CelebFa11 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در کالیفرنیا

Posted by Ali Yazdanijoo در نوامبر 23, 2010

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در کالیفرنیا

43 پاسخ to “جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در کالیفرنیا”

  1. Jigar bala said

    كيمييييييييييا بدووووو!!😀
    چه جيگري..
    چه خانوم نازي…
    عزييييييييييزم!!

    مرسي

  2. خیلی خوب شده
    فقط مدل موهاش خوب نیست
    شلخته هست
    ولی تیپش خوبه
    دوسش دارم

  3. فاطمه said

    هم تیپش خوبه هم چهرش پالتوشم خیلی خفنه ولی این بارهزارمه این کیف رودستش میبینم

  4. arash said

    به به چقدر خانوم شدن…چه متشخص…..
    چه لباسای قشنگی…چه پالتویه شیکی…..حیف که الان اهالی سلب فا میریزن تیکه تیکه میکنن لباساشو تو تنش از شدت ذوق و هیجان..😀
    یه چند وقتی خبری ازش نبود دل ماهم براش تنگ شده بود…..
    من فقط موندم بریتنی کی میخواد اون لکه ننگو از زندگیش پاک کنه….
    البته جیسون ننگیه که به این راحتیا پاک نمیشه…😀
    ممنون علی

  5. Mahan said

    salam be hame
    agha man ye khabar shenidam ke victoria beckham tasadof karde morde

    kasi midune ghazie chie
    ????

  6. mohajer said

    چه تیپی زده خانوم!فقط کیفش کارو خراب کرده!
    ممنون

  7. merilaa said

    khoshtip shode inja.muhasho bebande behesh bishtar miyad

  8. ABC said

    جیجرشو بخورم من

  9. 3ta said

    اقای یزدانیجو میشه عکس از الکساندر ریباک هم بذارین؟
    ممنون میشم

  10. vahid said

    چقدر رنگبندی زیبلیی داره لباسها و کیفشون
    خوراک این بشر ست کردن لباسه!!

  11. delaram said

    عاشقشم…همه جوره باهاش حال میکنم…

  12. MaRjAn said

    تیپش خیلی خوشگله
    چرا چهرش انقدر داغون شده
    انگار پیره
    قیافش شده مثله پاملا اندرسون
    از موهاش خیلی خوشم میاد
    اخی چقدر کیفش کوچولوهه

  13. پونه said

    چه کت خوشگلی پوشیده
    اینجا خیلی خوش تیپ شده ها
    کاشکی یه بار موهاشو مرتب براشینگ کنه و ما ببینیم و لذت ببریم
    ایشالله امسال که آلبوم داد فعال ترم میشه دیگه اینجا و اونجا و همه جا بریتنی رو میبینیم

  14. *shirin* said

    اندامش خیلی خوب شده
    این لباسش خیلی بهش میاد
    خیلی ناز شده
    دوسش دارم
    ممنونم

  15. rokhsarak said

    چه خانم شده.دیگه لباس پوشیده میپوشه

  16. SHABNAM-25 said

    چه پالتو شيكييييييييييييي
    منم ميخوامم

  17. noushin said

    مرسی تیپش خوبه

  18. Arash.Bs said

    خیلی خیلی عالیه
    واقعا» حرف نداره
    بی نظیره
    من که بی نهایت ازش خوشم میاد
    چه پالتوی قشنگی
    پوستش مثل سفیدی مروارید می درخشه
    عالیه
    تکه
    واقعا» از بهترین های هالیووده
    کسی که همیشه با تیپاش به ادم انرژی میده
    ولی داره طرفداراشو برای البومش جون به لب می کنه
    صداش عالیه و موزیکاش تکن
    بریتنی اسپیرز تا ابد پرنسس پاپ می مونه

  19. laleh said

    به نظر من که تیپ خاصی نداره
    اصلا هم ازش خوشم نمیاد
    بعدش هم اینکه من موندم کی به این لقب پرنسس پاپ رو داده؟؟؟!!!!!!!!!
    مگه بقیه مردن که این بشه پرنسس پاپ
    من اصلا به عنوان هنرمند اینو قبول ندارم.

  20. mjyf17 said

    باز این رفت بستنی بخوره اه

  21. kimia said

    به به به به!
    عیدمان مبارک شد
    چه خانم خوشگل و متشخص و باکلاسی
    چه جیگر شده
    چه تیپی
    چه استایلی
    چه مویی
    چه صدایی
    چه پسرایی
    و…
    سلامت باشی ای نازنین!
    منتظر آلبومت هستیم همچنان!

    • kimia said

      راستی ممنون علی جان
      و
      دوستان خوبم عید همگیتون پیشاپیش مبارک!

    • kimia said

      Mm خانم هم که تشریف فرما نمیشوند نظر بدهند بابا بیا دیگه کلاس نذار دلمون تنگید!

    • kimia said

      آخ خدا
      میبینمش کیف میکنم
      از صبح تا شب آهنگاشو گوش میدم مخصوصا
      WOMANIZER,TOXIC,3,CIRCUS
      وقتی با اون صدای قشنگش داد میزنه TOXIC
      یا میگه WOMANIZER WOMAN WOMANIZER…
      کیف میکنم!
      من چقدر دوستش دارم این جیگرو

  22. laleh said

    فقط مي تونم بهش تبريك بگم

پاسخی بگذارید

 
