CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

فوتوشوت های جدید و زیبای راشل مک آدامز برای مجله ی InStyle

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 23, 2010

فوتوشوت های جدید و زیبای راشل مک آدامز بازیگر 31 ساله کانادایی برای مجله ی InStyle این مجله در ماه نوامبر همین سال 2010 انتشار میشه

37 پاسخ to “فوتوشوت های جدید و زیبای راشل مک آدامز برای مجله ی InStyle”

  1. razieh said

    شات ومخصوصا لباساش خوشگله

  2. parisa said

    ghiafeye masoomi dare
    azash khosham miad
    cheshmash kheyli girast
    merc

  3. بابك said

    عالی بود علی جان…شات های خیلی زیبایی بود… حداقل شات های سنگینی بود…
    از تو فیلمایی که بازی کرده فیلمای Hot Chick,Notebook,Wedding Carshers دوس دارم.
    Thnx Bro

    >>>شما نمی توانيد کسی را وادار کنيد دوست تان بدارد.اما می توانيد به کسی تبديل شويد که دوستش می دارند<<<

  4. فلر said

    هيچ نكته جذابي نداشت

  5. lucy said

    khoshkel nist
    ghiyafash zayast
    mamnon

  6. الهام said

    فیلم نوت بوک واقعا قشنگه
    توصیه میکنم حتما ببینید
    اما از فیلم time traveler wife زیاد خوشم نیومد

  7. aida_sh said

    شات های قشنگی بود ولی من قیافه اینجوری رو دوست ندارم

  8. سارا_دارا said

    فوتوشاتای با مزه ای بود

    تو عکس دو تا مونده به آخر هم خیلی شبیه جنیفر گارنر شده

  9. MaRjAn said

    چقدر نازه
    خیلی قیافه ملوسی داره
    شاتهاش حرف نداشت
    دوسش دارم
    این تو فیلم شرلوک هولمزم بازی کرده؟؟؟؟

  10. vahid said

    خوشکله ولی یه جورایی بالا تنه اش با پایین تنه اش هماهنگ نیست

  11. Nafiseh said

    وای! چه خوشگل شده
    عکس دوم فوق‌العاده‌س

  12. Robsren Fire said

    شات هاش خيلي قشنگ بود …
    مخصوصا يكي مونده به آخري

  13. بهاره said

    فوتوشات های قشنگی بود….از نظر من عکس 4 که چهره خودش را با یک لبخند دوست داشتنی نشان میداد از بقیه جذاب تر بود…..

  14. Jigar Bala said

    آخخخخخخخ جوووووووووووون
    راشل عزيزم اومدددددددد
    عاششششششششششششق اين دخترم
    خيلي نازه خيلي خوشگله
    بازيشم حرف نداره
    بي نهايت دوس داشتنيه
    31 سال اصلاً بهش نمياد
    خيلييييييييييييييي جيگره
    ديوونشم
    قربون اون شاتاي خوشگلش برمممممم
    چقد معصومانه نگاه كرده توي عكس 4
    چه چشماي خوشنگي داره
    چه موهاي خوشگلي
    چه دختر نازييييييييييييي
    هر چي تعريف كنم كم گفتم از بسسسسس كه جيگرههههههه
    مرسسسسسسسسسسييييييييييي علي جون عالييييي بود خيلي خوشحال شدم از راشل پست گذاشتي دوست گلم ممنون

  15. kimia said

    شات هاش قشنگ بود خوشگله خوشمان آمد!

  16. sasan said

    خیلی صورت کشیده ای داره-خوشم نمیاد.

  17. پونه said

    وای من اینو خیلی دوست دارم نمی دونستم 31 سالشه اصلا بهش نمیاد
    تو عکس دوم لباسشو دوست دارم

  18. آسیه said

    چه فتوشات های قشنگی .
    مخصوصاً سه تا عکس آخری خیلی نازن.
    مدل موهاشم خیلی خفنه .

  19. آتریسا said

    tanx

  20. مهفام said

    عکس سوم لباسش خیلی قشنگه – فیلم نوت بوک قشنگ بود اما موضوعش تکراری بود

  21. noushin said

    قشنگ بودن

  22. نرگس said

    قشنگه … مخصوصا عکس 2 و 3

  23. amin said

    من عاشق لبخندشم.دو نفر تو هاليوود قشنگ لبخدن ميزنن يکي اين يکي هم ريش ويترسپون

  24. sara said

    بازيگر خوبيه . فيلماشو زياد ديدم .
    اينجا هم ناز شده .

  25. ساناز said

    عااااااااااااااااااااااااااااشقشم!
    خيلي دوسش دارم
    خيلي
    خيلي
    خيلي
    .
    .
    .

  26. samineh said

    مرسی

  27. Diana said

    بنظرم ب قیافش میخوره انگلیسی باشه!!!!
    خوب بودن خوشگل شده!
    بلوند بیشتر بهش میاد تا تیره!

  28. Ninas said

    برام یادآور
    the hot chicks and the notebook
    هست.

بیان دیدگاه