CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

پاریس و نیکی هیلتون در لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 17, 2010

پاریس هیلتون به همراه خواهرش نیکی برای صرف شام به رستورانی در لوس آنجلس رفته بودن

23 پاسخ to “پاریس و نیکی هیلتون در لوس آنجلس”

  1. vahid said

    دیگه خداهم از این بشر ناامید شده

  2. ستاره said

    من با خودم می گفتم بعد از دیپورت شدنش از ژاپن تا چند وقت این بشرو نمی بینیم ولی این انگار خیلی بی رگه
    رو رو برم

  3. فمی said

    خودش، موهاش و لباسش خوشگله اینجا

  4. azi said

    منگول الکی پولدار

  5. kidssilly said

    دارم درمورد پاریس و نففرتم ازش تجدید نظر میکنم 😀

    انقد ادا درنیاری بدک نیستی تو

  6. sahel-girl said

    وای تو موهاتو افشون میکنی دل منو پریشون میکنی!!!!

    ممنون

  7. MaRjAn said

    پارس خوبه موهاش همیشه خوشگلو خوش رنگه و
    خوش تیپه
    ولی خواهرش واقعا اوسگوله

  8. بهاره said

    پاریس داره به 30 سالگی میرسه و همچنان مسیر مشخصی را در پی نگرفته .
    از این کلوب به اون مهمانی ، از این رستوران به اون ساحل و….
    جدا این دختر بهترین فرد ممکنه برای انهدام ثروت خوانواده هیلتونه . اگر وکلا و کارگزارا نباشن تا دارایی های این جناب را سرپرستی کنن واقعا خودش توانایی اداره زندگیشو داره ؟

  9. arash said

    چیزی ندارم که دربارشون بگم ……
    ممنون علی جان

  10. noushin said

    مرسی به نظر من که دختر خوش تیپی من ازش خوشم میاد

  11. razieh said

    من از خواهرش خيلي خوشم مياد بنظر بنظر من عاقل تر از پاريس هستش

  12. درخشنده said

    واقعا سرخوشه به تمام معنا به این میگن …
    واسه خودش دنیایی داره…
    تیپش خوبه هاااااااااا…
    ممنون علی جان

  13. Jigar bala said

    تيپ هر دوتاشون خوبه
    نيكي بهتر از پاريسه!
    مرسي

  14. @REZ said

    من از پاریس بیشتر از کیم خوشم میاد
    پاریس قیافش از همون اول خوب بود…. فقط یکمی الان شیرین میزنه….

  15. پونه said

    درسته که پاریس چهره زیبایی نداره ولی همیشه خوب میکاپ می کنه
    و در انتخاب لباس خیلی خوش سلیقس
    من تا حالا یه لباس زشت و بد فرم تو تنش ندیدم
    هرچی می پوشه شیک و خوشگل هست
    چه لباس های تابستونی چه زمستونی
    تو هر چیزی کم بیاره و عقب بمونه ولی تو تیپ اصلا حرف نداره کارش

  16. kimia said

    ازش بدم نمیاد چند تختش کمه!
    خواهرش از خودش قشنگ تره!

  17. آناهیتا said

    دامن پاریس کثیفه یا مانیتور من؟

  18. ساناز said

    به خاطر جسارت فوق العاده اي كه داره دوسش دارم
    واسه خودش عالمي داره و هيچ چيز براش مهم نيس!كاش يه كم از بيخيالي اونو خدا به من ميداد…
    و مهمتر از همه اينكه تو 99% عكسايي كه ازش ديدم تيپش خوب و شيكه
    ولي نيكي خيلي منطقي تر و مثبت از پاريسه البته هنوز تو كارش موفقيتي نداشته!!!!
    ولي نيكي شبيه پيرزناس!

بیان دیدگاه