CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

بيانسه نالس حامله است !

Posted by Admin در اکتبر 21, 2010

بيانسه نالس حامله است !

 

بيانسه و شوهرش جي زي در انتظار اولين فرزندشان  !

به گفته ي اينسايدر بيانسه وقتي اين خبر را شنيده به شدت شوكه شده ولي الان آرام شده اس

تبيانسه خيلي شگفت زده و متحير شده از اين خبر ، به گفته منابع  او بچه دوست دارد ولي هنوز براي مادر شدن آمادگي لازم را نداشته.

او مي خواست آلبوم جديدش و تور كنسرت هاي دور دنيايش را به اتمام برساند ولي الان بيانسه  فكر مي كند هديه اي از طرف خداوند بوده است.

دوستان اين زوج، كه در سال 2008 با هم ازدواج كردند از خوشحالي اين زن و شوهر مي گويند و اينكه آنها پدر و مادر فوق العاده اي مي شوند

كوين لاينس دوست صميمي جي زي در اين باره مي گويد : جي هميشه خانواده دوست بوده است و همچنين شوهر و پدر خوبي براي خانواده اش در آينده هم  خواهد بود

سولانگ نالس (خواهر بيانسه) مي گويد: بيانسه قلب  مهربان و زيبايي دارد ، او مادر بزرگي مي شود

 

در سال 2008 بيانسه گفته بود كه براي داشتن بچه آماده نيست

اين هنرمند زيباي 29 ساله گفته : من علاقه مند هستم كه بچه داشته باشم ولي من مثل دخترايي نبودم كه وقتي يك نوزادي را ببينم فورا بگويم منم يك بچه مي خواهم .

ولي وقتي احتمال دارد كه من يك بچه داشته باشم ميتونم تصور كنم که او يك بچه ي  شگفت انگيز مثل خواهر زاده ام  «جولیز»خواهد بود .و من از خدا ممنونم ، جولیز واقعا بچه ي محشري هست و همينطور هم وقت و كار زيادي را مي برد

من هميشه بقيه افراد را در واقعيت و زندگي ديدم بچه دار شدن و من مطمئن هستم  كه هنوز  كاملا آمادگي آن را ندارم

تهیه و ترجمه اختصاصی برای سلب فا توسط : S.P


 

 

21 پاسخ to “بيانسه نالس حامله است !”

  1. درخشنده said

    مبارکش باشه واقعا خیلی زیاد .
    پری جون زدی تو خال عزیزم.
    ممنون

  2. shabnam said

    e!! khob mobarakeshon bashe omidvaram bachashon b beyonse shabih she

  3. kimia said

    الهی خیلی خوشحال شدم!
    مبارکشون باشه من بیانسه رو خیلی دوست دارم!

  4. بابك said

    به جفتشون مي ياد كه پدر و مادر خوبي بشن البته به جي زي بيشتر مي ياد….
    Thnx Bro

    >>>شخصيت يك معلم ، مهم تر از چيزي است كه تدريس مي كند<<<

  5. 100AF said

    vay asheghe beyonceammmmmmmmmmmmmmmmm

    mobarakkkk

  6. hosna said

    akheeeeeeeey
    khoda kone be khodesh bere
    shoharesh ke daghonee..

  7. mm said

    جی زی خیلی زشته خدا کنه به بیانسه بره

  8. vahid said

    هدیه ای از طرف خدا ؟!!!

  9. shaghaiegh said

    مبارکشون باشه
    مطمئنن مامان خوبی میشه

  10. آناهیتا said

    خدا کنه هیکل این یکی مثل ماریا کری نشه !

  11. شبنم said

    چه زاد و ولدی دارن میکنن این سلبریتیها !

  12. sasan said

    بچه خیلی خوبه زحمتاشم شیرینه

  13. Farzaneh said

    چه جالب ….
    بیانسه تو عکس اول هیکلش فوق العاده اس ولی الان جدیدن هیکلش خیلییییییی بهم ریخته … دیگه حاملش چی میخواد بشه خدا میدونه
    هیچ وقت اونطوری که ازش تعریف میکنن به نظر زیبا نیومده
    ولی آهنگا و صداشو دوست دارم
    مرسیییییییی

  14. پونه said

    اولین سلبریتی هست که بدون برنامه قبلی حامله شده و از حاملگیش جا خورده
    مبارکش باشه

  15. Diana said

    عکس اول خوبه
    چ جالب!
    هدیه ای از طرف خداوند!!!!!

  16. MaAarjjjanNn-18 said

    اي جااااانم من عاشقشه بيانسم همه چيش تكه!!

  17. samineh said

    آخی به نظرم پدر و مادر خوبی میشن

    مرسی

  18. Tara said

    من خیلی بیانسه رو دوس داشتم ولی بعد از دیدن موزیک ویدیوی why dont you love me حالم ازش به هم خورد
    ولی همچنان صداش خیلی قشنگه
    آخی بهش میاد پسر بزائه

  19. فلر said

    چه مامان دروغ گوئي داره اين بيانسه!!!!!!

بیان دیدگاه