CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

سلنا گومز در پاریس فرانسه

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 20, 2010

سلنا گومز خواننده و بازیگر 18 ساله برای دیدار با طرفداراش به نزدیکی هتل محل اقامتش در پاریس فرانسه رفته بود سلنا این روزها بخاطرانتشار آلبوم جدیدش بیشتر در سفر هست

25 پاسخ to “سلنا گومز در پاریس فرانسه”

  1. merilaa-20 said

    khub balade nesbat be senesh tip bezane mesle mily nist.kheyli naze

  2. پرگل said

    نازه…فقط همین

  3. amin said

    خيلي ملوسه و نازه از معدود سلباي کم سنيه که سنش بهش ميخوره

  4. kidssilly said

    مرسی…خوب شده اینجا

  5. Tara said

    وااااااااااااااااااااااااای چه خوشششگل شده!
    چه داره دور دنیا رو سفر می کنه خوش به حالششششششششششششششش الان تا حالا دو جا پشت سر هم رفته که من خییییییییییلی خییییییییلی دلم میخواد برم!!
    مامااااان!

  6. پونه said

    من دلم هوای سرد و برف و بوران می خواد
    دلم می خواد لباس های زمستونیمو بپوشم و دماغم مثل دماغ سلنا از سرما یخ کنه و قرمز بشه
    این انتظار زیادیه؟

  7. فریال said

    عاشق فیسشم

    همیشه می خنده اهنگاش رقصش فیلماش همه چیزش فوق العادس

    واقعا هنرمندو با استعداده

  8. @REZ said

    عشقه من بهت بد نگذره؟؟؟؟؟
    خدایش لیاقت بهترینها را داره…..

  9. mm said

    خیلیییییی دوسش دارم
    ممنون

  10. vahid said

    تکراری شده

  11. hosna said

    ey jaaaaaaaaan kocholoye khosh tippe man
    engar onja hava sard shodehaa

  12. Farzaneh said

    دوسش دارممممممممممممممممممممم
    مرسییییییییییییی

  13. aida_sh said

    دوسش دارم نازه

  14. asemaneh86 said

    سلام من تازه اومدم……

  15. samineh said

    دوسش دارم

  16. He-Who-Must-Not-Be-Named said

    جوجوووووووووووو!
    ای جان ای جان!

  17. درخشنده said

    خیلی خیلی خیلی ملوس ونازه و تودل برو…
    من بیسیار میدوستمش …
    ممنون علی جان

  18. کاساندان said

    کلاً بانکمه و دوست داشتنیه و البته باجنبه!

    ممنون

  19. Diana said

    LOVE HER SO MUCH!
    جیگرشو خیلی خانومه…
    خوش بحالش !
    چ زندگی باحالی داره!
    ما دیپلم نگرفته استرس کنکور و دانشگاه!سفر ….
    وای من دلم سرما میخاد!

بیان دیدگاه