CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جاستین بیبر در حال معرفی کتابش در نیویورک سیتی

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 27, 2010

جاستین بیبر در حال معرفی کتابش در نیویورک سیتی

34 پاسخ to “جاستین بیبر در حال معرفی کتابش در نیویورک سیتی”

  1. Mahan said

    bebin kar be koja reside justin ham ketab mide
    bache boro 2nbale dars.o.mashghet

  2. shirin said

    dokhtare khoshgeli hast😀

  3. مهران said

    همین مونده بود این فنچک کتاب بده بیرون
    احتمالا داستانهای شیرخوارگیش رو نوشته

  4. *مهتاب گلی* said

    به احتمال زیاد رده سنیش 5تا7سال باشه.
    موضوعش هم شعرهایی است که جاستین دربچگی میخونده.مثله:
    1.مامانم گفته به من که دست تو دماغت نکنی.
    2.آلیساآلیسا جینگیل آلیسا.
    3.عموزنجیرباف
    و……………..

  5. 100AF said

    e!!!!!!!!!!!!!!!!! mage shoma khundan baladi???!!!!! akhey

  6. @REZ said

    من که خیلی ازش خوشم میاد بنظر من ی ادم تو این سن وسال خیلی سخته خودشا به دنیا معرفی کنه این هنر این بچه را میرسونه….. هم فیسش باحاله هم صداش هم حرکاتش در کل ازش خوشم میاد چند وقت دیگه مطمئمنم که همونای که ازش بد میگفتن عاشقش میشن
    مرسی علی جان

  7. kimia said

    اه اه
    فنچ
    نچسب
    یخ
    تفلون
    گوشت تلخ(حالا دیگه نه انقدر)
    ولی خوشم نمیاد ازش!!
    آخه یه بچه ی 16-17 مگه چقدر زندگی کرده که زندگی نامشو بنویسن!
    الکی بردنش بالا!

  8. بابک said

    من که «جاستین بیبر» و خیلی دوس دارم…چون Usherو دوس دارم… شاید «جاستین بیبر» بچه باشه… ولی مهم اینه که استعدادشو داشته و تو این سن بالا اومدن کم کاری نیست…
    مگه زمانی که «جاستین تیمبرلیک» با گروه Nsync اومد بالا چند سالش بود… 14 سالش… اون زمان هم، همه مسخرش می کردند… ولی الان یک مهره بزرگیه تو موزیک آمریکا… من که هنوز تمام کارای Nsync و دارم و خیلی وقتا به یاد قدیما میشینم نگاه می کنم و میگم کاش «جاستین تیمبرلیک» بزرگ نمیشد…
    من نزدیک به 4تا موزیک ویدیو از «جاستین بیبر» دان کردم و همشونم قشنگ بوده…
    Thnx Bro

    >>>
    یک دوست واقعی اونی هستش که وقتی میاد که تموم دنیا از پیشت رفتن
    A real friend ,is one who walks in ,when the rest of the world alks out
    <<<

  9. tarsa said

    چه عجب ما تونستیم چشم و ابروشو ببینیم. جهت فرق سرشو عوض کرد

  10. NINI said

    كتاب ؟ اين‌بچه ؟ آخه اين چه مسخره بازي هايي كه در ميارن
    جاستين بيبر اصلن استعدادي نداره و نداشته فقط با حمايت خوانده هاي بزرگتر دارن ستاره سازي مي كنن

  11. amin said

    حالا همه نويسنده شدن.منم يه کتابي بنويسم.

  12. Juliet said

    واقعا تحسین برانگیزه به جای حسادت یکم یاد بگیرید!

  13. MARYAM*AVRIL said

    خیلی دوسش دارم

  14. پریا said

    حالا چی توش نوشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خاطراتشو با دختر همسایه شون

  15. Amir said

    ای که خر شانسی بودی وو خبر نداشتی !

    ولی کتابش منو کشته .. اصلا خودش دوخطشو نوشته !!!!!؟؟؟؟

  16. rbra said

    khanoomi shode baraye khodesh!!!!:D:D:D
    akhe in jezghele bache chi farz karde ketab zade???
    kheyli azash badam miad.ooon headphone chie dige gozashte ah ah ah ah!!!

  17. vahid said

    قصه های شنگول ومنگول و جاستین

  18. Jupiter said

    می دونن از چه راهی پول در ارن با یه عالمه بچه و نوجوان و البته بزرگسال فنی که جذب کرده حالا با فروش کتابش هم کلی پول در میاره به همین راحتی البته اگه بتونه انشا بنویسه شاید کتاب هم براش یکی دیگه نوشته

  19. merilaa said

    mage in cheghadr omr karde tahala ke ketabam mide?:D

  20. tanxxxx

  21. ali24 said

    واقعا عالی بود

  22. امیر خان said

    الان بپرسی میگن میلیون نسخه در همون ثانیه اول فروخته
    کتاب تو یکی رو کم داشتیم

پاسخی بگذارید

 
