CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جک بلک و فرزندش در جشن Yo Gabba Gabba در لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 28, 2010

جک بلک و فرزندش در جشن Yo Gabba Gabba در لوس آنجلس

16 پاسخ to “جک بلک و فرزندش در جشن Yo Gabba Gabba در لوس آنجلس”

  1. delaram said

    عاشق جک ام…
    مرسی علی…

  2. آزیتا said

    وای جک بلک دوست داشتنی ما، کجایی ؟؟؟؟؟؟ تو هم مثل جیم کری ما را تنها گذاشته ای…
    هیچوقت همسر و فرزندانش را ندیده بودم؛ امیدوارم زندگی پایداری با همسرش داشته باشد و مثل خودش با داشتن پدر و مادر فضانورد و دانشمند؛ فرزندانش بچه طلاق نشوند…
    کینگ کنگ و مدرسه راک تو قابل ستایش است…
    ممنون علی

    • vahid said

      ازیتا دوبله فوق العاده کونگ فو پاندا 1 و البته کونگ فو پاندا 2 که تابستان اینده میاد

      • آزیتا said

        خوب گفتی وحید اصلا یاد پاندای تپل مپل دوستداشتیمان نبودم. البته من انیمیشن دوبله دوست ندارم چون صدای، صداپیشگان از بین می ره…
        دوبله فقط کارتونهای ژاپنی ارزان قیمت بدون کامپیوتر زمان بچگی ما. مثل: هاچ زنبور عسل، نیک و نیکو، بل و سباستین، مهاجران، خانواده دکتر ارنست، بنر، بامزی، و هزارن خاطره کودکی…

      • vahid said

        تا یه 2 سال پیش که گلوری با مدیریت مهرداد رئیسی انیمیشن را دوبله میکردن عالی بود ولی بعد از تخته شدن گلوری دیگه دوبله چندان خوبی نیومد

      • آزیتا said

        این هم از برکت…. ، به قول معروف دست روی دلم نذار که خونه….
        بچه ها و حتی بزرگترها دلشون به این دوبله های گلوری خوش بود که اون هم در اثر فقط و فقط اشتباه مهرداد رئیسی که فیلم سوپرمن آخری رو دوبله کرد و یک صحنه کوچک بوسه را حذف نکرد و این شد که فعلا خداخافظ دوبله… البته دوبله فقط و فقط از سالهای اواخر 30 تا سالهای 70. خدا رحمت کند اکثرشان را…

      • vahid said

        ولی واقعا گلوری کم نظیر بودن من که حداقل کار بدی ازشون ندیدم: مولان-طعمه کوسه-فرار کوسه-والاسو گرومیت-بامبی-ال سید-جیمی نوترون و………….

      • آزیتا said

        وحید جان من هم ازشون بدی ندیدم شاید بیشتر از 500 تا کار دوبله از گلوری دارم یه جورایی همه کاراش رو دارم… که ماهی یک بار حتما بهشون سر می زنم. و یکی از زیباترین دوبله هاشو که یادت رفت: زندگی جدید امپراطور 1 و2. وای خدای من آخرش بود…

      • vahid said

        کرانک توش فوق العاده بود

    • فلر said

      واي آزيتاجون منم عاشق اين كارتونم با اون دوبله باحالش مخصوصا ايزمااااا

  3. samira said

    خوش بحالشون خيلي شادن

  4. پونه said

    وای من عاشق جک بلک هستم
    صورت خیلی با نمکی داره…

  5. Amir said

    خیلی چاق شده

    کینگ کونگشو میپرستم . مرسی علی

  6. aida.a said

    شکمو دارین؟

  7. baran said

    کمدین هارو همیشه دوست داشتم حتی با غمهاشون هم لبخند میزنند…کار بزرگیست!

پاسخی بگذارید

 
