CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

آوریل لاوین تولد 26 سالگیش رو در لاس وگاس جشن گرفت

Posted by Ali Yazdanijoo در اکتبر 3, 2010

آوریل لاوین خواننده به مناسبت جشن تولد 26 سالگیش تولد خودشو در کنار دوستانش در لاس وگاس جشن گرفت

27 پاسخ to “آوریل لاوین تولد 26 سالگیش رو در لاس وگاس جشن گرفت”

  1. jigar bala said

    خيلي ريزه ميزه و بانمكه
    خوشم مياد ازش صداشم بامزس
    موهاش خيلي باحاله دوس دارمممممم
    در كل جيگيليه
    تولدش مبارك
    مرسي

  2. kimia said

    ممنون بامزست ولی از سبک آهنگاش خیلی خوشم نمیاد!

  3. sAnAz said

    تولدت مبارک
    هميشه خوش باشي

  4. rokhsarak said

    خيلي بانمكه.دوستش می دارم

  5. mm said

    مبارک باشه
    با اهنگا و صداش زیاد حال نمیکنم

  6. vahid said

    مقادیری لوس شده

  7. نرگس said

    سن و قیافه اش به هم میاد …

  8. ROSE said

    چه جشن تولد باحالي
    صورت بانمكي داره فقط وقتي ميخنده دندوناي نيشش بدجوري ميزنه بيرون

  9. لالی said

    مبارک باشه!وای چه کیکه زشتی،از اون آبنباتا می خواااااااااااام.خیلی لوسه.خیلی

  10. samineh said

    چه خوشحال! آقاشون کو؟

    مرسی

  11. Dorsa said

    عاشقشششششششششششششم

    روانی اهنگاشمممممممم

    نافرم با استیل خودش و اننگاش و متنشون حال می کنم

    با هر کدوم از اهنگاش یه خاطره دارم

  12. پرنيان said

    آخي چه زود بزرگ شد…..26!! همين ديروز 18 سالش بود….
    جالبه بيشتر سلبريتي ها تو همين مكان تولد مي گيرن
    اون خانم هاي زيبا در عكس آخر چي ميگن اون وسط

  13. مونا68-18 said

    اخییییییییی تفلدش مبارک باشه خیلی نازه من که خییلی دوسش دارم
    موهاش هم خیلی خوشگله
    فکر کردم خانواده کارداشیانا هم باشن ولی انگار نبودن خدا رو شکر

  14. درخشنده said

    خیلی لوسه
    اصلا بهش نمیخوره 26 سالش باشه
    زبونتو…
    ممنون

  15. sahel-girl said

    خیلی دوسش دارم!!! یه جورایی emoمیزنه!!!!!

    ممنون

  16. sahel-girl said

    خیلی دوسش دارم!یه جورایی emoمیزنه!!!!

    ممنون

  17. melisa said

    eradate khasi nesbat be eskelet dare

  18. parvane said

    جییگررر
    تولدت مبارک
    همه چیشو قبول دارم

  19. پونه said

    بیشتر از اینکه از خودش خوشم بیاد
    سبک موزیکش رو خیلی می پسندم
    سبکش متناسب با صدا و استایلش هست و بهش میاد
    ولی یه چهره مغرور و اخمو داره

  20. laleh said

    خيلي باحاله

  21. المیرا said

    آهنگاش سرمو درد میاره
    عصبی میشم … عجب جای توپی تولد گرفته
    منظره عالی

  22. فلر-18 said

    اصلا از صداش خوشم نمي آد

  23. ساناز said

    واااااااااااي عجب تولدي بوده
    جام خاليه اونجا!!!!!!!!!!!!!!!!
    چرا ما اينجا نميتونيم تولد اينجوري بگيريم آخه!!اه حسوديم شد واقعا!!!!!!!!!!!!!!

  24. sami said

    kheili maskharas ke bad az inke Lindsay tavalodesho parsal inja geref hame az un moghe inja migiran
    asan khosham naimad
    tavalodaye injam tekrari shode ye zare a zkhodeshoon khalaghiat dar nemikonan

بیان دیدگاه