CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

دانلود سینگل جدید و بسیار زیبای Speak Now از تیلور سوئیفت

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 5, 2010

دانلود سینگل جدید و بسیار زیبای Speak Now از تیلور سوئیفت

Speak Now نام آلبوم جدید تیلور هم هست که حدود 20 روز دیگه منتشر میشه در تاریخ 25 اکتبر
کاور منتشر شده از آلبوم هم می تونید در ادامه مطلب ببینید
اولین سینگل این آلبوم که ویدئوشم حدود 40 روز پیش پخش شد Mine بود
لینک دانلود موزیک

15 پاسخ to “دانلود سینگل جدید و بسیار زیبای Speak Now از تیلور سوئیفت”

  1. درخشنده said

    وای دمت گرم علی جان عالی.
    واقعا خسته نباشی مرسییییییییییییی عزیزم.

  2. مونا68 said

    ووووووااااااایییییی عشقم تیلور
    حیف که اینترنتم زغالیه وگرنه دانلود میکردم
    مرسی علی اقا خیلی گلی

  3. tarsa said

    من نمی تونم دانلودش کنم

  4. melika said

    eyval dastet dard nakone postat alie makhsosan in yeki
    ishala bara albume brit post bezari 😀 hmmm

  5. MaRjAn said

    الان دانلووود میکنم
    مرسی

  6. Amir said

    بدک نبود ولی در کل بدرده هم سناش میخوره .. اما من از شخصیت و سادگیش خیلی خوشم میاد , همینطور استعدادش .

  7. kimia said

    خیلی با آهنگاش حال نمیکنم!

  8. شقایق said

    دوست داشتنیه

  9. پونه said

    خیلی تیلور رو دوست دارم
    از اون بیشتر این مدل پست ها رو دوست می دارم

  10. vahid said

    دوستش نمیدارم ولی علی ممنون

  11. گلگيسو said

    عكسش البومش جالبه
    از تيلور خوشم مياد. دختر خوبي هست. صداش هم خوبه
    مرسي از اينكه لينك دانلود رو گذاشتي.

  12. samineh said

    صدا نداره به نظرم اما خودش دختر خوبیه
    مرسی

  13. mm said

    مرسی علی جان
    خسته نباشید

بیان دیدگاه