CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های جالب و خاص از زندگی خصوصی کیتی پری و شوهرش راسل برند

Posted by Admin در اکتبر 3, 2010

عکس های جالب و خاص از زندگی خصوصی کتی پری و شوهرش راسل برند

مجموعه عکس های جالب از تویتر کیتی پری خواننده 26 ساله آمریکایی

کیتی پری در حال حاضر از موفق ترین خوانندگان آمریکایی است او با راسل برند کمدین 35 ساله انگلیسی اوایل همین سال میلادی ازدواج کرد

33 پاسخ to “عکس های جالب و خاص از زندگی خصوصی کیتی پری و شوهرش راسل برند”

  1. شقایق said

    مرسی خیلی جالب بود کیتی خیلی باحاله خیلی ام سرخوش دوسش دارم کاراش هم خیلی قشنگ اند

  2. arash said

    من از اولش هم میدونستم راسل مرد نیست …حرکاتش مشکوک بود …
    حالا این وسط پیدا کنید پرتقال فروش را …

  3. Ela said

    خدا به مادر راسل رحم كرد كه بچه اش پسر شد
    اگر دختر ميشد تو خونه ميموند بعد بايد به همون پرتقال فروش پول ميدادن بيايد دخترمونو بگيريد!!!!!!!!!!
    مرسي جالب بود

  4. sahel-girl said

    این راسل بیچاره عقده عروس شدن داشت!!!
    جالب بود!

    ممنون

  5. sara said

    جفتشون يه جورايي مشنگ ميزنن.خدا در و تخته رو خوب به هم جور كرده.

  6. arash said

    من که میگم پسر نیست …اگه ریششو بزنه و یه دستی هم به سر وصورتش بکشه از کتی هم جیگر تر میشه
    فقط یه سوال این وسط پیش میاد که نمیشه پرسید …

  7. سما said

    کلاه گیساشو به شوهرشم تحمیل می کنه
    عکس 5 خیلی نازه

    جالب بود مرسی

  8. vahid said

    جفتشون تعطیلن

  9. مونا68 said

    خیلی عکسای جالب و جدیدی بودن کتی هنرمنده خوب و با استعدادیه من که خیلی دوسش دارم
    مرسی

  10. mm said

    کیتی رو خیلی دوست دارم
    تو عکس اخری پسره مثل منگلاس
    از این به بعد یادم باشه تو توییتر عکسارو نگاه کنم جالبن
    مرسییییییییی

  11. مهفام said

    چه عکسای بامزه ای بود – چقدر کتی پری شبیه الهام چرخنده است (البته کتی خشگل تره)

  12. پریا said

    جفتشون چندشن

  13. پرنيان said

    مررسي عكسهاي جالبي بودن…خيلي خوبه كه آدم معروف عكس هاي شخصيشو هم مي ذاره واسه طرفداراش……يجور حالت صميمي بودن با فناشونه
    زوج خوب و بي حاشيه اي هستن…راسل خيلي داغونه نمي دونم اينا چجوري عاشق هم شدن

  14. sAnAz said

    خدا در و تخته رو خوب با هم جور کرده
    جفتشون مشنگ مي زنن

  15. Melina said

    heif ke duste rihannai vagarna …
    vali khodai cheshash kheili khoshgheleeeeeeeee

  16. درخشنده said

    واقعا عکسای جالب و باحالی بود چقدر این دوتا بهم میان هردوشون سرخوشن وبامزن.
    کتی رو دوس دارم اما راسل نچ خیلی داغونه.
    ممنون ادمین جان

  17. fariba said

    زشتای مسخره

  18. kimia said

    عکسای جابی بود!
    کتی رو خیلی دوست دارم!
    به هم میان!

  19. ROSE said

    ممنون

  20. aida.a said

    بدم میاد ازش قراضه است

  21. نرگس said

    زیادی شاده …

  22. لالی said

    جالب بود،زندگیه شادی دارن.ایشالا که همیشه همینجور بمونن.

  23. samineh said

    چه اتاق شلخته ای
    این دوتا رسما تعطیلن
    من نمیدونم بچه اینا چی می خواد از آب دربیاد خدا رحم کنه

    مرسی

  24. Reza_R said

    کتی صداش خیلی خوبه
    ازآلبوم آخرشم خیلی خوشم اومد

    ممنون

  25. NINI said

    زندگی کردن با یه کمدین باید خیلی جالب باشه
    خوشم اومد ازشون تاحالا کتی پری رواینجوری تصور نکرده بودم رهاست و این عالیه

  26. noushin said

    مرسی

  27. kidssilly said

    من اینارو ندیدم چرا؟؟
    خییلی مسخره بود ولی

بیان دیدگاه