CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای شکیرا در اسپانیا

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 25, 2010

شکیرا برای کنفرانس به بارسلونا اسپانیا رفته بود

45 پاسخ to “جدیدترین عکسهای شکیرا در اسپانیا”

  1. Mahan said

    tippesh bad nashode inja
    sedash khube kollan vali man ziad bash hal nemikonam
    makhsusan ba videohash ke aslan hal nemikonam
    vali badam nemiad azash kollan

    merC

  2. arash said

    یه سوااال؟؟؟
    چرا همیشه تو مراسمها تنهاس؟؟؟؟
    هنوز با دوست پسرش هست؟؟؟
    اگه نیست که با خانواده در میون بزارم….مادرم آذرزوشه منو داماد کنه….😀

    • vahid said

      ما که ارزو داریم همچی زن داداشی داشته باشیم😀

    • *مهتاب گلی* said

      دوست پسرش کجابود؟شکیرا خانم بندس.جیگربلای منه.
      لطفا رو ناموس بنده اسم نزارین.
      مسترآرش خواستی کیم هست.هنوز مجرده:)

    • *مهتاب گلی* said

      بابا من که ایرانیم.تازه ازدواج کردیم.
      کی گفته کلمبیاییم.کاملا تکذیب میکنم.
      «من و شکیرا کاملا خوشبختیم»

    • *مهتاب گلی* said

      والا من دخترم.ولی اگه پسر بودم دلم میخواست با چندنفر ازدواج کنم:
      1.کریستن استوارت(دوست دخترمه)
      2.شکیرا(زن اولمه)
      3.چارلیزترون(زن دوممه)
      4.ریحانا(نامزد جدیدمه)

      حالا متوجه شدین؟؟؟؟؟؟:)

      • arash said

        آره ماشالا اشتهاتم خوبه….زدی رو دست ما…..
        احیانا قصد نداری تو لیستت اسم مرد هم بزاری …درسته؟

      • پونه said

        خدا رو شکر به کیم نظر نداره
        چون این یکی دیگه مال خوده منه!

      • arash said

        پونه جان با این اوصاف من باید برم استخوونای اشلی سیمپسون و ترو تمیز کنم؟؟؟؟😀

      • پونه said

        نه آرش جان این چه حرفیه!
        هستن سلبریتی های متناسب با شما بگردی پیدا میشه
        ولی بیا و خوبی کن دست از سر کیم من بردار خب؟؟؟

      • arash said

        پونه جان…جرج کلونی…جانی دپ….لئو دیکاپریو…تام کروز….براد پیت…دیوید بکام…..
        اینا رو ول کردی اومدی چشمت به این یه لقمه گوشته که ما دنبالشیم…..این کارایی نداره واسه خانوما….😀

      • پونه said

        آرشجان کی گفته کارایی نداره؟
        خیلی هم خوب کارایی داره….

    • آزیتا said

      متاسفم دوستان خوبم…
      نامزد شکیرا پسر رئیس جمهور کشور آرژانتین یعنی آنتونیو دلا روا (Antonio de la rua) است. از سال 2000 با هم هستند. شکیرا اولین بار توی یه رستوران در آرژانتین که داشتنه نهار می خورده اونو با فاصله چهار میز از خودش می بینه و عاشقش می شه…
      همیشه از خصوصیات اخلاقی آنتونیو تعریف و تمجید می کنه و اونو پشتیبان خودش می دونه…

      • *shirin* said

        آزیتا جان کاملا درست و کامل بود…ممنونم
        خوشبحال هر کسی که این عروسک کمر باریکو داشته باشه
        مهتاب جان لیستت خیلی عالی بود با همشون موافقم

      • arash said

        یا غریب الغربا……چه زیدی شاخی داره…😀
        حالا مگه کسی چیزی گفته بهش…😀
        ماهم همیشه از خصوصیات آقا آنتونیو تعریف میکنیم….

      • *مهتاب گلی* said

        ااااااااااااا بابا زید کجا بود.این خانم متاهله.با ابروی من و خانمم بازی نکنین.

  3. @REZ said

    ای جان این شکیرا روز به روز خوشکلتر میشه خیلی دوستش میداریم

  4. پرنيان said

    چه لباس بامزه اي پوشيده خودشم خيلي خوشگل شده اينجا
    كسي مي دونه موهاي واقعي خودشه يا نه؟؟

  5. 3ta said

    ایول من خیلی از هیکلش خوشم میاد همه چیش به اندازس..
    هیکلش حرف نداره
    عید همگی مبارک!!منم که سید هستم…

  6. samineh said

    آدم می بیندش روحش شاد میشه
    عاشقشم

    مرسی

  7. fariba said

    خوشگله خوشتیپ
    خیلی دوسش دارم

    مرسی

  8. *مهتاب گلی* said

    شکیرا=عشق
    شکیرا=نفش
    شکیرا=زندگی

    عاشقشم.میپرستمش.میخوامش.مهمتر از همه میخوامشششششششششششششششششششششششششش

  9. shirin said

    be30yar be30yar dost dashtani

  10. amin said

    هنوزم تکه

  11. 3pidoox said

    آخی
    امروز داشتم فیلم مراسم AMA رو می دیدم، واقعا جای شکیرا خالی بووود

  12. asemaneh said

    وااااااااااااااااااااای جیگر منه ….نفس

  13. Arash.Bs said

    بسیار جذاب و داغ می باشد
    لباسش بد شده
    در کل عالیه
    من که خیلی دوسش دارم

  14. kimia said

    دوست داشتنیست

  15. mohajer said

    آخه دلم تنگ شده بود واسش!
    تیپشم مث همیشه خوبه
    ممنون

  16. noushin said

    مرسی تیپش قشنگه

  17. rbra said

    doooooosesh daram.

  18. نرگس said

    وای وای … خیلی نازه …

پاسخی بگذارید

 
