CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

بریتنی اسپیرز در وست هالیوود

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 22, 2010

بریتنی اسپیرز خواننده 28 ساله برای صرف شام به رستوران معروف Mirabelle در وست هالیوود رفته بود

42 پاسخ to “بریتنی اسپیرز در وست هالیوود”

  1. sasan said

    گوله نمکه
    بریتنی خیلی خوردنیه

  2. sami said

    baba in chera heikalesho doros nemikone kheili bad heikale!!!

  3. درخشنده said

    عزیزم چقدر ناز و خوش تیپ شده اینجا …
    تکه واقعا دوستداشتنی و بی همتاس …
    خیلی خیلی خیلی خیلی بی نهایت دوسش دارم.
    خیلی ممنون علی جان حرف نداری .

  4. 100AF said

    che heylesh khoob shode!!

  5. hosna said

    aaaaaaaaaaaa 28 salesh shoddd…..

  6. melika said

    kheili goli brit joooonam
    lebasesh khufe khodesham khufe heikalesham khufe akhlaghesham khufe kolan khufe khaharam
    kash zod album bede khaste shodam
    man ahange jadid mikhaam

  7. arash said

    یه زمانی اینجا چه بحثای داغی میشد سر لباس زیر پوشیدن و نپوشیدن بریتنی …طفلی رو به چهار میخ میکشیدن اساتید سایت …..
    یادش بخیر بحث شیرینی بود ما که لذت میبردیم ….
    😀
    ممنون علی جان

  8. mm said

    چقدر تو ماهی
    هیچی کم نداری
    گوله ی نمکی
    خیلی جیگری خیلییییییییی
    تکرار نشدنیی بریت جوووون
    اگه تو یه روز نباشی دنیا بدون خورشید میشه
    پس کی البومت میاد مردیم از بس انتظار کشیدیم
    به قول خودت نمیدونم چطوری بدون عشقت زندگی کنم
    خیلیییی دوست دارم عزیزم

  9. بابك said

    چه تيپ ساده اي… خوشحال مي شيم بريتني رو تو تيپاي خانومانه تر ببينيم…
    Thnx Bro

    >>>با مرگ هر دوست … جزئی از وجود من نیز دفن میشود … ولی سهم آنان در خوشی ها و لذت هایم ، مرا وا میدارد تا در این دنیای فانی باقی بمانم<<<

  10. TaRa said

    سلیقش تو لباس پوشیدن بدرد عمش میخوره

    • vahid said

      موافقم اونم وحشتناک

    • shervin said

      akh akhhhhh zadi tu hadaf Tara jan..
      in harfe dele hamast.

      • shervin said

        uuuhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ghiyafarooo ..
        dge harfi bara goftan nemimune hamechi moshakhase.
        bazam mRc ali aghaaa az postat.

      • TaRa said

        یواششششششششششش شروین

        مگه نمیدونی اینجا نباید پشت سر بریت حرف بزنی

        خفت میکننا

      • shervin said

        vala har chand ali agha ya majid khan nazarate maro Cut kardan vali eshgali nadare
        in nazarat shakhsiye va kasi nabayad dekhalat kone.
        chetor ke man dekhalati nemikonam.
        dar zemn vaghti yeki mesle shoma tu in post harfe hesab mizane bayad tAAeeDD kard dge..

    • بخدا پاک کردن کامنتا دست من نیست
      من فقط آپدیت میکنم و میتونم به سوالا یا نظرا جواب بدم
      مجید نظاره گره کامنتا هست من هیچ دخالتی ندارم شروین جان
      راستی شروین عزیز اگه بتونی کامنتاتو فارسی بنویسی نه فینگیلش ممنونت میشم دوست عزیزم

      • shervin said

        ok..
        علی‌ جان شرمنده آخه دیروز چند تا کامنت گذشتم همش کات شد.
        بازم معذرت حواسم به این قسمت کار نبود ..راستی‌ خسته نباشی.
        آخه اصلا عادت به فارسی نوشتن ندارم ولی‌ بخاطر شمام که شده حتما فارسی تایپ می‌کنم.

      • مرسی ازت شروین عزیز
        ولی این کار مجید اصلا رو قصدی نبود و نیست چون کلا خب دوست نداره دعوا یا تنشی بین بچها به وجود بیاد ما همه اینجا دوستیم و هممون باید به نظرای هم احترام بذاریم اگرم انتقادی هست خیلی راحت میشه بهم بگیم نه با دعوا من خودم یکی از طرفدارای سر سخت بریتنی هستم ولی اگه یکی راجب بریتنی نظر منفی داشته باشه حقش هست چون هر کی یه سلیقه و نظری داره همینطور بر عکس
        در ضمن فارسی نوشتن بهتر میشه نظرهای شما دوستای خوبو خوند
        ممنون ازت

      • shervin said

        بخدا من اصلا کاری با کار کسی‌ ندارم و نخواهم داشت. آخه برو اون پست قبلیو بخون همون عکس بچگی …قسمت اول درسته من واژه ….!!! به کار بردم ولی‌ خداییش صحبتی‌ از کیم شد که همه تیک انداختن خودت خوب میدونی کیو میگم ..خوب اینو میگن که منم اونارو میگم.

      • kimia said

        اگه منظورت منم اول شما گفتی بعد من کیم رو گفتم!!
        بعدشم ببخشید شاید یه کم اشتباه کردم بالاخره این نظر شماست و محترمه ولی خب چون یه کم توهین کردی ناراخت شدم!!!!!

      • shervin said

        والا من آخرشم نفهمیدم که ما صحبت از بریت.. کردیم یا کیم …?
        در هر صورت علی‌ جان من قصدم توهین نیست بخدا نظر شخصیه ..وقتی‌ من و اکثر بچها از کیم خوشمون میاد بعضی‌ها میان میگن اه اه بیشرف.. توروخدا ببخشید من نباید این واژرو به کار ببرم ولی‌ آیا این توهین یا اون….!!!!

      • shervin said

        میدونی کیمیا خانوم موضوع اینه که اینجا همه نسبت به یسری چیزا حساس شدن از کیم بگیرو تا به آخر پاریس.. بریت… میراندا ..هیلاری. و و و …امیدوارم این مشگل درست شه ..اول خودمو میگم.
        ما دهنمونو باز می‌کنیم یه نظر در مورد کیم بدیم دیگه جنگ جهانی ۴ رم راه میفته ..خوب چرا ،،چون خیلیا‌ از کیم بدشون میاد خوب منم از خیلیا بدم میاد دلیل نمی‌شه بیام به شماها توهین کنم ولی‌ متاسفانه همه دارن توی نظراته همدیگه دخالت می‌کنن و آخرشم می‌شه این.

      • همتون بچهای گلی هستین
        این چیزا مهم نیست مهم اینه که یه ساعاتیو با نظر دادن به پستا با هم بگذرونیم نه شما و نه کیمیا عزیز مطمئنم هیچ قصدی نداشتین و من از همین جا میخوام که با هم آشتی کنین و دیگه اصلا هیچ حرفی نشه که کسی ناراحت بشه

      • kimia said

        ممنون علی جان واقعا راست میگی!
        منم قصد توهین نداشتم فقط خیلی بریتنی رو دوست دارم ازش طرفداری کردم متاسفم که اگه بدجوری قضاوت کردم یا توهین نابجایی کردم امیدوارم منوببخشید همگی و امیدوارم از امروز هممون نه فقط من نه فقط شروین بلکه همه بیشتر به نظر هم احترام بذاریم!
        و بازم ممنون علی جان خیلی!

      • خواهش میکنم کیمیا جان

      • shervin said

        ای بابا علی‌ جان عرقمون درومد ..آشتی‌ چیه من که خودم به شخصه با کسی‌ قهر نیستم آخه قهر کردن برا بچه هاست در هر صورت منم بابت خیلی‌ از چیزا معذرت می‌خوام.
        امیدوارم بقیه دوستان هم این پستو کامل بخونن و بی‌ منطق نظر منفی‌ ندن بخدا جز اصاب خورد کنی‌ چیزهٔ دگه ای نداره چرا باید توی پست کیم نزدیک به 2۰۰ تا کامنت ببینیم ولی‌ توی پستهای دیگه 20..30 ta…!!!!!
        من همیشه اینو گفتم و میگم اگه طرف بده بگیم بده یا با یه سری از واژههای دیگه اگه خوبه بگیم خوبه ولی‌ چرا داریم به خود اونا بدو بیراه میگیم..

      • shervin said

        علی آقا بازم مرسی‌ که وقتتو در اختیار ما گذاشتی .
        کیمیا خانم از شمام ممنونم که بسیار خوبو منطقی‌ صحبت کردی.
        امیدوارم این مشکلات توی پستهای بعدی حل شه واقعا خسته کننده شده.

  11. kimia said

    and I love what you do don’t you know that you’r toxic?!
    I’m aaddicted to you don’t you Know that you’re toxic!
    ای به قربانت شوم عزیزم که هر چقدر میبینمت و هرچقدر به اون صدای قشنگت گوش میدم سیر نمیشم خوشگل خانوم!
    عتشششششششششششقتم!

    ممنون علی جان!

  12. NINI said

    چه با این تیپ خوب و نازش چه وقتایی که ژولی پولیه در همه حال دوست داشتنیه

  13. armin said

    چراپاچه های شلوارش این قدر بلنده ؟

  14. سارا_دارا said

    چقدر شلخته است

    چرا ؟؟؟؟؟؟

  15. noushin said

    مرسی

  16. فلر said

    چه كيف زشتي..چه بلوز زشتي!!! واي شلوارشووووووو!!!

  17. bradley cooper said

    سلام منم جدید اومدم
    بریتنی اسپیرز واقعا» تکته
    واقعا» عالیه خیلی خیلی خوبه
    هیچ خواننده ای رو تو دنیا به اندازه بریتنی دوست ندارم خیلی خیلی باحاله
    بهترین صدا .هیکل.تیپ مال بریتنی
    پرنسس پاپ دیگه ناسلامتی
    بهترینه

بیان دیدگاه