوش تیپ من…عکس اول بسی زیبا میباشد.

    • arash said

      پرگل من هر چی گشتم اثری از آنجی خوشتیپ تو ندیدم …
      😀
      شاید تو تماشاگرا بوده ….
      پرگل تو پدیده ایی….
      😀

      • پرگل said

        اوه..متاسفم
        منظورم جی لوی نازنینم بوده گر چه انجی رو هم دوست دارم
        حالا شمام خجالت ندین دیگه بابا!

  9. sahar said

    من عاشقانه هر دوشون رو مي‌پرستم و هر روز كل ترانه‌هاي مارك آنتوني رو گوش ميدم يعني يه جورائي به آهنگهاش معتاد شدم.

  10. sasan said

    دوسش دارم

  11. مهفام said

    به نظر منم دیگه مدل لباسش خیلی تکراری شده

  12. arash said

    وقتی همه میگن تو نگاه جنی یه حسی هست که آتیش میزنه به جون مارک و گوله احساسش میکنه و اونو برا جنی خواستنی تر از هر مرد دیگه ای میکنه پس باید به سلیقه( هر چند ناجور) جنی احترام گذاشت…که دل به دل ایشون داده
    و تحمل کرد این آقای آنتونی رو که در اوج بی لیاقتی آغوشش ماوا وپناه گرمیه برای عشق دوران نو جوانی ما …
    عشقی که تو اون سالها هر آهنگ و رقصش و گرمی میداد به جون نوجوونی خسته از درس و مدرسه…
    هرچند گذر زمان رو میشه تو صورتش و (پشت کار)مثالزدنیش حس کرد ولی همچنان حاضرم به خاطر نوشیدن جرعه ای از جام وجودش کله مارک و زیر آب کنم….
    😀
    ممنون

  13. aida said

    ما به جای جنیفر چندشمان شد از این بوسه. آخه چی بگم بهت دختر که خودتو حیف کردی!

  14. sahel-girl said

    اخر سوتی و گیجی منم یادم رفت 21 رو بردارم!!

  15. noushin said

    مرسی به این میگن هیکل جذاب و س ک س ی نه اون کیم شل و ول و اویزون مثل بادکنک میمونه هیکل کیم ولی این همه چیش میزون رو ردیفه چه لباس نازیم تنشه

  16. shaghaiegh said

    باید یکم مراعات آنتونیم بکنه کفش بدون پاشنه بپوشه
    این آنتونی بدبخت بیشتر کنف نشه

  17. parisa said

    kheyli naz shode jeni
    vaghean doosesh daram va vaghean be mark miad
    enshalah ke hamishe shad va khoshbakht bashan
    merc

  18. درخشنده said

    جنیفر خیلی نمکی و جذابه خنده های شیرینی هم داره من عاشقه صداشم خیلی …
    از لباسش زیاد خوشمان نیامدو از شوهرش زیادتر خوشمان نمی اید ولی چه کنیم که جنی دوسش داره و خوشبخته باش و اینها از همه چیز مهمتره…
    ممنون

  19. Juliet said

    آخی چقدر اینا دوس داشتنین!!!لباس جنیفر خیلی نازه به شرطی که مدلش پاره نبود!!

  20. المیرا said

    فقط به خاطر اینکه صورت زیبایی نداره این همه حرف پشت سرشه
    وگرنه مارک هنرمند فوق العاده ایه و صدای خیلی خوبی داره
    نیس آقایونی که دور و برمونن اسطوره زببایین خیلی ببخشیدا

  21. فاطمه said

    لباسشو دوست ندارم
    ولی در کل این زوجو دوست دارم.
    ممنون از عکسا 🙂

  22. samine said

    چقدر سرحال و خوشگل. هر چی سنش میره بالاتر جاافتاده تر و خوشگلتر میشه.

  23. نینا said

    جنی و مارک رو خیلی دوست دارم.
    زوج موفقی هستند .

  24. نرگس said

    بسیار زیبا …

بیان دیدگاه