CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

پاریس هیلتون بهمراه دوست پسر جدیدش در وست هالیوود

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 23, 2010

پاریس هیلتون 29 ساله بهمراه دوست پسر جدیدش کای ویتس برای خرید جشن هالووین به وست هالیوود رفته بودن البته ناگفته نمونه که خانوم هیلتون دستی هم در کارهای خیر دارن تقریبا دو روز پیش پاری و خواهرش مقداری غذا به افراد بی خانمان کمک کردن و همرو خودشون تهیه کردن که عکسش در اینجا گذاشته شده

پاریس هیلتون در کنار خواهرش نیکی هیلتون در حال کمک و تهیه غذا برای افراد بی خانمان عکس مال 21 اکتبر یعنی دو روز پیشه

34 پاسخ to “پاریس هیلتون بهمراه دوست پسر جدیدش در وست هالیوود”

  1. vahid said

    مورچه چیه که کله پاچش چی باشه

  2. dinaa said

    پسر چقدر قدش کوتاهه..

  3. kimia said

    به نظرم کار خیر و پاریس اصلا با هم تناسب ندارن!!!!
    خیلی خنده داره!

  4. فلر said

    دو تا ايكبيري به هم افتادن …..چه شود….

  5. shaghaiegh said

    عجب پیرهنی پوشیده
    و چه دوست پسر بیریختی!

  6. سارا_دارا said

    این بشر خسته نشد اینقدر با این و اون پرید

  7. @REZ said

    این پاریس خیلی با حاله هر وقت میبینمش خندم میگیره….

  8. sasan said

    بازم تو که بلدی اشپزی کنی…

  9. MaRjAn said

    وای هاپوهاش خیلی خوشگلن
    دوست پسرش افتضاحه
    هیچ وقت با یه ادم حسابی دوس نمیشه چرا
    خوشم میاد ازش
    تو عکس یکی مونده به اخر تیپش خیلی خوشگله
    عینک دودیشم دوست دارم
    موهاشم دوس دارم

  10. پونه said

    مثل همیشه خوشتیپ و جذاب
    علاوه بر اینکه من خیلی پاریس رو دوست دارم از سگهاش هم خیلی خوشم میاد من هرچی هاپو تو دستاش دیدم یکی از یکی نازتر و ملوستر بودن
    از زمانی که من پاریس رو شناختم همیشه در کنارش یکی دو تا سگ خوشگل بوده
    در ضمن دوست پسرش اصلا در حد پاریس نیست!

  11. آزیتا said

    من هر دوتا سگاش رو می خوام!!!!!!!

  12. aida_sh said

    دوسش دارم هم شیکه هم خوش استیل
    تا حالا ندیدم بد لباس بپوشه
    آرایش مو و میکاپش هم همیشه عالیه

  13. الهام said

    یاد کلاسای حرفه و فن راهنمایی افتادم که واسه کار عملی الویه درست می کردیم

  14. آسیه said

    اتفاقاً خیلی به هم میان این دو نفر .
    جفتشون زشتند .

  15. Juliet said

    پاریس خیلی بچگونه اس کاراش و لباس پوشیدنش من شاخام در اومد عکس آخر

  16. Tara said

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ازش بدم میاااااااد

  17. ویکتوریا said

    سلیقه اش در انتخاب دوست پسر افتضاحه

  18. sahel-girl said

    یعنی الان این پسر تمام اون خصوصیاتی که پاری دنبالش بود رو داره؟؟؟

    ممنون

  19. sAnAz said

    بي خودي الملک !!!!

  20. مهفام said

    فلر خیلی با حال نوشته با نظرش موافقم- این دختره خل وچل میزنهمعلوم نیست چکاره است

  21. noushin said

    مرسی منکه پاریسو دوست دارم تیپاشم همیشه محشره بارک الله کار خیر میکنه

  22. درخشنده said

    سرخوش خانم با دوست پسره تعطیلش اومد…
    چه باحال کمکم میکنه …؟
    ممنون

  23. نرگس said

    دوست پسره چه تیغی بزنه اینو …

  24. ساناز said

    پاريسو دوس دارم
    وليييييييييييي
    منظورش از باهوش همين بود!؟عمرا بهش نمياد!
    پسره چقدر زشته!!!!!!!!!!
    كاش سليقه پاريس تو انتخاب دوس پسر به اندازه سليقه اش تو انتخاب سگهاش بود!بيشتر موفق ميشد!

    • ساناز said

      از عكس هفتم خوشم اومد

      در ضمن پاريس هميشه كار خير ميكنه ولي چون اوايل طور ديگه اي شناختنش و ناجور مشهور شد هر بار كه ميگن ملت باور نميكنن كه كار خير كنه
      ولي مهربونه…

  25. samineh said

    پاریس دنبال یه پسر باهوش و راستگو می گشت نه؟ راستگو شاید ولی باهوش…. به قیافش که نمیاد

    مرسی

بیان دیدگاه