CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین فوتوشوت های داغ و جنجالی میراندا کر

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 22, 2010

جدیدترین فوتوشوت های داغ و جنجالی میراندا کر سوپر مدل استرالیایی 27 ساله ویکتوریا سکرت  این فوتوشوتها قبل از حامله شدن میراندا گرفته شده توسط عکاس مشهور ویکتوریا سکرت راسل جیمز ولی به تازگی منتشر شده

 

99 پاسخ to “جدیدترین فوتوشوت های داغ و جنجالی میراندا کر”

  1. asaljoon69 said

    اووول
    میدوستمش

    • asaljoon69 said

      فک نمیکردم اینا رو اینجا هم بذارین!!!وای یهو دیدم اینجا هم هس..اونم با یه سانسور مسخره! خب اون ستاره ها چیه؟؟

      این خانوم عزیز دل منه!!!
      حالا همه میتونن ببینن یک مدل ویکتوریا سکرت واسه چی تاپ شده!!!
      این واسه همه سواله..چون خیلیا واسه مدل شدن رد میشن!! بخاطر همین همه دوس دارن اندام یک تاپ مدل رو ببینن!!

      حالا جدا ازون بحثای حیا و اینا(که حرف همه درسته) خی کار یک مدل همینه!!
      خیلیا مث بیشتر بازیگرا و خاننده ها هم عکسای لختی دارن!!
      ازونا انتظار نمیره…ولی این دیگه شوهر داره و بچه دارم شده(داره میشه) پس بی حیا نیس «»مث برخی افراد»»

      من دوستش دارم
      بسیار عالی

    • TaRa said

      الان مثلا چی تبلیغ شده ؟

      واسه کدوم برند ؟

      یه چیز میگیا!!!!!!

      • asaljoon69 said

        نگفتم تبلیغ کرده!!! گفتم اگه کسی بتونه بره تو ویکتوریا سکرت…میشه: دوتزن-هایدی-آدریانا-ژیسل!!!
        که بودن مثل این آدما واسه بعضی دخترا آآرزوئه!!! خیلی از افراد که الان بازیگر یا خواننده هستن یک بار شانس خودشون رو امتحان کردن!! از همه جای دنیا..حتی اسیای شرق هم واسه فشن شو ها کاندیدا میره اونجا!!اصلا کار کمی نیس!
        حالا دیدن اندام یکی ازین افراد چرا به ما برمیخوره؟؟
        من نگفتم کار اخلاقیی هست!! یا من هم دوس دارم جای اون باشم!
        اما کار شیطانی و بی حیا بازی نیس…چون اونور دنیا اینطوری فکر نمیکنن (البته واسه اینا) نه همه
        به این هم توجه کنید که در فرهنگ اونا…تفریح در کنار سواحل یا مکانهای دیگر هم با همین کیفیت تعریف شده!
        لخت و بی پوشش…فقط هم اسمشو تفریح میذارن!

      • sahel-girl said

        اگر برهنگی تمدن است پس حیوانات از ما متمدن ترند!!نه؟؟!

  2. TaRa said

    که چی مثلا ؟

    میخواد بگه من خیلی خوشتیپم ؟

    خاککککککککککککککککککککک تو سرش با این عکساش

  3. vahid said

    کلا شاتای بیتربیتی مد شده ولی ایشون که حامله بودن یعنی عکسا قدیمیه؟

  4. mm said

    با این که از اینکارش خوشم نیومد میدوستمش البته چون مدله این کار عادیه من خیلی از مدلای دیگرو دیدم که از این عکسا دارن

  5. پرنيان said

    من كه خيلييي خوشم مياد ازش……..
    خب مدله ديگههههه ! كارش همينه
    هم هيكل عاليي داره هم قيافه ي خوبي داره
    اصلا خودش دوست داشته لخت شه…خيلي هم خوشگل شده عكساش

  6. درخشنده said

    ازین جور شاتا اصلا خوشم نمیاد برای بعضی ها عادیه ولی برای من اصلا خیلییییییییییی بدم میاد …
    از میراندا خوشم میاد ولی …
    ممنون

  7. arash said

    علی اگه این ستاره ها کار تو باشه هیچ وقت نمیبخشمت ……
    تمام اون احساساتی که خرج و تو بریتنی کردم باید پس بدی..
    😀
    میراندا عاشقتم چه با ستاره چه بی ستاره …
    این خانوم تاپترین ..داغترین و وسوسه انگیز ترین مدل تو ویکتوریا سکرت هستش …

  8. Ela said

    acclamation

  9. 100AF said

    man khosham umad

    vali in khanevadashun masalan baradari pesar khalyi nadaran?? khob zayas jelo familashun ke

  10. فمی said

    به نظر من شات های نزدیک از نمای صورتش از بقیه قشنگ تر بودند

  11. fariba said

    ایــــش

  12. MaRjAn said

    وای خیلی عکسای قشنگی بود
    چه اندامی داره
    ولی کاش اون ستاره ها نبود

  13. sara said

    كه چي مثلا؟؟؟ حالا مدل ويكتوريا سكرت هستي كه هستي بايد لخت بشي.اه اه

  14. Reza_R said

    مزخرف
    ایول به اورلاندو بلوم

    ممنون

  15. sasan said

    از این کارا متنفرم-یه جورایی الان برهنگی رو مردم با فرهنگی میدونن…

    • TaRa said

      میدونی چرا؟

      همه چیز برمیگرده به mind control

      امیدوارم شما هنوز برده نشده باشی

    • sasan said

      منظورت منم؟؟؟

    • پرنيان said

      ببخشيد تارا ميشه در مورد اين mind control كه مي فرماييد بيشتر توضيح بدين؟؟ 😀

      بعشدم ساسان اين ما ايرانيا هستيم كه برهنگي رو براي خودمون تبديل به بافرهنگي كرديم چون يك چيز ديگه براي ما تبديل به بي فرهنگي شده

      وگرنه اونا اصلا برهنگي و بافرهنگ و بي فرهنگ ندارن و به اين چيزا هم اهميت نمي دن، اونا دختراي خوش هيكلو براي اين جور عكسا انتخاب كردن…..چون طبيعت همينه !

      • sasan said

        من کاری به اینجا و اونجا ندارم فک میکنم انسانیت اینجا و اونجا معنیش عوض نمیشه و به عقیده ی من حتی اون ور اب اگه متین باشی خواستنی تر و با فرهنگ تری .

        من کلا با این حرف چارلی چابلین موافقم که میگه:دخترم برهنگی بیماری عصر ماست و به نظر من تو باید برای کسی برهنه شوی که روحش را برای تو عریان کرده باشه و…..

        والبته این بحثا رو نمیشه با کامنت گذاشتن و جر و بحث تموم کنیم چون با یه نوشته نمیتونیم مفهوم کامل عقاید و حرفای همو متوجه بشیم.

      • @REZ said

        ساسان بات حسابی موافقم…. اگه کسی خودشا برهنه کنه یعنی با فرهنگه؟؟؟؟
        اگه این اسمش فرهنگه که همان بهتر که ما در بی فرهنگی زندگی کنیم!!!

      • asaljoon69 said

        هاها..بله همون بهتر که تو بیفرهنگی زندگی کنیم!! اما قایمکی خودمونو مث اونا کنیم…با فرهنگ!!!!!!!!
        الکی داد اسلام بزنیم…بعد آمار فحشا…افزایش 40%ی ایدز تو «نوجوونا»» … و طلاقای بخاطر مسائل جنسی…
        ییهو زیاد بشه…
        دقیییقن نکته خوبی بود
        همون بهتر ما بیفرهنگ باشیم..تا این عکسا رو میبینیم خجالت بکشیم!! وای وای

        عزیزم…ایشون در اون جامعه فردی بسسیار موفق تشریف دارن..ازدواج مووفق..پول و درآمد زیاد…چهره زیبا..اندام توپ
        حداقل خودشونو با جامعه خودشون تطبیق دادن!! ما هم اگه جامعه اسلامی داریم و با حیا هستیم درباره این عکسا نظر ندیم خب!!!

        دوستان…ببخشید اگه نظر اولم باعث ناراحتی بعضیا شد…من دوست دارم این خانوم رو…دوس ندارم مث اون باشم! و فکر هم نمیکنم لخت شدن واسه یه مدل تو هههرکجای دنیا بیشخصیتی تلقی شه!!!
        حالا اگه یه تیکه پارچه نازک داشت همه میگفتن توووپهههه به به!!!!
        مرسی.خوشال میشم نظراتونو میخونم.

      • @REZ said

        عزیزم حرص نخورد …..

        هرکسی از ی راهی درامد داره شما هم برو مثل اون با فرهنگ شو و از این راه درامد داشته باش …..

      • asaljoon69 said

        ببخشيد؟منظور؟
        خيلي بي ادب هستين
        و جوابتون مشخصه

      • noushin said

        در ضمن اینکه بسیار با حرف عسلی جون موافقم و نظرش رو تأیید میکنم بسیار مودبانه اعلام میکنم که آقای رضای عزیز لحنتون بسیار زشت و توهین امیزه لطفا درست رفتار کنید.

      • mahsa.T said

        Asal bahat movafegham
        Aghaye REza va har kasi ke Edea dare lotfan dige az be POSTA sar nazan
        shoma ke in chiza ro bad miduni badtare ke negah koni

      • پونه said

        من با عسل جون موافقم و آقا رضا این حرفتون بسیار زشت بود و در حد یه …. هم نبود
        لطفا درست صحبت کنید
        شما هیچ حقی نداری راجع به کسی قضاوت بیجا داشته باشی
        عقاید اصل حجریتون هم بمونه برای خودتون

      • پونه said

        دقت کردی که «اصل حجری» یعنی شما روی اونا رو هم کم کردی با تفکرات

  16. mahsa.T said

    shoma hame ke vase KIM irad gereftin hala vase in khobeeeeeeeee
    Arash ye chizi begooo
    dige fargh nazarin dostan

  17. mahsa.T said

    hala KIM na ezdevaj karde na hameleast

    • پونه said

      دقیقا حرف خوبی زدی چون یه عده از کیم خوششون نمیاد هر چی دوست داشتن بهش گفتن
      کسانی که حتی نمی دونن اندام ثکثی به چه اندامی میگن اصلا نمی دونن … چی هست!!!
      بعد میان میگن اینش چاق اونش چاقه
      بعد نوبت به میراندا و بقیه که میرسه وای چه برازندس و از این حرفها
      این کاملا مشخصه دوستان طرفدار زیبایی هستن نه ثکثی بودن
      چون اندام کیم ثکثی هست اندام میراندا زیباست همین
      بعد چون خودشون زیبایی رو به ثکثی بودن ترجیح میدن به خاطر ترجیحشون هرچی دوست داشته باشن و به ذهنشون برسه میگن بعد که جوابشونو میدی کم مونده دیگه فحشت بدن

  18. آناهیتا said

    همین که این عکسها و ستاره هاش باعث بحث شده یعنی برامون خیلی مهمه …
    هر کسی یه ایده هایی داره ، یه چیزهایی برای فرهنگ اون زیباییه که برای فرهنگ ما نیست … ما عادت کردیم همه چیز رو با فرهنگ خودمون بسنجیم …
    تعیین اشتباه یا درست بودن کار دیگران وظیفه ی ما نیست … در مورد این عکسها ما فقط میتونیم بیننده باشیم!

  19. kiandokht said

    man asheghe miranda hastam
    vali dg kheily najooore
    are kareshooone vali dg dar in had?????

  20. kimia said

    وای چه هیکلی چه جذابه!

  21. پونه said

    شات های زیبایی بود
    خب منم با نظر کسانی که گفته بودن اون مدله و گرفتن همچین شات هایی جزء کارشونه موافقم
    این بستگی به مدل داره که قبول کنه همچین شاتی داشته باشه یا نه
    ولی من کلا از این دست شات ها خوشم میاد دیدن اندام زیبای یه زن هیچ وقت ناراحتم نمی کنه
    و سعی می کنم قضاوت بیجا و ناعادلانه ای راجع به عریان بودن دیگران و طرز تفکرشون نکنم

  22. sara_a said

    خوشمان نیومد به هیچ وجه
    پس فردا بچش میبینه چی میگه

  23. شبنم said

    ای مرض نگیری با این هیکلت . این حامله س ؟ نمیدونم چرا سلبها حامله میشن تازه یادشون میفته اون دو تا تیکه رو هم در بیارن .

  24. شبنم said

    که البته الان فهمیدم اون موقع باردار نبوده .

  25. NINI said

    ْGreat

  26. فلر said

    واقعا خوش هيكل و خوشكله …حق هم داره عكس لختي بگيره..اونائي هم كه تجلي زيبائي رو حيوانيت تلقي ميكنن اين سايت رو نبينن …بابا نبينين خوب (البته كرم از خود درخته)
    در ضمن حداقل اگه عكس لختي ميندازه خوش هيكله …مثل اون كيم بدفرم نيس كه انگار زن 50 ساله ميمونه…

  27. الهام said

    دخترا خواهشا به لحظه خودتونو جای میراندا بذارید
    حتی اگه زیباترین اندام رو داشتین باز هم راضی میشدین چشم هرز هر بی سر و پایی تمام وجودتونو رصد کنه و هوسش رو ا*ر*ض*ا کنه ؟گیرم که اصلا فرهنگ ما در مورد این مسئله نظر خاصی نداشته باشه – من فکر نمی کنم غریزه زنانه ما اجازه همچین کاری رو بهمون بده -والا اصلا چیزی به اسم پوشش بوجود نمی اومد

    • آناهیتا said

      فکری که اون باش بزرگ شده زمین تا آسمون با فکری که من و شما باش بزرگ شدیم فرق میکنه …
      شما داری فکر جا افتاده ی بیست و چند ساله ی یه دختر اینوری رو با اون عوض میکنی بعد میگی که خیلی زشته …

    • noushin said

      ببخشید چه ربطی داره به اینکه مثلا من جای ایشون باشم هرکس یک راه و روش خاص خودش رو برای زندگی داره من که نمیتونم تصور کنم جای هرکی باشم چی میشه مثل این میمونه که من بگم خودمو بزارم جای هیتلر

    • Tara said

      خیلی ببخشید ولی این هیچ ربطی نداره خب اون فرهنگ و شعور و کلا همه چیش با ما فرق داره دلش خواسته این کارو بکنه به من و شما که کاری نداره…
      دوست داشته لخت شه….
      خب درسته من و شما مطمئنن دلمون نمیخواد اون کارو بکنیم ولی اون کاملا یه انسان متفاوته و افکار همه چیش با ما فرق داره…

    • پونه said

      محض اطلاع شما من هم مثل شما یه دختر ایرانیم ولی تو همین شرایطی که الان دارم اگه اندام میراندا رو داشتم و موقعیت مدل شدن رو هم می داشتم بله دوست عزیز برهنه هم می شدم کاملا هم تو محیطی بزرگ شدم که سرسوزنی با محیطی که میرانداها توش بزرگ شدن شباهتی نداره ولی اصلا ناراحت نمیشم که برهنه بشم و کسی منو برهنه ببینه وقتی که اندامم زیباست و نمونه ی خوبی برای زیبایی اندام هستم پس این کارو می کنم

      • asaljoon69 said

        جدن؟؟شییرزنی هستی تو پس

        من با چادر هم ازین کارا نمیکنم 😀

      • پونه said

        ببین من اگه اگه اگه اندام میراندا یا کیم رو داشتم اونم نه اینجا اونجا با همون شرایط و ضوابط این کارو می کردم
        من نه اندام کیم رو دارم و نه میراندا شرایطشم ندارم اونجا هم نیستم
        ولی طرز تفکر من اینجوری نیست که این چیزا رو بزرگ کنم و سخت بگیرم
        من می خواستم به خانم الهام بگم که عزیز من آدم اگه شرایطش و موقعیتشو داشته باشه و براش دردسر هم نباشه که هیچ کلی آدم خوششون بیاد این کارو می کنه و دیگه فکر نمی کنه که کی و کی رصدش کنه مثلا همین الان تو ایران که داریم زندگی می کنیم وقتی تو خیابون قدم میزنیم کسی با همون لباس ها هم رصدمون نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
        رصدمون نمی کنه که هیچ ممکنه در بدترین حالت دستمالیمون هم بکنن حالا چه لخت باشیم چه با حجاب کامل چه فرقی داره اون یه عده آدم همیشه و همه جا هستن

      • noushin said

        چقدر از تفکر شما لذت میبرم بسیار تأئیدتون میکنم و خوشحالم از اینکه نسل جوان ما کسانی رو مثل شما متفاوت تربیت کرده
        من هم اگر موقعیتش رو داشتم اینکار رو میکردم

      • پونه said

        ممنون از نظر لطفت نوشین جان من هم همیشه کامنت های شما رو می خونم و متوجه شدم که شما خانم غهمیده و با شعور و صاحب نظری هستی عزیزم

    • sasan said

      ایول به تو عسل جون.

  28. فلر said

    با عسل جون كاملا موافقم

  29. سارا_دارا said

    چهره اش خوبه

    ولی شاتاش اصلا خوب نبود

    هیچ چیزه زیبایی نداشت

  30. noushin said

    به نظر من که معرکه است زیبایی و جذابیت قابل ستایشه و برچسب زدن معنی نداره

  31. parisa said

    ekelete moteharek
    baz kim axasho montasher kard ye tipe jazabi dasht in chi
    man ke azash khosham nemiad va az shot hash ham khosham nayoomad
    vaghean ke
    merc

  32. aida_sh said

    خیلی هیکلش عالیه
    فکر کن کیم با اون قد و قوارش کنار این باشه

  33. aida.a said

    خیلی شات های زیبایی هستن
    این دختر فوق العاده است
    ممنون از شما. امروز چه پست های عالی داشتیم

  34. kaldaniye said

    عکسهای خیلی خیلی قشنگیه
    عکاس هم که شاهکار کرده
    مخصوصا تو عکسی که رو ساحل را میره

  35. Dorsa said

    و قابل توجه دوستان این خانم یه دو رگه ی ایرانی استرالیایه

    برای اینکه مطمئن شید به این سایت معتبر imdb.com
    مراجع کنید

    • aida said

      sorry ولی بیوگرافیشو هرجا که بخونید اینه:

      Her parents are Therese and John Kerr.she is of English, French and Scottish descent

      به ویکیپدیا سر بزنید.

  36. آسیه said

    هیکلش قشنگ نیست .
    چه قدر اورلاندو بلوم بی سلیقه بود و ما خبر نداشتیم.
    البته به هم میان.

  37. Tara said

    واااااااااای چقدر خوششششششگله این بشرررررررررررررر!
    نازه خدا ناز!!!
    خوردنیه!!
    بابا لااقل این یه چیزی داره انداخته بیرون!! اون کیم کارداشیانو چی میگین که با اون اعتماد به نفسش هیکل به قولی اورانگوتان رو انداخته بود بیرون!
    منم ازین طرفدای نمی کنم همچین کار قشنگیم نیست فقط واسه جلب توجه …. ولی لااقل این مدله….

  38. نرگس said

    خودش خیلی خوشگله … ولی الان داره مامان می شه دیگه این حرکات یعنی چه ؟؟؟!!!!

  39. amin said

    من کاري به خوبي بدي اينکار ندارم اما ميدونم در اونور نيز کسي محبوبه که با حجب و حيا باشه چرا هيلاري محبوبه؟ جرا انجي محبوبه؟ جرا جوليا رابرتز محبوبه؟ چرا سلن ديون محبوبه؟ و چرا شارون استون و هيلتون و کيم به محبوبيت اينها نيستن؟

    • درخشنده said

      موافقم امین جان محبوبیت به این چیزها و کارها نیست اونها هم برای خیلی چیزها ارزش قائل هستن …
      مرسی

    • پونه said

      بستگی داره به چی بگین حجب و حیا؟
      در ضمن با اینکه من عاشق آنجلینام ولی دیگه همه می دونن آنجی چطور سلبی هست
      هم شات های اینجوری داره و هم تو فیلم هاش راحت بوده و ایضا خانم رابرتز
      هیلاری داف هم بازیگر دست چندمه که جای صحبت نداره و محبوبیت سلبریتی ها در این سایت با جاهای دیگه خیلی فرق داره اینجا چون همه مثل شما فکر می کنن هیلاری با حجب و حیاست دوستش دارن میزان محبوبیتشون رو با این سایت و در ایران در نظر نگیر

      • amin said

        اين فقط تو ايران نيست انجي و رابرتز هميشه تو صدر جدول محبوبها بوده و هستند.بغيراز فيلم جيا و گناه اصلي و چند فيلم درگذشته در اين ساليان اخير فيلمي اينچنين از انجي ديده ايد که بصورت عريان ظاهر شود؟.من که نديده ام.در مورد خانم رابرتز نيز او هيچ فيلمي که در ان عريان باشد من نديده اگر فيلم زن زيبا و خوابيدن با دشمن منظور شماس يکبار ديگر اين فيلمارو ببينيد.

    • Ela said

      كاملا موافقم
      گل كفتي امين جان

    • kimia said

      منم بااین که خیلی حرفتون رو قبول دارم ولی فکر میکنم حجب و حیا در اونجا ربطی به محبوبیت فرد نداره!!
      نمونه ی بارزش لیدی گاگا با همه ی کارایی که میکنه مردم دوستش دارن!!!

  40. درخشنده said

    نه جونم حجب و حیا برای همه جا هست فقط شکلش فرق میکنه تو کشوره ما کاملتره البته به نظره من اونجا هم حجب و حیا نامفهوم و غیرعادی نیست مثلا اگر میرن کنار دریا هرطور که میرن کسی حق نداره نگاهی به اونها بندازه واگرنه ازش شکایت میکنن پس اونها هم یه حریم هایی برای خودشون دارن و همه هم رعایت میکنن ولی بعضی از افراده خاصشون مثله بازیگرها و مدل ها و… کارشون اینه متاسفانه زن رو تبدیل به یه موجودی کردن که فقط استفاده ی جنسی و غیراخلاقی ازش میکنن و کاملا ارزشهای انسان رو زیره پاگذاشتن …

    • kimia said

      بله دقیقا درخشنده جان!
      اونجا مردم معمولی اصلا جوری که ما در تلویزیون میبینیم نیستن!اونا هم حریم هایی دارن!
      تازه به جرات میشه گفت از خیلی از ماها بهترن ولی واقعا اونا زنهای بازیگر و خواننده اشون رو به موجودی تبدیل کردن فقط برای سو استفاده ی جنسی!!!
      من حرفم چیز دیگری بود این بود که حجب و حیای بیشتر برای خواننده ها و بازیگرا دلیل بر محبوبیتشون نمیشه!!نه اینکه اصلا نداشته باشن!

      • درخشنده said

        دقیقا گلم به خاطره همین مسائل هم بچه هاشون حق ندارن زیاد تی وی تماشا کنن فقط یه سری کانال مربوط به سنشون و در یه ساعات خاص .
        خیلی موافقم بااین حرفت که ار خیلی از ماها بهترن چون اونها خیلی به قانونشون اهمیت میدن وعمل میکنن.

  41. ساناز said

    عااااااااااااااشقشم و همه جوره دوسش دارم
    كلا هم با نظراي پونه جون موافقم
    كارش هيچ ربطي به بي حيا بودن نداره از هر كسي كه همچين شاتهايي نميگيرن!بگيرن هم به يه چشم ديگه همه نگاه ميكنن ولي اين كلا فرق داره

    و اونايي كه اينقدر با اين شاتها مخالفن و هي ميگن زشته چجوري حجب و حياشون اجازه ميده اين شاتهارو نگاه كنن؟!!!!!!!!!!!

  42. Ninas said

    خوشم نیومد.چه بی مهابا داره قدم میزنه!

بیان دیدگاه