CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای داکوتا فانینگ در فرودگاه Lax لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 4, 2010

جدیدترین عکسهای داکوتا فانینگ بازیگر 16 ساله در فرودگاه Lax لوس آنجلس

23 پاسخ to “جدیدترین عکسهای داکوتا فانینگ در فرودگاه Lax لوس آنجلس”

  1. پونه said

    واقعا موهاش بدرنگه

  2. Ela said

    اينا همچين خودشونو درست ميكنن كه وقتي آدم ميبينه ميگه 30 سالش هست.
    عجب هنر هايي دارن ايول

  3. sahel-girl said

    وایییییی این رنگ رو اعصابه چرا همه میرن موهاشونو زرد میکنن!

    ممنون

  4. شبنم said

    وای چقدر موهاش بد رنگه . تیپش هم خیلی ناجوره . داکوتا مادر من دوستت دارم این طوری نگرد دیگه خوب ؟

  5. الهام said

    قیافه شیطونی داره

  6. Dorsa said

    من و این همسنیم تقریبا

    بعد این کجا و ما کجا

    خدایی اگه من جای این بودم چه تیپایی می زدمیا موهامو شبیهه این دختر ترشیده ها درست نمی کردم
    منظورم این نیست که مثلا شینیون کنه ولی می تونه کیوت تر تیپ و موهاش باشه
    بچه بود بیشتر دوسش داشتم

  7. samineh said

    چقدر بدسلیقه هم تو رنگ مو هم تو لباس پوشیدن.
    چقدر با گریم قشنگ تر میشه اینجوری خیلی یخه

    مرسی

  8. سما said

    فقط موهاش به چشم میاد
    خیلی بدرنگه
    خییییلی

  9. Nafiseh said

    واقعا هرچی از اعتماد به نفس این موجود زرد بگم کم گفتم!!!

  10. درخشنده said

    خیلی ضایع ست هم تیپش هم رنگه موهاش هم قیافش …
    اصلا بهش نمیخوره 16 سالش باشه اینا چرا این جوری درست میکنن خودشون رو….
    ممنون علی

  11. merilaa said

    shekle meymune!baziyashun kheyli bad salighan

  12. vahid said

    ده سال دیگه اگه خوشکل بشی در موردت نظر میدم

  13. mm said

    بچه بود بامزه بود

  14. آتریسا said

    good

  15. laleh said

    بازيگر فوق العاده ايه

  16. kimia said

    چقدر قیافش آشناست یادم نمیاد کجا دیدمش!

  17. sahar said

    نميشناسمش!

  18. noushin said

    مرسی

  19. نرگس said

    این که بیشتر از 30 سالشه …

بیان دیدگاه