CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای لیدی گاگا در لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 3, 2010

لیدی گاگا خواننده 24 ساله به تئاتری به اسم We Are Plastic Ono Band در لوس آنجلس رفته بود

44 پاسخ to “جدیدترین عکسهای لیدی گاگا در لوس آنجلس”

  1. jigar bala said

    عاشقتممممممممم ليدي جووووووووون
    تو تكي بي نظيري حرف نداري
    صدات بيسته!!!معركس
    مرسي

    • @REZ said

      ایول بلاخره یکی هم مثل من پیدا شد که از این هنرمند تعریف کنه!!!!

      • kimia said

        خیلیا ازش تعریف میکنن!

      • jigar bala said

        من واقعاً ليديو دوس دارم
        ويديو هاش آهنگاش و صداش بي نظيره
        توي MTV جايزه هايي كه برد واقعاً حقش بود!!
        حرف نداره كاراش تكه

      • @REZ said

        اخه نظر کسی ثبات نداره اگه از کسی بد بگی همه بد میگن

        لیدی همه چیزش تکه

        معیار های همه بر اثر قیافه و تیپه ولی کسی زیاد به هنر طرف توجه نداره

      • kimia said

        آره خب منم دقت کردم معمولا اولین نظر که منفی باشه اکثر نظرات منفی میشن!
        ولی خب درباره ی هنر تا هنر چی باشه!
        اگر صداست که من خودمم خیلی صدای لیدی گاگا رو دوست دارم!ولی مثلا طرز لباس پوشیدنش و … به نظرم هنر نیست!

      • shervin said

        daghighan reza jan manam asheghe Sedasham..
        vaghean padidast in khanoome lady gaga.
        Clipash aliiiiiiiiye ..khob bikhod nist ke har sal VMA O Drooooo mikone.
        hala khob chehrasht doroste ziyad tarifi nadare vali karash Marekaaaaast.

      • پونه said

        بابا من خیلی وقته تو این سایت دارم میگم لیدی یه هنرمند واقعی هست
        منتها هیچکی تحویل نمی گرفت و مخالفت می کردن
        و دائم می گفتن دوانه هست و از این حرفها
        من عاشق لیدی گاگا هستم
        و کاراشو خیلی دوست دارم
        حتی از این ظاهر متفاوتش هم خوشم میاد
        اون همه چیش منحصر به فرد
        از هنرش گرفته تا ظاهرش

  2. kimia said

    لباسش نسبت به همیشه عادی تره!
    صداش رو دوست می دارم!

  3. نگار(bella-2010) said

    يعني ما يه بارم نميتونيم ارزو داشته باشيم كه اينو با لباس عادي ببينيم ؟
    تيپاش معركه است اما خيلي دوست دارم يه دور ساده بپوشه ببينيم چي ميشه

  4. mm said

    استعداد لیدی غیر قابل انکاره
    صداش عالیه اهنگا و کلیپاشم حرف نداره
    تیپاشم جالبه

  5. vahid said

    متفاوت بودن خوبه ولی نه اینکه…

  6. aida.a said

    نازی لیدی گاگا
    ممنون

  7. بهاره-18 said

    اینجا و با این لباس و مدل مو بیشتر از اینکه مثل خودش باشه مثل شر (cher)شده. شر هم اونزمان در کنسرت هاش از تیپ های اینطوری استفاده میکرد .
    لیدی گاگا بعد از چند سالی یک تنوعی به اونچه که جلوی چشم مردمه داده و با این ظاهر و تیپ ها و لباس های » متفاوت » به شهرت رسیده . کنجکاوم بدونم عمر این شهرت تا کی هست و مردم کی از این یکی هم خسته میشوند .

    • سما said

      درسته شبیه شر شده اینجا
      لباس شر وقتی داشت جایزه لیدی گاگا رو میداد همین تازگیا تقریبا همین بود

      اما صدای هر دو عالیه
      واسه شر همون یه دونه آهنگ Do You Believe In Life After Love کافیه که واسه همیشه تو ذهنا بمونه حالا با هر لباسی
      واسه لیدی گاگا هم همینطوره
      صداش انقد خوب هست که فراموش نشه وگرنه از این لباسا خیلیا پوشیدن و نموندن

      • آزیتا said

        سما، مرسی عزیزم…
        با همه چیزای که در مورد لیدی گاگا و شر گفتی موافقم
        شر رو خیلی خیلی دوست دارم.
        هم ظاهرش، هم صداش، و هم بازیگریش رو…
        چقدر خوب گفتی من عاشق آهنگ Do You Believe In Life After Love هستم.
        .
        .
        ممنون علی جان…

      • سما said

        خواهش میکنم آزیتا جون به نظر منم اون آهنگ یه شاهکاره

    • بهاره said

      در یادها باقی ماندن با سوپر استار ماندن کاملا متفاوته….شر با صدایی قرص و محکم مدت زیادی در اوج ماند و با بالاتر رفتن سنش مشمول گذر زمان و تغییر نسل ها شد ، در مورد لیدی گاگا باید دید عمر فوق ستاره ماندش چقدره….من خودم نظر خاصی نمیدم ولی کنجکاوانه به انتظار مینشینم .

  8. ROSE said

    مثل هميشه متفاوت
    ممنون
    صداشو دوست دارم

  9. arash said

    خدایا همه مریضای اسلام و شفا بده …(چه ربطی داشت )

  10. samineh said

    ازین مدل لباس پوشیدنش اصلا خوشم نمیاد انگار همش مایو تن آدمه

    مرسی

  11. پرنيان said

    خوبه كه ايشون متفاوت هستن….ولي وحشتناكه….خيلي بيريخته…چه لباس مسخره اي هم پوشيده
    قيافشو مي بينم بدم مياد ازش با اون ويدئو كليپاش….ولي آهنگاش واقعا خوبن…..

  12. درخشنده said

    من چندشم میشه هروقت اینو میبینم این لباسشم داغونه کلا داغونه…
    ممنون علی جان

  13. baran said

    نمی دونم لباس رسمی برای شما تعریف شده اصن!

  14. parvane said

    i love lady gaga
    she is miiiiine
    😉

    • Ela said

      چون ديدم دوستش داري گفتم واست اينو بزارم
      اون در yonkers,newyork به دنيا اومد و بزرگترين فرزند والدين ايتاليايي-آمريكاييشه.اسم پدرش joseph germanotha و مادرش cynthia ست.در يازده سالگي به مدرسهJuilliard School در منهتن رفت.گاگا از سن 4 سالگي نواختن پيانو رو ياد گرفت.در سن 13 سالگي اولين آهنگشو نوشت.در 14 سالگي اجرا در open mic رو شروع كرد.

      در سن 17 سالگي موفق به ورود در Tisch School of the Arts دانشگاه نيويورك شد كه در اونجا رشته موسيقي ميخوند.

      گاگا در سن 19 سالگي وارد كمپاني def jam records شد و اين وقتي اتفاق افتاد كه L. A. ReidL خووندن اونو در تالار ورودي دفترش شنيد.به هرحال گاگا گفت كه L. A. Reid هيچ وقت با اون ملاقات نكرد و بعد از 3 ماه گاگا از def jam اخراج شد.اون از خونه ي پدر و مادرش رفت تا در كلاب Lower East Side با گروه هاي Mackin Pulsifer و SGBand اجرا كنه.گاگا تمركز روي پاپ موزيك رو انتخاب و شروع به مصرف مواد و اجراي burlesque shows كرد.گاگا گفت كه پدرش براي چند ماه نمي تونست به اون نگاه كنه.

  15. shahin said

    یادمه اولا که اینجا از گاگا کامنت میزاشتم به جز خودم همه بدو بیرا میگفتن بهش ولی الان…
    این همون لباسیه که واسه فتو شوتایه v magazine پوشیده بود.تیپش باحاله….

  16. فمی said

    من اولین باری که اینو دیدم لباسش ناجور بود.. آخرین باریم که می بینم ناجوره

  17. laleh said

    كهير
    چندش
    بي ريخت
    ضايع
    بي كلاس
    بي شخصيت
    بي اتيكت
    بي ريخت
    .
    .
    و خيلي چيزهاي ديگه
    خيلي برازدنشه

  18. Fereshteh said

    خوشگله اگه دیوونه بازی در نیاره

  19. آتریسا said

    good

  20. ویکتوریا said

    این بشر شفا ناپذیره

  21. المیرا said

    خیلی خوشم میاد ازش تکه
    هم قیافه هم تیپ هم صدا

  22. Ninas said

    این سیستم امتیاز دهی به نظرات چی شده؟!

  23. فلر said

    حرف نداره

  24. noushin said

    من که ازش خوشم میاد به نظر منم منحصر به فرده

  25. mehdyfesghely said

    in yoko zane jan lenone na? bavaram neishe ba inam ax endakhteh

بیان دیدگاه