CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس های جاستین تیمبرلیک در هالیوود

Posted by Admin در اکتبر 13, 2010

جدیدترین عکس های جاستین تیمبرلیک در هالیوود

جاستین پس از خروج از رستورانی در هالیوود

9 پاسخ to “جدیدترین عکس های جاستین تیمبرلیک در هالیوود”

  1. 100AF said

    eslah kon haraz gahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  2. susan said

    سلام اقای ادمین خسته نباشین
    در تعجب بودم چرا نظرات گاه به گاهی من ثبت نمیشه تا اینکه دیروز جوابتونو در خصوص ثبت نشدن نظرات اولیه بعضی ها رو به یکی از بچه ها خوندم لازمه خدمتتون عرض کنم من از بیننده های قدیمی سایتتونم از زمان دیلی فا ولی خوب هیچوقت به طور مستمر و همیشگی نظر نمیذارم راستشو بخواین الان هم تنها خواهشی که ازتون دارم اینه که لطف کنین فقط یکی از نظرات منو ثبت کن که این ادرس ایمیل من از این قسمت نوشتن نظرات پاک شه که یه وقت یکی بعد من میشینه پشت سیستم ادرس ایمیلمو نبینه لطفا این کارو بکن من قول میدم کلن دیگه هیچوقت برا پستهات نظر نذارم
    اخه یعنی چی که تا یه مدت نظرات رو ثبت نمیکنی شاید یکی من یه بار امشب نظر بذاره بره تا یه ماه دیگه برا یه پست دیگه نظر بنویسه ای ادرس ایمیل لعنتی همین جور باید این پایین باشه اخه؟؟؟؟ شاید هم من بلد نیستم اگه روش دیگه ای برا پاک شدن ایمیلم میدونین لطف کنین بگین دیگه توقع همون یه بار ثبت رو هم ندارم
    باز هم ممنون از لطفتون

  3. آزیتا said

    جاستین، صداش خوبه، بازیگریش ولی بهتر….

  4. vahid said

    کلا دوستش که نمیدارم هیچ ازش بدمان هم میاید

  5. kidssilly said

    مرسی
    زیاد حال نمیکنم با این

  6. @REZ said

    فوق العاده من از این جاستین خوشم میاد خیلی باش میکنم حس میکنم خیلی زرنگه ……

  7. mehdyfesghely said

    man ghablan khosham miumad aash vali az vaghty fahmidam ba tarfdarash khub raftar nemikone khosham nemiad azash, hamkari ba modonna baes shod karesh bishtar az ghabl begireh

  8. درخشنده said

    خیلی باحاله این جاستین خوشمان می اید ازش …
    ممنون

بیان دیدگاه