CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های کیت هادسون در مراسم بزرگداشت زنان هالیوود مجله Elle

Posted by Admin در اکتبر 19, 2010

عکس های کیت هادسون در مراسم بزرگداشت زنان هالیوود مجله Elle

هفدمین مراسم سالیانه تقدیر از زنان هالیوودی مجله ELLE دیروز در بورلی هیلز لس آنجلس برگزار شد

در این مراسم از سه چهره هالیوودی کیت هادسون ، هیلاری سوانک و گوینت پالترو تقدیر شد

 

کیت هادسون و دایان کراگر

مادر کیت هادسون

کیت هادسون و دوست پسرش

 

42 پاسخ to “عکس های کیت هادسون در مراسم بزرگداشت زنان هالیوود مجله Elle”

  1. Jigar bala said

    به به كفششششششا رووووووووو
    چه خوشگلن!!
    😉
    مرسي

    • Jigar bala said

      لباسش بامزس
      مامانشم تيپش خوبه ولي خيلي پوست بدي داره!!

    • بابك said

      دقت كردي تو 4پست اخير اولي همش . منو ياد ماهان انداختي جاش خاليه…من نفهميدم چي شد كه ماهان ديگه نمي ياد…
      از كيت هادسونم اي بگي نگي خوشم مياد…
      Thnx Bro

      >>>آمده ایم تا زندگی کنیم که قیمتی پیدا کنیم، نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم<<<

    • @REZ said

      ببخشید 1 سوال داشتم کسی Hannah Montana Forever را میشناسه؟؟؟؟؟
      خیلی شبیه مایلی سایرسه

      • Diana said

        سریالیه ک مایلی با بازی درش معروف شده!
        این سیزن آخرشه!
        مایلی توش دو نقش داره!
        یه ستاره تین هانا مونتانا (ک کلاه گیس بلوند میذاره)
        یکی هم مایلی استوارت!(با موهای خودش)
        ک فقط دوستای صمیمیش میدونن ک مایلی همون هانا است.

  2. نگار(bella-2010) said

    خيلي خوشگل شده
    مرسي

  3. hosna said

    lebasesh khaili ba namake khosham miadddd

  4. kidssilly said

    کاش عکس گوئیلت و هیلاریم بود 😦
    مرسی

  5. kimia said

    آخی بامزست!
    انگار خیلی هل شده!

  6. Amir said

    از دایان کروگر خیلی خوشم میاد هیچ وقت فیلم بد ازش ندیدم .. کیتم دوست دارم لباسشم خوبه بهش میاد تا حدودی .

    مرسی مجید

  7. vahid said

    از موهایش خوشمان امد

  8. arash said

    هیچ وقت اینقدر به چشم من خوشگل نیومده بود ….
    به قول وحید به دلمان نشست کرد ….
    میشه اینو با کیم عوض کنم …کیم برو گمشو دیگه نمیخوامت ..
    😀

  9. sahel-girl said

    لباسش خوبه!از رنگ موهاش زیاد خوشم نیومد!

    ممنون

  10. amin said

    اول ميخواستم يه گله گي کنم که منو تحويل نميگيريد.دوما هادسون کابالاس که که دستبند قرمز انداخته؟ سوما گلدي هاون مادرهادسنه؟چهارما ما هم ادميم يکم مارو مثه خودتون بدونيد

    • بابك said

      امين جان برادر شرمنده اگه اينطور فكر مي كني ولي فكر نمي كنم بحث تحويل گرفتن يا نگرفتن كسي باشه مثلا من تو پستي كه گفتي «يكي با اسم من Comment مي ذاره» اومدم جواب بدم ولي ديدم خودت واسه اون امين ديگه كامنت گذاشتي صرف نظر كردم… ولي در كل اينجوري نيس برادر ما بيادتيم ولي خوب بايد بحثش پيش بياد تا بيايم جلو…

      • amin said

        ممنون که ما بياد مايي اون يه نفرم نميدونم کيه خوبه با اواتار ميشه فهميد .خلاصه شايد من توقع بالاس.گفتم شايد حسس ميکنيد تازه وارده ام باهام خودموني نيستيد من از انتقاد و مخالفت باکي ندارم.

      • بابك said

        اونم از بچه هاي سلبه… يا بايد گراواتارت و عوض نكني يا يه Nickname ديگه انتخاب كني تا مجيد ثبتش كنه باز…

        مي بينمت برادر

    • arash said

      پسر خوب تو در قلب ما جا داری اسمت منو یاد یه آدم بزرگ میندازه …خوشحال میشم کامنتهاتو میخونم ..داداش

    • amin said

      فک کنم فهميدم کيو ميگيد؟بنده خدا سرش شلوغ
      همون knock ميگيد

      • ستاره said

        منم خیلی دلم برای نظراش تنگ شده اگه شما باهاش در ارتباطی بهش بگین که یک سر به مابزنه

    • Amir said

      اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو پسر تو چقدر عجولی من یه هفته طول کشید که فقط مجید اسمه منو ثبت کنه .. تازه با هزار تا عددو ارقام که با کسی قاطی نشم .

      این موهارو من تو اسیاب سفید نکردم 😀

  11. پونه said

    کیت هادسون رو خیلی دوست دارم
    ولی صورتش اینجا یه جوریه مثل اینکه گریه کرده باشه نمی دونم چرا این طوری فکر می کنم

  12. آزیتا said

    گلدي هاون، مادر کیت هادسن و همسر کرت راسل رو اینجوری نگاه نکنید…
    توی دهه هفتاد و هشتاد کارگردانا، برای نقشهای دخترای جوان و زیبا و… براش سر و دست می شکستند…
    فیلم «شامپو» که با وارن بیتی بازی کرده آخرشه…
    گلدی، کیت هادسون و دایان کراگر هر سه دوست داشتنی هستند…

  13. sara said

    چهرش اينجا خيلي تغيير كرده . جوون تر شده خيلي .
    در كل بامزست . از سنش خيلي جوونتر مي زنه . خوش به حالش .

  14. shakila said

    لباسش زشته
    +++
    عشق واقعي تنهايي را به يگانگي مبدل مي سازد . اگر ديگري را دوست ميداري
    ، اگر مي خواهي ياريش كني ، كمك كن تا يگانه شود . نه نبايد او را اشباع
    كني .تلاش نكن با حضور خود بگونه اي او را كامل كني . ديگري را كمك كن تا
    يگانه شود . چنان سيراب از وجود خود كه نيازي به حضورتو نباشد.
    +++
    ممنونم.

  15. samineh-20 said

    بد نیست اینجا

    مرسی

  16. mahta said

    wow
    che lebase nazi dare in kait?
    mahshare

  17. baran said

    فکر کنم کیت به موسیقی خیلی علاقه داره ها این دوست جان دومی که متیو بلامی عزیز ما است…
    وای که خوشم میاد از این دایان کراگر عالی بود در دنیای تارانتینو…

  18. Farnaz said

    مامانه کیت همون زنیه که تو آشنایی با مادر هم بازی کرده بود؟

  19. aida.a said

    لباسش سرشونه باحالی داره

بیان دیدگاه