CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

دانلود موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای Loca از Shakira به همراه Dizzee Rascal

Posted by Ali Yazdanijoo در سپتامبر 29, 2010

دانلود موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای Loca از Shakira به همراه Dizzee Rascal


http://www.mediafire.com/?c966781gvlmr0lw

کیفیتش خیلی خوبه حجمشم 141 هست

33 پاسخ to “دانلود موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای Loca از Shakira به همراه Dizzee Rascal”

  1. shervin said

    besiyar aliiiiiii…Mrcc

  2. merilaa said

    bayad ghashang bashe.mamnun

  3. SaDaF said

    هم از خودش خوشم مي ياد

    هم از كاراش

  4. vahid said

    ایول به امکانات جدید سایت
    علی جون خسته نبا

  5. پونه said

    مرسی از این پست
    من عاشق این پست هائی هستم که موزیک و موزیک ویدئو معرفی می کنه
    و لینک دانلودش رو هم میذاره
    ممنونم

  6. مهتا said

    من صوتيشو گوش كردم خيلي قشنگه

  7. Ela said

    شكيرا هميشه يه كنترل خاص و خوبي رو كاراش داره
    خيلي آهنگ قشنگي هست تيپ آهنگاي برزيلي البته خودش هم كلمبيايي ديگه
    صداي غليظ و قشنگي هم داره
    در كل آهنگهاي برزيلي و اسپانيايي به نظر من حرف نداره
    بسيار متشكرم

  8. مونا68 said

    سلااااااااااااااااااااااااااااااام
    کارای شکیرا که عالیه ولی من هنوز ندیدم
    مرسی علی اقا

  9. baran said

    خیلی هم ممنون…

  10. parvane said

    شکیرا رو خیییلی دوس دارم!ممنون از لینک
    چه خوشگله
    مدل موهاشو باحاله

  11. درخشنده said

    وای شکیرا خیلی خوشگله.
    ممنون علی جان.

  12. mahsa said

    دوستش دارم .مثل همیشه شاد وشیک

  13. نرگس said

    مرسی …

  14. آزاده said

    عالی بود متفاوت و صمیمی
    ممنون از شما با این ویدئو با کیفیتتون ….

  15. shadi said

    برای من بزرگترین معجزه همین است که تو وجود دارم .
    گر مدیر بودم یکی از شرایط ثبت نام را عشق به تو میگذاشتم،
    اگر دبیر ریاضی بودم عشقم را با عشقت جمع میکردم،
    اگر معمار بودم قصری از عشقت میساختم،
    اگر سارق بودم فقط عشقت را میدزدیدم،
    اگر بیمار بودم فقط شربت عشقت را مینوشیدم،
    اگر درجه دار بودم فقط به عشق تو سلام میدادم،
    اگر خلبان بودم در آسمان عشقت پرواز میکردم،
    اگر دبیر ورزش بودم به بچه ها میگفتم با عشقت نرمش کنید،
    اگر خواننده بودم فقط از عشق تو میخواندم
    و اگر………..

    همیشه صداش قشنگه
    همیشه دوستداشتنیه
    همیشه خوشگله
    همیشه هم دوسش دارم

    ممنونم بابت عکسها و لینک اهنگ عالی
    شکیرا بینظیره
    خسته نباشید

  16. بابك said

    صداش خيلي خاصه .جام جهاني تموم شد ولي ما هنوز تو Waka Waka مونديم.
    Thnx Bro

    >>>کاش کوچیک بودیم، وقتی کوچیک بودیم دلامون بزرگ بود، ولی حالا که بزرگ شدیم بیشتر دل تنگیم. کاش کوچیک می موندیم تا حرفامونو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شدیم و فریاد هم که می زنیم باز کسی حرفامونو نمی فهمه<<<

  17. Melina said

    ESHGH

  18. آتریسا said

    niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  19. سما said

    *-:
    *-:
    *-:
    *-:

  20. samineh said

    من قبلیا را هم دانلود کردم مثل آلبوم سلنا اما نمیدونم چرا وقتی می خوام بازش کنم نمیشه

    مرسی به هرحال

    • سامینه جان
      باید برنامه وینرار WINRAR رو داشته باشی و بعد از اونجا بیاری بیرون وگرنه هیچ مشکلی نداره و راحت ریخته میشه این برنامه رو دانلود کن مشکلت حل میشه

بیان دیدگاه