CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای روز سلبریتیها

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 9, 2010

آدام لمبرت

دوستای خوبم این پست آخرین پست من هست در این هفته دارم میرم سفر یه چند روزی نیستم ایشااله از جمعه ی یعنی 6 روز دیگه آپدیت میکنم از فردا دوباره خود مجید عزیز آپدیت میکنه دلم براتون خیلی تنگ میشه چون واقعا تک تکتونو دوست دارم درسته ندیدمتون ولی واقعا همتونو دوست دارم و برام خیلی مهم و عزیز هستین مجید هم که جای خود داره هوای سایتو داشته باشین خداحافظ تا سلام دوباره دوست دار شما علی یزدانی جو

هایدی کلوم

هوگ جکمن

جانت جکسون

جنیفر هادسون

جوئل مادون و دخترش

کیت وینسلت

نیکول کیدمن و همسرش

ریس ویترسپون

ریانا

سارا جسیکا پارکر

51 پاسخ to “جدیدترین عکسهای روز سلبریتیها”

  1. درخشنده said

    وای این پستتون رو خیلی دوس دارم.
    ریانا اینجا بدنشده نسبت به گذشته …عجیبه از قرمزی…
    نیکول و شوهرشم میدوستم البته شوهرش همچنان نچسبه…
    هایدی عزیزم چه ناز میخنده باحال شده…
    ریس خیلی خوشتیپ شده واقعا 20…
    کیت هم عشقه درحال گردش با دخمله نازش…
    جوئل دخترش چه ملوسه میدوستمش خیلی جیگره…اون خالکوبیا چیه اه اه …
    علی جون دل ماهم برات خیلی تنگ میشه ممنون از زحماتت دوستم.موفق باشی

  2. shima-18 said

    این پست واقعا پست عالییه من خیلی دوست دارم..
    امیدوارم که سفر خوبی ذاشته باشی..
    از ادام لمبرت خیلی بدم میاد ولی اهنگاش رو دوست دارم
    هایدی رو خیلی دوست دارم ولی اینجا خیلی زشت افتاده..
    هوگ جکمن رو هم خیلی از بازیش خوشم میاد خیلی هم جذابه..
    جنت رو اصلا دوسش ندارم ولی خیلی شبیهه برادرشه..
    کیت و ریس و سارا هم خیلی عالی شدن..
    ریانا هم که مارو با این موهاش کشت لباسش ولی خوشگله..
    برای بقیه هم نظری ندارم..
    مرسی

  3. rokhsarak said

    دختر جوئل مادون چه نازه

  4. shakila said

    ممنونم علی اقا بابت زحمتاتون
    ما هم دلمون خیلی براتون تنگ میشه
    ایشالاه خیلی بهتون خوش بگذره
    موفق باشید.

  5. آزیتا said

    آدام لمبرت: پیش به سوی نسل جدید موسیقی…
    هایدی، خوش اندام خوش اندامها….
    هیو جکمن، عشقی دست نیافتنی و ….
    جانت جکسون عزیز، تداعی کننده مایکل جکسونی که دیگه تکرار نمی شه…. (چقدر نبودش برام سخته و هنوز باور نکردم…)
    جنیفر هادسون، عزیزم…. بعد از اون اسکار که براش خوش یومن نبود و خانواده اش (مادر و برادرش فکر می کنم) رو توی یه جنایت از دست دارد، خوشحالم که دوباره شاد می بینمش، دختران رویایی، عالی بود….
    دختر نیکول ریچی، خیلی ناز و تودلبرو شده….
    دختر تپل مپل کیت، و خودش دوست داشتنی و هنرمند…
    نیکول کیدمن عزیز و همسر گرامی، به دور از همه هیاهو و حاشیه ها شاد….
    ریس ویترسپون، کارنامه ای پر بار و پر اعتبار و….
    ریانا، یکی از خوش صدا و خوش اندام….
    سارا جسیکا پارکر، همیشه شاد و فعال….
    .
    .
    علی جان مسافرت خوش بگذره…
    این مدت هم خیلی تلاش کردی و متشکرم بسیار…

    • پونه said

      آزیتا جان تمام و کمال با کامنتت موافقم
      همه چیز رو خیلی خوب گفتی نظر من هم همینه
      فقط تو عکس جانت جکسون اون موجود عجیبو غریب که سمت چپ عکس خیلی باحاله!!!

    • پونه said

      خصوصا با اون قسمتی که راجع به آدام گفته بودی
      خیلی موافقم چون من هم آدام رو خیلی دوست دارم

    • Jigar Bala said

      آزيتاي عزيزم
      مثل هميشه با كامنت زيبات شديداً موافقم
      خيلي با كامنتاي قشنگت خوشحالمون مي كني
      از ته قلبم ميگم كه كامنتاتو خيليييييييي دوس دارم
      و هميشه مورد تائيد من هست دوست گلم
      اميدوارم هميشه موفق باشي…

      • آزیتا said

        عسلم، تو خیلی لطف داری….
        دوستی با تو برام فراتر از این سایته…
        دوست خوبم، همیشه موفقیتت رو می خوام…

  6. mm said

    خیلی ممنون
    سفر خوش بگذره خسته نباشید

  7. kidssilly said

    از آدام متنففففرم…آدم کثیییفیه

    جتن جکسون و دوس دارم

    کیت چه پههن شده اینجا!!

    نیکول کیدمن انگار حنا زده به سرش 😀 جیگررر منه

    مرسی

    • kidssilly said

      یه پست به اسم بای بای میذاشتین
      چی بود اون وسط 😀

      مرسی از زحماتتون…از وقتی شماهم همکاری میکنید سایت باحالتر شده
      بای بای

  8. sahel-girl said

    واییییییییییییییی ادام عشق من!!خیلی دوسش دارم!!
    یه مرد کاملا جذاب هوگ جکمن!!!
    خیلی ریس شیک شده دوسش دارم!!
    خوش بگذره رفیق علی!

    با سپاس فراوان

  9. kimia said

    علی جان خیلی ممنون!
    دل به دل راه داره منم با اینکه ندیدمتون همتون رو دوست دارم!
    سفر خوش بگذره!
    منتظرت هستیم!

  10. melisa said

    jackmano eshgh as

  11. Jigar Bala said

    علي جان دلمون خيلي واسه پستاي قشنگت تنگ ميشه
    اميدوارم زود تر برگردي

    • درخشنده said

      دل ما هم هی واسه ی شما جیگربلای عسل تنگ میشه خیلی هم تنگ میشه.

      • Jigar Bala said

        مرسسسسسسيييييي گلم قربونت عزيزم خيلي لطف داري درخشنده جونم
        من هميشه به سايت سر مي زنم و كامنتاي قشنگ همتونو ميخونم
        دل منم خيلي واستون تنگ ميشه…
        سعي مي كنم از اين به بعد بيشتر كامنت بزارم چون دلم خيلي تنگوليده
        مرسي كه به يادمي دوست مهربونممممممم

    • مونا68 said

      عسلیییییییییییی دلم واست یه ذره شده ابجیییییی!!!!!!!

      • Jigar Bala said

        منم همين طور عزيييييييييزمممممم
        منم خيلي دلم واست تنگ شدهههههه
        آبجي گلم دلم واست يه ذره شده بود…
        بوووووووووووس

      • آزیتا said

        مونا جون، عزیزم، توی آخرین پستی که اومدی برات یه کامنت گذاشتم….
        تو هم گرفتار درسی و کمتر می یایی….
        برای تو هم آرزوی موفقیت می کنم….

      • مونا68 said

        ممنونم ازیتا جان شما خیلی لطف داری به من دیگه یونی شروع شده کمتر وقت میکنم نظر بزارم
        خیلی خیلی ممنونم که به یادمی خیلی باعث افتخاره که شما به یادم بودید

  12. fariba said

    مرسی علی آقا…

  13. vahid said

    خوبها : هایدی و کیت و نیکول و علی یزدانجو
    بدها : بقیه اشون

  14. samineh said

    دختر جوئل چه نازه
    ریانا خوب شده چه عجب
    از آدام لمبرت متاسفم
    لباس ریس قشنگه

    مرسی

  15. مونا68 said

    علی جون ممنون بابت زحماتت
    ایشالا سفر بهت خوش بگزره با نیروی مضاعف برگردی
    مرسی

  16. mahta said

    ali budan

  17. فمی said

    علی جون خسته نباشی. این مدت خیلی زحمت کشیدی 🙂

    سارا جسیکا پارکر زیبا نیس ولی خوب به دل آدم میشینه. لباساشم خیلی عالیه

  18. @REZ said

    علی حداقل ی پست از INNA میزاشتی و میرفتی …به هر حال بهت خوش بگذره….

  19. ویکتوریا said

    -هایدی چرا اینطوریه !شبیه عقب مونده هاست
    عاشق نیکول کیدمنم زن خانواده دوستی
    جکمن بازیگر فوق العاده ای
    واما
    زشششششششششششششششششششششششششششترینننننننننننن موجود دنییییییییییییا
    سارا جسیکا پارکر نچسب ترین بشر روی زمین

  20. MaRjAn said

    ریانا جیگرتر از همیشه

  21. NINI said

    واقعا ریانا بیلبورده تیپ و لباس و قیافه اش خیلی خوبه

  22. ساحل said

    هیو جکمن عشق است

  23. moon said

    خیلی ممنون علی آقا با این پست های قشنگتون.
    خوش بگذره.

  24. noushin said

    مرسی

  25. فهیمه (Nicolefan1) said

    آخ جون نیکول عزیزم
    خییییییییییییییییییییلی دوست دارم
    کلمات از بیان علاقه ام بهش قاصرن
    منتظر اکران ربیت هول فیلم جدیدتم
    فدات بشم که همیشه تیپ های ساده میزنی
    از بقیه هم کیت وینسلت رو دوست دارم عالیه

    مرررررررررررررسی

  26. aida.a said

    ای ول جکمن عزیز

  27. فلر said

    اين هايدي روز بروز داره زشت تر مي شه اي ي ي

  28. سما said

    مرسی علی عالی بود
    خوش بگذره(((( خوشششششششششششششش به حالت)))))))

  29. Amir said

    با 90% اهنگای آدام حال میکنم .. ولی اگه مطمئن شم که گیه دیگه ادمم حسابش نمیکنم .

    علی دمت گرم

  30. سارا_دارا said

    علی ممنون

    بهت خوش بگذره

  31. Juliet said

    هیو جکمن مثل همیشه جذاب!آدام هم همینطور ولی اون مرتیکه کیه آدام دستشو انداخته دور گردنش حالم بد شد!!!

بیان دیدگاه